Токове проблем
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
- pakata
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 143
- Регистриран на: 12.12.2007
- Местоположение: Barcelona
- Кара: 2005/525D
- Мечтае да кара: Carrera GT
- Детайли за колата: Е61
Токове проблем
Акумолатора ми е на 4 паленета , не бях я палил 3-4 дена давам контакт и кво да видя черно,няма ток,пускам плафона свети се едно е фенерче без батерии,дръпнах я запалих и се оправи ,в какво може да е прблема,да подчертая таблото ми не свети от давна да не би да губи някъде ток?
- BT9028BA
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2253
- Регистриран на: 22.01.2007
- Местоположение: В.Търново
- Пол: Мъж
- Кара: ...don`t drive fast, just fly low
- Мечтае да кара: E36 M3
За таблото провери бушоните - сигорно е от тях
Щом не си я палил 3 4 дена е обяснимо що не ти пали веднага - акумолатора се разрежда при минусови температури
Щом не си я палил 3 4 дена е обяснимо що не ти пали веднага - акумолатора се разрежда при минусови температури
- PIPERKOV
- ентусиаст
-
- Мнения: 856
- Регистриран на: 19.08.2005
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e60 530i SMG
Ако акумолатора е нов посмъртно неможе да падне за 4 дни ако6те навън да е -30,ако е стар и това му е 4-тото палене след последното презареждане е напълно възможно да замине на кино,ако е така по добе го сменяй.Оба4е ако ти е нов и става така зна4и има6 някаква изли6на консумация(уте4ка) и ти изяжда акумолатора
- MRS
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 122
- Регистриран на: 15.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: E36 318i '95
Отивай на жичкаджия да ти мерне колко ток "смуче" колата когато е в покои(без консуматори)и когато само алармата е включена.
- pakata
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 143
- Регистриран на: 12.12.2007
- Местоположение: Barcelona
- Кара: 2005/525D
- Мечтае да кара: Carrera GT
- Детайли за колата: Е61
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
- mamintaiko
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 128
- Регистриран на: 30.10.2007
- Местоположение: Coфия
клемите баце - ако са от ония готините - черната и черпвената с яко боя по тях - оловните - просто изчегъртаи боята отвътрешната страна щото не даа контак и нема тоци - това на мене ми се случи - другото е отечка - някъде свети ли ти лампичка или еб.ем ли го кво - трябва да се мерне в покои колко ток аби - жечкаджия ти трябва илби поне човек с амперметър - разбиращ какво прави де хахахахаха- проблема не ти е в акумулаяторото - сигурация.............някои бушон евентуално и томва може да е................виж алармата кои ти я е връзвал и кои кабел е преебал - те са факири в тая работа -100 на 100.................на мене само клемите са ме ебавали - другото си го знам - неможе ме изненада ама тоя як слои боя - хахахаха верно ме сгащи неподготвен аре успех - нещо тъпо ще да е ....................... 

- ludia
-
-
- Мнения: 1079
- Регистриран на: 6.05.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Бързо
- Мечтае да кара: М3 Е92
Имъш подобен проблем.А и съм със същия мотор
Сложих нов акомолатор беше ок 3 дена и падна след това започнах поверигата докато несе установи че диодната плочка е за смяна + четките.
Гълтат целия ток на акумолатора за няколко дни.
Незнам дали при теб е това на при мен беше !

Сложих нов акомолатор беше ок 3 дена и падна след това започнах поверигата докато несе установи че диодната плочка е за смяна + четките.
Гълтат целия ток на акумолатора за няколко дни.
Незнам дали при теб е това на при мен беше !

БМВ не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!
http://clip4e.com/play.php?id=45143
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]