Проблем с спирачките :)

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 401
Регистриран на: 7.07.2007
Местоположение: София

Мнение от Ozir1S » 14 Яну 2008, 16:36

ditko1 написа:и аз това питам каква последователноста видях в други теми, че се почва от задно дясно, задно ляво, предно дясно, предно ляво. НО първо се помпа докато всичко излезе ли ?

Кажи кога ше го правиш да действаме заедно :)
Изображение
Деба тия дърти кочини!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 91
Регистриран на: 9.12.2006
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: E36 328i
Мечтае да кара: E36 M3

Мнение от venci-bs » 14 Яну 2008, 17:02

Това,че се започва от най-далечното колело от помпата и се продължава към най-близкото и аз съм го чел.Трябва ли да е запален двигателя.Имало значение да ли колата е с ABS.Някой,ако е правил или ако знае нека напише.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2871
Регистриран на: 11.10.2006
Местоположение: Ruse
Пол: Мъж

Мнение от Le Transporteur » 15 Яну 2008, 1:37

Така е започва се от най-отдалеченото колело, няма нужда от палене на двигателя, не се точи системата и след това да се пълни, вариант е изсмукваш течността от казанчето и наливаш прясна течност догоре, след това наливаш-помпиш-точиш, новата течност избутва старата, въздух няма работа в системата.
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1986
Регистриран на: 24.10.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Bmw x5 4.4
Мечтае да кара: Муха

Мнение от ditko1 » 15 Яну 2008, 3:46

Le Transporteur така не се ли смесват пак като не източиш всичко ?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2184
Регистриран на: 7.08.2006
Местоположение: София / ghetto+
Пол: Мъж
Кара: m52 e36
Мечтае да кара: е38 ;)
Детайли за колата: е36

Мнение от t0sh » 15 Яну 2008, 3:52

а не е ли логично по принцип че като изядеп яко накладките, нивото на спирачната пада?

и като я напълниш и опсле смениш накладки се сети кво става...

п.с. чел съм отгоре-отгоре мнения не видях такова...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2871
Регистриран на: 11.10.2006
Местоположение: Ruse
Пол: Мъж

Мнение от Le Transporteur » 15 Яну 2008, 13:22

ditko1 написа:Le Transporteur така не се ли смесват пак като не източиш всичко ?


Действително не се източва, а се измества едната течност от другата. Това е гаражният начин, в сервизите навярно има вече приспособления за тази операция, но и там работят хора. В един сайт бях гледал слагат нещо като тубичка с по голяма вместимост върху казанчето , това с цел постоянно захранване с течност , за да не се допусне въздух, но начина на смяна по нататък е същия който съм описал.Харизваш малко повече течност и съмненията за смесване отпадат.
Имай впредвид , че в момента в който помпата остане без течност, тя спира да нагнетява и течноста която е в тръбите гравитацията няма да я изкара. Ако искаш да е по твоя начин изпразваш-пълниш има начин, приспособява се капачка за казанчето и системата се надува с въздух, внимателно разбира се. След това наливаш новата течност.
Това аз не съм го правил, толкова въздух тая система не бива да помирисва, че може да й хареса... :mhihi:
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 91
Регистриран на: 9.12.2006
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: E36 328i
Мечтае да кара: E36 M3

Мнение от venci-bs » 15 Яну 2008, 14:26

Интерересувах се за начина на обезвъздущаване,защото имам проблем със спирачките!При натискане на педала хващат много долу и при отпускане и моментално натискане си хваща на нормалното ниво.Със сменени накладки на четирите колела съм.Мислех,че има въздух в системата и я обезваздуших,но проблема си остана!Какво ли може да е?!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1986
Регистриран на: 24.10.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Bmw x5 4.4
Мечтае да кара: Муха

Мнение от ditko1 » 15 Яну 2008, 16:09

Le Transporteur става така със измукването със спринцовка, но тогава как ще издърпам старата течност от съединителя нали пак трябва да откача маркучето на съединителя и пак ще влезне въздух.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 859
Регистриран на: 9.04.2007
Местоположение: София/ Стара Загора
Кара: G30 540xi, S1000r, EXC 450, R1300GS

Мнение от Phil » 15 Яну 2008, 16:53

venci-bs написа:Интерересувах се за начина на обезвъздущаване,защото имам проблем със спирачките!При натискане на педала хващат много долу и при отпускане и моментално натискане си хваща на нормалното ниво.Със сменени накладки на четирите колела съм.Мислех,че има въздух в системата и я обезваздуших,но проблема си остана!Какво ли може да е?!


Помпата ти нещо не е наред в тоя случай :confused:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 91
Регистриран на: 9.12.2006
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: E36 328i
Мечтае да кара: E36 M3

Мнение от venci-bs » 15 Яну 2008, 17:01

Има ли вероятност да е от сервото?!Още малко пояснение:Когато е запалена кола и задържа педала плавно пада почети до крайно положение.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 242
Регистриран на: 5.01.2008
Местоположение: Видин

Мнение от Шарампоя » 15 Яну 2008, 17:35

Има вероятност накладките да не са се напаснали както трябва не та знам колко километра си минал след смяната ма трябва да ги разработиш.(след като си сменил вси4ки)Вдигни няколко пати 60-80км. и плавно натискай спира4ките докато не спреш.!!! Ма първо се увери 4е наистина няма въздух във системата ;) ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 91
Регистриран на: 9.12.2006
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: E36 328i
Мечтае да кара: E36 M3

Мнение от venci-bs » 15 Яну 2008, 21:05

Минал съм 7000км с предните и 10000км със задните.Едва ли от тях ще е пречината.Когато ги обезвъздушавах ми направи впечатление,че на предните колела течноста излиза по-лесно сравнение със задните.Но дори и да има нещо подпушено едва ли ще е пречина да "потъва" педала.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 15 Яну 2008, 21:34

Le Transporteur написа:... в сервизите навярно има вече приспособления за тази операция, но и там работят хора. В един сайт бях гледал слагат нещо като тубичка с по голяма вместимост върху казанчето , това с цел постоянно захранване с течност , за да не се допусне въздух, но начина на смяна по нататък е същия който съм описал....


Точно това представлява приспособлението.

Може да се направи, като на стара капачка (или такава със същия диаметър и резба) се махнат поплавъка и кабелите и се прикрепи съд за новата спирачна течност (може и през по-широк маркуч).
За обезвъздушаването има друго приспособление, което представлява гумена тръбичка за щуцера, на края на която има нещо от сорта на вентил за велосипедна гума (тръбичка с отвор от страни) на която е поставен плътно шлаух. Като се натисне педала налягането разширява шлауха и позволява течността (евентуално и въздуха) да излезе, а като се отпусне шлауха се свива, запушва отвора от страни на тръбичката и не позволява въздух да влезе обратно в системата. Може направо да се ползва вентил от велосипедна гума, като тръбичката за обезвъздушаване се закрепи със скоба от към резбата за капачката.

Дано съм го обяснил като хората :lol:

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook