Cadillac пуска убиец на BMW-та

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Мнение от acho.rs » 14 Яну 2008, 2:50

ууупс ето го Кадилак ЦТС-В от 2006
http://www.supercars.net/cars/3089.html
Пъка ЦТС-В от 2004 е тоя със 400те коня
http://www.supercars.net/cars/2394.html
Ебати , тия пускат нов през 2 години ... Та този от 2006та пак е със Хемито , ама е 440 коня ... докато немците са със 507 и 515 коня съответно ... представям си това (2009та) като е 550 , със колко ще го надскочат :twisted:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 846
Регистриран на: 30.01.2007
Местоположение: София
Кара: е34 520

Мнение от genezis » 14 Яну 2008, 11:27

acho.rs написа:
BarzaMo6tnaWe4na написа:Т'ва единствено може да бъде УБИЕЦ на представите ми за кола с красив дизайн!

:mhihi: Та кой и от какъв зор реши , че това е убиец на БМВта не можах да разбера.Фирми с много по-големи традиции се опитват да убият БМВ ама компанията си е във възход.:idea: .А тази кола може да убие някой естет със сигурност,за БМВ не знам ;)


не разбрах за коя компания с по големи традиции от Кадилак говориш :?: :?: :?:
по темата колата найстина е добре направена,съчетана е старомодноста на ръбатите коли на кадилак със съвремените технологии и един найстина невероятен агрегат който в съчетание с тази механична скоростна кутия наистина има предпоставки за една много бърза и пъргава кола независимо от размерите си

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Мнение от acho.rs » 14 Яну 2008, 13:05

genezis написа:
acho.rs написа:
BarzaMo6tnaWe4na написа:Т'ва единствено може да бъде УБИЕЦ на представите ми за кола с красив дизайн!

:mhihi: Та кой и от какъв зор реши , че това е убиец на БМВта не можах да разбера.Фирми с много по-големи традиции се опитват да убият БМВ ама компанията си е във възход.:idea: .А тази кола може да убие някой естет със сигурност,за БМВ не знам ;)


не разбрах за коя компания с по големи традиции от Кадилак говориш :?: :?: :?:
по темата колата найстина е добре направена,съчетана е старомодноста на ръбатите коли на кадилак със съвремените технологии и един найстина невероятен агрегат който в съчетание с тази механична скоростна кутия наистина има предпоставки за една много бърза и пъргава кола независимо от размерите си

Какви са традициите на Кадилак при спортните коли ??? И каде е тоя ръбат дизани във миналот , че нещо ми обягва.Аз като чуя кадилак се сещам за Елдорадо , който определно не е ръбат като тия новите.
За компании с по-големи традиции - естествено , че говоря за АУТО ЮНИОН и Даймлер-Бенц , които правят състезателни коли , още преди да я имаше азбуката 8)

бай печатар
Аватар
Мнения: 2207
Регистриран на: 26.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34 525tds-A
Мечтае да кара: Е38 728i

Мнение от NeoPrint » 14 Яну 2008, 21:42

Кадилак пуска газове :mhihi:
Пускал убиец на БМВ-та,егати майтапа! Те и Алди, Мерцедес и разни дръпнати все пускат ли пускат и все имитации се оказват,та Кадилак ли казваш ... :mhihi: :mhihi: :mhihi: :fart:


Аватар
Мнения: 627
Регистриран на: 4.03.2005
Местоположение: София-Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E90 330xd
Детайли за колата: Черен фолиран седан.

Мнение от body » 14 Яну 2008, 22:38

Наистина колата е добра и няма смисъл да го оспорваме.

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Мнение от alx » 14 Яну 2008, 23:24

acho.rs написа:Ебати , тия пускат нов през 2 години ... Та този от 2006та пак е със Хемито , ама е 440 коня ...


тихо че ако мопар-феновете те чуят че си сложил хеми във гм - ще те разпнат на фанатичния кръст :mhihi:

между другото аз мисля че е много добре че американците започнаха със компресираните мотори- защото моето лично мнение е че никои не може да изкара повече коне надеждно от тях.

опре ли до много коне - има само един път. и той не минава през германия или япония...

както казах- дайте да излезе колата - да караме - после ша я бистриме..
алекс
трабант 601с
разни други возила

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Мнение от acho.rs » 15 Яну 2008, 1:42

alx написа:
acho.rs написа:Ебати , тия пускат нов през 2 години ... Та този от 2006та пак е със Хемито , ама е 440 коня ...


тихо че ако мопар-феновете те чуят че си сложил хеми във гм - ще те разпнат на фанатичния кръст :mhihi:

между другото аз мисля че е много добре че американците започнаха със компресираните мотори- защото моето лично мнение е че никои не може да изкара повече коне надеждно от тях.

опре ли до много коне - има само един път. и той не минава през германия или япония...

както казах- дайте да излезе колата - да караме - после ша я бистриме..

А , аз си мислех ,че всичко 5.7 V8 му викат Хеми ... както и да е .
А кой знае как се изкарват надеждно коне - Сааб давах чисто нов Сааб 9-3(или 9-5 не съм сигурен) на собственик навъртял 1 000 000 МИЛИ !!! със СААБа , без да му в сменял турбото - ами намери се и такъв човек . Нещо ми се върти в глават и за 3 000 000 километра на 5 литровия В12 на 8цата , ма не съм сигурен.
Друг пример е W12 прототипа на ВАГ , който изкара 24 часа на Нардо или някакъв друг овал със средна скорост на 320 км/ч .
Някой друг с повече знания от мене може да говори за издръжливост на мощни германски мотори , аз знам малко , но знам със сигурност , че германците умеят да правят коли по-добре от американците.За обикновените дизели на мерцедес (особено старите без турбо) да не говорим че 1 000 000 нищо не са за тях.Порше ... има ли смиъл да почваме темата...
Алекс,чета ти мненията внимателно и тук и във тунинг форума и забелязвам голяма пристрастност към американските коли , а казваш ,че хората тук са СЕКТАНТИ

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Мнение от acho.rs » 15 Яну 2008, 1:48

между другото аз мисля че е много добре че американците започнаха със компресираните мотори- защото моето лично мнение е че никои не може да изкара повече коне надеждно от тях
Кой изкарва коне надеждно - американците или компресорите ?
А като казваш че пътя за много коне не минава през германия или япония - ALX - НЯКОЙ ДРУГ ЛИ ТИ Е ПИСАЛ ОТ НИКА ???

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1689
Регистриран на: 7.09.2002
Местоположение: Пловдив
Кара: е30 316, е36 328, ф30 335, ф32 428
Мечтае да кара: и да му е спокойно

Мнение от Babuna » 15 Яну 2008, 2:42

Ало, Земята до Ачо.... ало, Земята до Ачо!

На някой стана ли му ясно що намерси Порше, дизеловите мерцедеси и Нардо заедно? Ти теза ли оборваш или...
CCFL и LED ангелски очи, М пакети за е36/е39/е46/е60/е61/е90/е91/е93/е93/f10/f30/x5 спортни окачвания, спортни генерации, колектори и много други!
OРИГИНАЛНИ ПАРКИНГ СЕНЗОРИ по 39 лв!
Стъкла за фаровете на BMW e46 всички модификации - 45 лв, за BMW e39 фейслифт 79 лева - край на проблема с мътните напукани фарове
М-tec броня пълен за БМВ е36 пълен комплект - 129 лв
M-tec 2 предна броня за БМВ е46 седан,туринг - 189 лв
M-tec предна броня за БМВ е39 - 189 лв
MOTUL 6100 10w-40 Synergie 5 литра - 49.99 лева - МОТУЛ И КАСТРОЛ 100% оригинални на най-ниски цени в БГ
CCFL ANGEL EYES - 49,99 лв
0889 22 66 88

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 506
Регистриран на: 22.07.2005
Местоположение: в гаража

Мнение от Ultimate_driver » 15 Яну 2008, 7:38

Ето вижте какво се случи последния път когато американски автомобил беше сравнен с М5 ( гледаите до края)
http://www.youtube.com/watch?v=l8maP4CB1Nk
Краислер 300C SRT8 V 6.1 куб см. 425 конски сили срещу BMW ///M5. Краислера има ужасен хендлинг и никъв шанс на драг реис. Аз лично мисля новия Cadilac няма да има голям успех ако се сравнява с някоя М-ка. Иначе правят хубави лимозини ама за убиване на BMW-та :mhihi: :mhihi: :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Мнение от acho.rs » 15 Яну 2008, 13:21

Babuna написа:Ало, Земята до Ачо.... ало, Земята до Ачо!

На някой стана ли му ясно що намерси Порше, дизеловите мерцедеси и Нардо заедно? Ти теза ли оборваш или...

Ами ставаше въпрос за надеждност нали ... защото алекс , каза ,че като стане въпрос за надеждност - нямат равни - та не се разбра , както казах , кои нямат равни - самите компресори или американците и ако ставаше на въпрос за американците изброих няколко примера за надеждни мотори , които не са американски . Съжелявам ако съм го написал не ясно ;)
ПС:пиша често по темата , защото много ме заинтригува .

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Мнение от alx » 15 Яну 2008, 18:43

надеждноста - особено ако искаш и много коне има два определящи фактора- единия е обороти. колкото по-малко обороти- толкова по-надежден общо взето е един мотор.

другия е - колкото по-малко части имаш във една машинария- толкова по-надеждна е. европейците и японците робувайки на корените си (малки и леки мотори) си правят и големите мотори сложни. погледни един е60 м5 мотор- то не са помпи, то не са валове, то не са екзотични матеряли и тн... и червена линия 8250 оборота. този мотор не може да е надежден. няма как просто. да не говориме че мегдана за тунинг му е изключително ограничен а кривата цена/коне - изключително полегата.

написах че се радвам че американците почват със принудителното пълнене не за друго а защото те имат вярната основа за много коне (големи прости евтини мотори) и ако решат.. никой не може да ги стигне защото дори на този етап мога да се сетя за 3-4 фабрични американски двигателя които непипнати отвътре само със достатъчно гориво и компресор могат да дадат 1000 коня, докато не мога да се сетя за един "нормален" немски или японски двигател които се произвежда във момента които може да ги даде надеждно без да трябва да се сменят половината неща вътре и да се правят големи компромиси със надеждноста им.

и така...
алекс
трабант 601с
разни други возила

т-т-т-тузар
Аватар
Мнения: 3389
Регистриран на: 6.01.2004

Мнение от GaD » 15 Яну 2008, 18:46

кой са тези 3-4 двигателя, че ми стана интересно?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Мнение от acho.rs » 15 Яну 2008, 19:07

alx написа:надеждноста - особено ако искаш и много коне има два определящи фактора- единия е обороти. колкото по-малко обороти- толкова по-надежден общо взето е един мотор.

другия е - колкото по-малко части имаш във една машинария- толкова по-надеждна е. европейците и японците робувайки на корените си (малки и леки мотори) си правят и големите мотори сложни. погледни един е60 м5 мотор- то не са помпи, то не са валове, то не са екзотични матеряли и тн... и червена линия 8250 оборота. този мотор не може да е надежден. няма как просто. да не говориме че мегдана за тунинг му е изключително ограничен а кривата цена/коне - изключително полегата.

написах че се радвам че американците почват със принудителното пълнене не за друго а защото те имат вярната основа за много коне (големи прости евтини мотори) и ако решат.. никой не може да ги стигне защото дори на този етап мога да се сетя за 3-4 фабрични американски двигателя които непипнати отвътре само със достатъчно гориво и компресор могат да дадат 1000 коня, докато не мога да се сетя за един "нормален" немски или японски двигател които се произвежда във момента които може да ги даде надеждно без да трябва да се сменят половината неща вътре и да се правят големи компромиси със надеждноста им.

и така...

Точно заради тази тяхна политика - по-просто - по-евтино , сега цялата им индустрия е във криза.Заради такива прости мотори (които изобщо не са икономични) сега японците ги изядоха . Просто подхода към е евтини и прости мотори и коли , не се харесва на хората.Повечето хора искат като си вземе нещо да знаят , че е върха (или поне не е в подножието) на техниката - независимо дали телевизор или телефон или кола.Това не им харесвам на американците - не се стремят към голямо развитие ( за авто индустрията говорим , не за Локхийд-Мартин).Може колите им да са добри за техните огромно разтояния ... но ако беше така нямаше тойота да царува там.
Това лято май имаше протести на работниците на крайслер или друг гигант ( не помня бях на работа и плямпаха на англииски) за НЕПЛАТЕНИ ЗАПЛАТИ ОТ 2 ГОДИНИ !!! Един Корвет и Мустанг ГТ не могат да ги отсрамят . Сега ако говорим за военната им техника Германия вс Америка или Еврофайтър vs F-35 (JSF) резултат е точно обратния , ама ние няма да си вземаме изтребители , нали :lol:
А за мотори 1000 коня мислея че става на въпрос за Вайпъра и Корвета...

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Мнение от alx » 15 Яну 2008, 19:11

GaD написа:кой са тези 3-4 двигателя, че ми стана интересно?


ах, американците имат едно нещо дето му се вика "крейт енджин" - "мотор във щайга/кашон"... и трите големи фирми (гм, мопар и форд) произвеждат големи мотори за състезателни цели които могат да се купят от простолюдието за нормални пари...

от гм... последните 3 двигателя защото са "блоуър-реди" - демек всичко вътре е ковано...

http://www.gmperformanceparts.com/Parts ... p?engine=3

от мопар...

няма линк щото е флаш - ма иди на www.mopar.com, избери "performance". кликни "крейт енджинс"... големите всичките са "блоуър-реди" и те...
алекс
трабант 601с
разни други возила

ПредишнаСледваща

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook