моля ви помогнете
Модератор: Технически модератори
			22 мнения
			 • Страница 1 от 2 • 1, 2
		
	
- Pesho_1
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 389
 - Регистриран на: 15.01.2008
 - Местоположение: Плевен
 - Пол: Мъж
 - Кара: E 34 TDS '94 Е 46 320 Д
 - Мечтае да кара: M5
 
моля ви помогнете
моля ви помогнете,взех си Е 34 но имам проблем сутрин в студа с паленето.един път след като колата е запалила пали от четвърт завъртане на двигателя.на какво се дължи това това 
  
  
  
			
		
  
  
  
- Wenzy
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 2046
 - Регистриран на: 19.09.2007
 - Местоположение: Dobrich
 - Кара: Е34 М51Д25
 
- Pesho_1
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 389
 - Регистриран на: 15.01.2008
 - Местоположение: Плевен
 - Пол: Мъж
 - Кара: E 34 TDS '94 Е 46 320 Д
 - Мечтае да кара: M5
 
- zaharin3
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 203
 - Регистриран на: 22.10.2007
 - Местоположение: sofia
 - Пол: Мъж
 - Кара: 524 91г. и325тд. мерц.123 и520i
 - Мечтае да кара: е38 и нещо м пауьр
 
- zaharin3
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 203
 - Регистриран на: 22.10.2007
 - Местоположение: sofia
 - Пол: Мъж
 - Кара: 524 91г. и325тд. мерц.123 и520i
 - Мечтае да кара: е38 и нещо м пауьр
 
ако са здрави не купуваи след кат подгрееш изчакаи на тихо едно тьк и тогава варти чува се както спомена некои в темата на лудия за м51 .
			
		- Pesho_1
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 389
 - Регистриран на: 15.01.2008
 - Местоположение: Плевен
 - Пол: Мъж
 - Кара: E 34 TDS '94 Е 46 320 Д
 - Мечтае да кара: M5
 
пали след 100 абе въобще много въртене идва и накрая все някак си пали.какво да направя как да постъпя  
  
			
		
  - His Shadow
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 568
 - Регистриран на: 8.10.2004
 - Местоположение: Хасково
 
те свещите може да си греят но да са амортизирани... гледах някъде едно филмче на BOSH където пичовете обясняваха че свещя трябва да нагрява само на върха си !!! с времето започва да грее цялата и от там се получава загуба на енергия... при моето старо M21D24 и 6-те ми свещи си нагряваха, но колата куфкаше та не се траеше докато запали  
 сложих 6 еднакви свещи ISKRA !!! ем ефтини ем хубави 
 не си давай парите за някви NJK или BOSH пълни боклуци са снощи се чух с пича на който си продадах 318-ката преди 2 месеца смених и 4-те свещи със уж оргиналните NJK едната е сдала багажа а на 5-цата преди 2 години ги смених и още си бачкат перфектно момчето си пали на 4-върт винаги  
			
		- Pesho_1
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 389
 - Регистриран на: 15.01.2008
 - Местоположение: Плевен
 - Пол: Мъж
 - Кара: E 34 TDS '94 Е 46 320 Д
 - Мечтае да кара: M5
 
Значи нормалните подгревни свещи вършат супер работа.Така ли?А дали е от самите свещи или има и още нещо 
			
		- His Shadow
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 568
 - Регистриран на: 8.10.2004
 - Местоположение: Хасково
 
ами принципно при палене щом вади такъв вид пушек в признак на неизгоряла както трябва нафта демек пали на сурово , според мен си е само и единствено от свещите, но ако сменяш сменяй и 6-те че се сваля всмукателния колектор и бая рабта си е  
			
		- Pesho_1
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 389
 - Регистриран на: 15.01.2008
 - Местоположение: Плевен
 - Пол: Мъж
 - Кара: E 34 TDS '94 Е 46 320 Д
 - Мечтае да кара: M5
 
- His Shadow
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 568
 - Регистриран на: 8.10.2004
 - Местоположение: Хасково
 
ами чакай сега виждам че имаш 2 теми ако е от свещите ще пуши бяло сиво само при палене а виждам че при теб е постоянно колегата dino е упоменал много точно възможните причини
			
		- ludia
 - 
				 
			 - 
				
			 - Мнения: 1079
 - Регистриран на: 6.05.2007
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: Бързо
 - Мечтае да кара: М3 Е92
 
И аз съм за изгорели или амортизирани или не нормално нагряващи или бавно нагряващи СВЕЩИ.
Доста са проблемите. А иначе ако не са те виж темата http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=74708
Предполагам най-накрая ще се отстрани проблема и ще пишеш от какво е било (при теб).
Моята количка днес я закарах на ремонтче за реголиране на ГНП и зацепване на веригите.
Да се надяваме новините утре да се приятни
 УСПЕХ
			Доста са проблемите. А иначе ако не са те виж темата http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=74708
Предполагам най-накрая ще се отстрани проблема и ще пишеш от какво е било (при теб).
Моята количка днес я закарах на ремонтче за реголиране на ГНП и зацепване на веригите.
Да се надяваме новините утре да се приятни
БМВ не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!
http://clip4e.com/play.php?id=45143
- Pesho_1
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 389
 - Регистриран на: 15.01.2008
 - Местоположение: Плевен
 - Пол: Мъж
 - Кара: E 34 TDS '94 Е 46 320 Д
 - Мечтае да кара: M5
 
- Wenzy
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 2046
 - Регистриран на: 19.09.2007
 - Местоположение: Dobrich
 - Кара: Е34 М51Д25
 
Пешо, сваляш колектора и вадиш свещите една по една и директно на някой акумулатор и ги гледаш как/къде греят?
Ако е само една не е наред - може да си позволиш да я смениш със същата марка, ако са повече сменяй наред
Всичката процедура ще ти отнеме няколко часа
			
		Ако е само една не е наред - може да си позволиш да я смениш със същата марка, ако са повече сменяй наред
Всичката процедура ще ти отнеме няколко часа
			22 мнения
			 • Страница 1 от 2 • 1, 2
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
	