Сиво-бял пушек от ауспуха

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 389
Регистриран на: 15.01.2008
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: E 34 TDS '94 Е 46 320 Д
Мечтае да кара: M5

Сиво-бял пушек от ауспуха

Мнение от Pesho_1 » 16 Яну 2008, 8:24

Вчера както си карах забелязах че колата ми Е34 525 тдс пуши странех сиво-бял пушек.на какво се дължи всичко тожа и трябва ли да се тревожа. :help: :help: :help: :?: :?: :?: :help: :help: :help:


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 16 Яну 2008, 9:37

Постоянно ли ти пуши като караш или само като я настъпиш повече :?:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 389
Регистриран на: 15.01.2008
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: E 34 TDS '94 Е 46 320 Д
Мечтае да кара: M5

Мнение от Pesho_1 » 16 Яну 2008, 9:39

Постоянно пуши гъст сиво-бял пушек.зад мене прави димна завеса.на какво се дължи това.ПОМОГНЕТЕ


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 16 Яну 2008, 9:41

Pesho_1 написа:Постоянно пуши гъст сиво-бял пушек.зад мене прави димна завеса.на какво се дължи това.ПОМОГНЕТЕ

Внимавай колега иди в сервиз не я карай много така че може турбото да ти е здало багажа :!: Следи постоянно маслото в двигателя.Иначе със самата работа на двигателя има ли проблем тресене прекъсване накива неща.И загуба на мощност имаш ли :roll:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 389
Регистриран на: 15.01.2008
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: E 34 TDS '94 Е 46 320 Д
Мечтае да кара: M5

Мнение от Pesho_1 » 16 Яну 2008, 9:47

Не с вървенето си е същата бегачка която си беше и преди.маслото също не го пипа.Стои си в нормите!!!А за турбото-В обороти свири нормално което при тва свирене мисля че функционира напълно правилно.Какво овен това може да е?И ремонта на турбото(ако е то)скъп ли е???


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 16 Яну 2008, 9:50

Pesho_1 написа:Не с вървенето си е същата бегачка която си беше и преди.маслото също не го пипа.Стои си в нормите!!!А за турбото-В обороти свири нормално което при тва свирене мисля че функционира напълно правилно.Какво овен това може да е?И ремонта на турбото(ако е то)скъп ли е???

Как свири турбото колега моето се долавя съвсем леко почти не се чува единствено ако е отворен десния прозорец тогава.Самият ремонт е до 1000лв зависи колко е повредено.Така че дано не то но щом имаш мощност и не ти губи масло сигорно не е то :) Разхода как ти е :?:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 389
Регистриран на: 15.01.2008
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: E 34 TDS '94 Е 46 320 Д
Мечтае да кара: M5

Мнение от Pesho_1 » 16 Яну 2008, 9:54

Долавя се много тихо свирене на турбото.Чух го при отворен капак на ДВГ.Разхода на горивото е около 12-13 на 100 км.според тебе може ли проблема да е турбото на автомобила или да турсим другаде проблема с пушенето :?:


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 16 Яну 2008, 9:59

Pesho_1 написа:Долавя се много тихо свирене на турбото.Чух го при отворен капак на ДВГ.Разхода на горивото е около 12-13 на 100 км.според тебе може ли проблема да е турбото на автомобила или да турсим другаде проблема с пушенето :?:


За града това е нормалин разход.Видях в другата тема че си отскоро с тази кола та да те питам пуши много като загрее или сутрин като я запалиш пак така гъсто пуши.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 389
Регистриран на: 15.01.2008
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: E 34 TDS '94 Е 46 320 Д
Мечтае да кара: M5

Мнение от Pesho_1 » 16 Яну 2008, 10:02

Това го направи снощи като се пребирах към нас!!!Сутринта като го запалих с 300 зора пак така си пушеше :( като постепенно се увеличаваше пушека от зад


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 16 Яну 2008, 10:05

Pesho_1 написа:Това го направи снощи като се пребирах към нас!!!Сутринта като го запалих с 300 зора пак така си пушеше :( като постепенно се увеличаваше пушека от зад

Хм много странно колега ти ме фарли в тъча :mhihi: :mhihi: :mhihi: Оди на диагностика да ти видат помпата как е настроена и тогава ще му мислим но определено не е нормално това така че внимавай много да не те остави някъде и най-вече следи постоянно нивото на маслото и водата :roll:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 389
Регистриран на: 15.01.2008
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: E 34 TDS '94 Е 46 320 Д
Мечтае да кара: M5

Мнение от Pesho_1 » 16 Яну 2008, 10:10

А може проблем да ми създава и помпата защото сутрин за да запаля сам зареден с много енергия и най-вече нерви.Може тя нещо да се е прецакала или да не е зацепена добре и да ми прави въртели.Ще я закарам на майстор да видим какво ще каже и той.До сега колега ти имал ли си подобен проблем и ако си имал какъв беше проблема :?: :?: :help:


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 16 Яну 2008, 10:27

Pesho_1 написа:А може проблем да ми създава и помпата защото сутрин за да запаля сам зареден с много енергия и най-вече нерви.Може тя нещо да се е прецакала или да не е зацепена добре и да ми прави въртели.Ще я закарам на майстор да видим какво ще каже и той.До сега колега ти имал ли си подобен проблем и ако си имал какъв беше проблема :?: :?: :help:

Ами да с на брат ми 318ТДС-а.Взе да пуши изведнъж така много сиво-бял гъст дим така и се оказа турбо и 800лв ремонт :confused: Просто като сдаде багажа турбото и почва да изтърва маслото в ауспуха то почва да се пали от температурите в трабите.Но го има и другия вариант да го прекарва маслото през смукателните колестори и да го гори през цилиндрите.Свали маркуча който влиза в колекторите и виж има ли много масло ако е доста да знаеш че е турбото то и заради него може да имаш дертове с паленето :confused:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 389
Регистриран на: 15.01.2008
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: E 34 TDS '94 Е 46 320 Д
Мечтае да кара: M5

Мнение от Pesho_1 » 16 Яну 2008, 10:32

Колега сега заминавам на майстор да види как стоят нещата и се връщам с инфо за това как е колата и най-жече на турбото.Надявам се че след около час ще можем пак да обменим информация.Чао за сега и мерси за подпомагането за установяването на дефекта.Мерси много.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 389
Регистриран на: 15.01.2008
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: E 34 TDS '94 Е 46 320 Д
Мечтае да кара: M5

Мнение от Pesho_1 » 16 Яну 2008, 11:25

На майстора не му работеше апаратурата!!!Каза 4е димът от зад на ауспуха мири6е на сурожа нафта и че може според него да е спукана глава или пук някои пйезокристал от некоя дюза да не прави контакт.Възможно ли е това :?: А това че не пали каза че е от изгорели свещи :?:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 568
Регистриран на: 8.10.2004
Местоположение: Хасково

Мнение от His Shadow » 16 Яну 2008, 13:08

хмм за спукана глава едва ли иначе ако някоя дюза "пикае" може би от там да се получава туй нещо но би трябвало тогава и да има промяна на работата на мотора... загуба на мощност прекъсвне и разн други, а ако главата е спукана би трябвало я вода да губиш я да надува маркучите... отвори капачката на казанчето и погледни като даваш гас около 2500rpm дали си излиза гъста струя вода или има и бабунчта в нея

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook