ДО : КАРАЩИТЕ НА ГАЗ

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 178
Регистриран на: 16.03.2004
Местоположение: гр. София

Ето ви мнение...

Мнение от Joro2004 » 18 Май 2004, 18:44

Здравейте, маняци! Аз карам повече от година мойта баварка на газ. Така че имам някакьв опит. Значи изпарителя наистина трябва да е максимално близко до плочката! Моят е до акумулатора. Маркуча минава над колекторите и не е повече от 1м. Преди да си монтирам уредбата всички ми казваха , че има опасност за колекторите. До известна степен е така, обаче могат да се вземат много сериозни предпазни мерки. Аз например сменям вьздушния филтьр на 5000км. и имам монтирана предпазна клапа на колекторите. Да ви кажа , много сьм доволен, нямам проблеми. И сега внимание - разхода на гориво при извьнградско каране с около 120км --- 10/100! Някои хора не могат да се похвалят с такьв разход и на бензин!!! И аз искам багажника ми да е празен и да няма бутилка, но братя с цените на този бензин - мерси. А разликата в ускорението е направо пренебрежима. Помагам на всички.
Жоро

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 523
Регистриран на: 7.01.2004

Мнение от zmej » 18 Май 2004, 19:36

Както е тръгнал бензина да катери към 2лв, в скоро време и аз може да мина на газ. Що не минеш през ЕКО-то да покажеш как и къде си ги сложил тия предпазни клапани.
А и да кажеш къде са ти монтирали системата.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1355
Регистриран на: 19.08.2003
Местоположение: plovdiv
Пол: Мъж

Мнение от grnka » 18 Май 2004, 21:32

не знам бре пич аз днес си заредих 99+ от Шел за почти 2 лв литъра към 40 лв значи около 20 литра беше...не ми се занимава с тая газ че имах един ескорт на газ и накрая го махнах

Потребител
Аватар
Мнения: 10
Регистриран на: 21.03.2004
Местоположение: Burgas

За БМВ и АГУ

Мнение от agabaga » 18 Май 2004, 22:08

Преди 8 месеца си купих БМВ 5 серия М20 Е34 с всички възможни за 1989 г. екстри. Великолепна кола много добре запазена. Току що бяха монтирали по мое искане ново АГУ. Не знам какъв модел е, но пали на бензин и при достигане на 2500 оборота автоматично минава на газ и то трябва да си подготвен защото мотора се опитва да загасне. Не вярвах на злокобните предупрежденията, защото се пиша техник. Сутрин пали от раз, след това като загрее е трагедия. Въртя стартера по 10 сек. - сърцето ме заболява. И един ден при поредното палене взе, че гръмна. За щастие ме спасиха предпазните отвори монтирани пред общия смукателен колектор-гумената лента която ги закрива се скъса. От тогава карам на газ само извънградско и то преди спиране минавам на бензин, за да мога след това лесно и безопасно да запаля. Абе какво да ви кажа - имаш ли пари изхвърлете тази простотия зад гърба си, без да гледате къде ще падне! И още нещо. От както минах на бензин все едно, че карам нова кола.
Поздрави!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 523
Регистриран на: 7.01.2004

Мнение от zmej » 19 Май 2004, 8:44

Е ти не би трябвало да си с пластмасови колектори :dunno: така, че не би следваяло да те е страх като гърми.

Моя единствен личен опит с газови инсталации е от една Фронтера 2,4и, дълга база - това си е три тона джип. Бяхме и сложили газова уредба и то на старо - за 250 камъка. вярно гърмеше от време на време, обаче си вървеше без проблеми - аз лично съм я карал с 160, а можеше и повече.

Лошото е, че баварците май не могат горките на газ...

drift master
Аватар
Мнения: 429
Регистриран на: 5.11.2003
Местоположение: София

Мнение от stjoker » 19 Май 2004, 10:46

могат и перфекто се получава самоче в бг само баш маистори и не могат да ги слагат като хората ... по принцип защитата гърми само когато има някакъв проблем с колата или е грешно поставена .....
не че се хваля ама на едно приателче тука от клуба е му сложих АГУ(като хората) , колата е в перфектно състояние и колата не е гръмнала нито веднъж за година и половина вече :roll:
If today was perfect, there would be no need for tomorrow!
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 523
Регистриран на: 7.01.2004

Мнение от zmej » 19 Май 2004, 10:56

С пластмасови колектори ли е?
Колко струва подходяща уредба за баварец (ама не от ония инжекционните, че са много кеш)?

drift master
Аватар
Мнения: 429
Регистриран на: 5.11.2003
Местоположение: София

Мнение от stjoker » 19 Май 2004, 11:16

втора ръка за 200 кинта нова около 350-400
If today was perfect, there would be no need for tomorrow!
Изображение

Доктор на БМВ науките
Аватар
Мнения: 1854
Регистриран на: 9.02.2004
Местоположение: В хасиенда на края на града
Пол: Мъж
Кара: 400 коня и едно магаре зад волана

Мнение от Vasilen » 19 Май 2004, 11:26

stjoker написа:втора ръка за 200 кинта нова около 350-400

Стига бе и това за пластмасови колектори !!!!???!!!???
May the BMW force be with you!

drift master
Аватар
Мнения: 429
Регистриран на: 5.11.2003
Местоположение: София

Мнение от stjoker » 19 Май 2004, 14:20

тва е цена ако не искаш глезотиики .... иначе отделно за упрявляващ блок 100 лв втора ръка 200 нов и за ламбда емулатор още около 60-80 лв нов
If today was perfect, there would be no need for tomorrow!
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 10
Регистриран на: 21.03.2004
Местоположение: Burgas

Мнение от agabaga » 19 Май 2004, 22:44

Преди 8 месеца си купих БМВ 5 серия - М20 Е34 с всички възможни за 1989 г. екстри. Великолепна кола много добре запазена. Току що бяха монтирали по мое искане ново АГУ. Не знам какъв модел е, но пали на бензин и при достигане на 2500 оборота автоматично минава на газ и то трябва да си подготвен, защото мотора се опитва да загасне. Не вярвах на злокобните предупреждения, защото се пиша техник. Сутрин пали от раз, след това като загрее е трагедия. Въртя стартера по 10 сек. - сърцето ме заболява. И един ден при поредното палене взе, че гръмна. За щастие ме спасиха предпазните отвори монтирани пред общия смукателен колектор-гумената лента която ги закрива се скъса. От тогава карам на газ само извънградско и то преди спиране минавам на бензин, за да мога след това лесно и безопасно да запаля. Абе какво да ви кажа - имаш ли пари изхвърлете тази простотия зад гърба си, без да гледате къде ще падне! И още нещо. От както минах на бензин все едно, че карам нова кола.
Поздрави!

Нямам пари, но искам да карам БМВ!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 158
Регистриран на: 31.03.2004
Местоположение: софия

Мнение от fen E34 » 22 Май 2004, 8:39

Добре де , а дебитомерите как са ви ? Има ли ги още ? Ако е газов инжекцион - ясно , ама обикновена газива уредба !? :shock: :? А газовия инжекцион поне за мойта Е34 е около 2000-2400 лв. и разликата в работата на мотора е в полза на газта !!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 158
Регистриран на: 31.03.2004
Местоположение: софия

Мнение от fen E34 » 22 Май 2004, 8:50

Предпазната клапа наистина ли пази дебитомера или ? :shock: :oops:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 178
Регистриран на: 16.03.2004
Местоположение: гр. София

Здравейте!

Мнение от Joro2004 » 25 Май 2004, 17:38

Писах и по-рано, карам вече почти 2 години Е34 М50 на газ и нямам проблеми. Трябва да се поставят 2 предпазни клапи. Едната е на колекторите, отпред кьм радиатора , а другата на самия маркуч от дебитомера кьм колекторите. На мен ми се е случвало да гьрми, но нищо не става. Без тези клапи не мога да кажа какво ще стане! Уредбата струваше 750лв. с монтажа. Не мисля, че е много. Изплаща се бьрзо. Има мерки , които могат да се вземат, за да няма проблеми. Клапите са задьлжителни, после аз сменям вьздушния филтьр по-често и сьм си взел свещи за газ на БОШ. Ако електрическата система за запалването е добра, проблемите ги няма.
Лесно е да се жертваш за приятел, но е трудно да намериш приятел, за когото да се жертваш!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 180
Регистриран на: 19.03.2004
Местоположение: Казанлък
Пол: Мъж

Мнение от turieca » 26 Май 2004, 16:07

това дето ще ти сцепят колекторите си има решение поита има монтирани 2 предпазни клапи и няма проблеми даже и да гръмне само илизат на пред но моита е слагана в италия :idea:

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook