Помощ за електронен карб с газ
Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
Помощ за електронен карб с газ
Така колеги, като колата (е28 м10б18) е седяла около 10 - 12 часа без да се кара, като се опитам да я запаля и врътна на стартер нищо не се случва за около 10 - 15 секунди и чак после започва да върти, значи в началото си седи ей така и нищо не прави нито дори опитва да запали...
Аз си викам сигурно някъде трябва да се качи напрежение ток нещо и преди да въртя я държа малко на контакт, ама не помага, пак после има една пауза преди да почне да върти.
А пък щом врътна на стартер изгасват от ключа на газта всички индикатори, нищо не свети, свети само на контакт, ама ме съмнява да се е преебал ключа и да не подава никаква смес... та значи не свети нищо по ключа - стартер и педал на газта и върти върти стържи около 10-20 даже и 30 секунди и започва да припалва.
ОБАЧЕ, не ще да припали на бензин и в студа трябва да я стартирам на газ, като си карам колата мога да сменям на бензин и да карам, ако съм я карал може да сменя и на место примерно преди да загася, ама не ще да запали на бенз, или ако запали прави 1500 оборота за 1 секунда и загасне и така пали, гасне, пали гасне.
Филтъра бензиновия ми е нов. Помпата бензиновата съм я сменил, клапана на газта отваря, пробвал съм и ръчно да го сменям на бенз и пак камък.
Някакви идеи от какво може да е, аз съм си зел ново копче за газ/бензин ама ме съмнява да е от това...
Аз си викам сигурно някъде трябва да се качи напрежение ток нещо и преди да въртя я държа малко на контакт, ама не помага, пак после има една пауза преди да почне да върти.
А пък щом врътна на стартер изгасват от ключа на газта всички индикатори, нищо не свети, свети само на контакт, ама ме съмнява да се е преебал ключа и да не подава никаква смес... та значи не свети нищо по ключа - стартер и педал на газта и върти върти стържи около 10-20 даже и 30 секунди и започва да припалва.
ОБАЧЕ, не ще да припали на бензин и в студа трябва да я стартирам на газ, като си карам колата мога да сменям на бензин и да карам, ако съм я карал може да сменя и на место примерно преди да загася, ама не ще да запали на бенз, или ако запали прави 1500 оборота за 1 секунда и загасне и така пали, гасне, пали гасне.
Филтъра бензиновия ми е нов. Помпата бензиновата съм я сменил, клапана на газта отваря, пробвал съм и ръчно да го сменям на бенз и пак камък.
Някакви идеи от какво може да е, аз съм си зел ново копче за газ/бензин ама ме съмнява да е от това...
Има развитие, бутона газ/бенз беше вързан на бушони дето гаснат на стартерово положение, премести се на бушони дето са винаги "онлайн" и са свети и на стартер и на контакт.
Вчера зех свещи щото имам подозрението, че са за смяна и искам да запитам, газта по лесно ли се възпламенява от бенз или обратното?
И са послендото ми подозрение, е че в бенза сипват много вода и понеже не карам много на бенз може да е замръзнал по маркучите, затова ще сипя малко спирт за горене у резервоара да видим дали ще се справи.
Вчера зех свещи щото имам подозрението, че са за смяна и искам да запитам, газта по лесно ли се възпламенява от бенз или обратното?
И са послендото ми подозрение, е че в бенза сипват много вода и понеже не карам много на бенз може да е замръзнал по маркучите, затова ще сипя малко спирт за горене у резервоара да видим дали ще се справи.
- Turbo_Ted
- великият шестак
-
- Мнения: 1330
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Plovdiv
- Кара: няколко и киселее
проблема че не пали на бензин мисля че е че не ти задържа бензина в горивната камера на карбуратора
имах подобен проблем на Вебер-а който имах на мойто м10, мисля че проблема трябва да е аналогичен и при теб, не знам къв ти е карба, но мисля че трябва да имаш един жигльор с игличка който ти задържа горивото в карба. затова смени жиглоьрите на карба. но за да установиш дали това е проблема- свали въздушния филтър и сипи малко бензин в дроселовата клапа и запали на бенз... ако запали - това трябва да ти е проблема
и така ако запали на бенз - сменяй жигльорите и си готов
също така прочисти въздушните жигльори 




Обмислям няколко варианта.
1) Да сменя карба с инжекция, добре ще е като се сменя главата, някой да ми пилне и цилиндрите, идеално ще е ако някои ми го направи за един ден.
Писах на Явор каза, че няма време, бате Ники ми каза, че хората дето разбират от карбове са умрели и не знам дали ще се справи.
2) Да си сложа карб от Лада, както е направтил Турбо_Тед, нов е 170 лева.
Искам да ме посъветвате къде и как могат да се сторят тия процедури и дали са надеждни хората, също ако някой има инжекция да казва.
1) Да сменя карба с инжекция, добре ще е като се сменя главата, някой да ми пилне и цилиндрите, идеално ще е ако някои ми го направи за един ден.
Писах на Явор каза, че няма време, бате Ники ми каза, че хората дето разбират от карбове са умрели и не знам дали ще се справи.
2) Да си сложа карб от Лада, както е направтил Турбо_Тед, нов е 170 лева.
Искам да ме посъветвате къде и как могат да се сторят тия процедури и дали са надеждни хората, също ако някой има инжекция да казва.
13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани