Прегряване

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 328
Регистриран на: 3.02.2004
Местоположение: София

Прегряване

Мнение от Legba » 17 Май 2004, 9:25

Историята е следната:
Тръгвам към провинцията и зареждам на Б+, мия колата и спирам след автомивката да кача народа. Буквално за 15 сек дигна до червено. Преди никога не е правила така. (И преди съм имал проблеми с силикона ама так не е правило. Пак грее ама много по-бавно.)Спирам. Отварям капака дзверя се... двигателя даже не беше много горещ. Вода има.. Викам си тва е от датчика. Сигурно се е намокрил от мивката. Паля и температурата си е нормална. При едно село като намалих по дупките пак загря и пак много бързо и пак до края на червеното. Пак се спусна. Така бая пъти. Като стигнах обаче до Лом в града седя бая време в червеното. Сетих се за тиа съединител и се оказа че е от него.
Пробих го и му сложих един шплент за да се прибера до София. Копелето беше изхвърлило почти сичката вода но въпреки всичко в казанчето беше пъно до половината. Явно беше направило възглавница ама аз де да се усетя та я карах и 2-3 км без вода почти :( Кат загря пак се усетих и зех да отвивам обезвъздушителя. От там яко фъщи пара. Доливам много литри вода. Сигурно 5-6 литра. След това температурата седеше на една линия преди средата.
Знам че при прегряване ако изкривиш главата в антифриза плуват мазни петна а маслото става на боза. При мен няма такова нещо. Занм, че би трябвало да има и промяна в мощноста. На мен ми се струва че има обаче не знам дали не си внушавам. По капачката на маслото има едно като бяла пяна такова. Прилича ми на вода. Бащата вика че било нормално по капачката да има конденз...?!?
Дали съм го преебал ? Знае ли някой колко ще струва ремонта ако съм го преебал. С Ванос е.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 523
Регистриран на: 7.01.2004

Мнение от zmej » 17 Май 2004, 10:15

При мен беше превъртяла водната помпа и от Дару решиха, че ми се е изкривила леко главата.
Като отвориха мотора решили да сменят всичко по него - ремъци, ролки, гарнитури, свещи, абе всичко, което се сменя.
Сметката ми беше около 2200,- лв.
Ако не мемързи ще я сканирам и ще я пусна да видиш какво точно са правили, защото е доста подробна фактурата.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 328
Регистриран на: 3.02.2004
Местоположение: София

Мнение от Legba » 17 Май 2004, 10:28

А ти по какво разбра че е изкривена ? Някакви външни признаци имаше ли ?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 523
Регистриран на: 7.01.2004

Мнение от zmej » 17 Май 2004, 10:36

аз по нищо не разбрах - просто постоянно прегряваше. Карах я първо на едни майстори - смениха и термостата и я обезвъздушиха, но пак си прегряваше и от парното духаше студено, вместо топло.
Като я зкарах в Дару кар първо я качиха на някакъв стенд да я проверят какво и е и решиха че има нужда от шлайфане на главата.
Проверката на стенда е около 10-15 лв., и нищо не типречи да го провериш там - все пак никой не те здължава после да я вкараш при тях за ремонт.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 328
Регистриран на: 3.02.2004
Местоположение: София

Мнение от Legba » 17 Май 2004, 10:48

Разбирасе :) Мерси много за инфото. Така и ще направя.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 541
Регистриран на: 18.12.2002
Местоположение: Варна

Мнение от chefo » 17 Май 2004, 11:19

99% сигурно е, че е крива главичката!
6-таците въобще не носят на прегряване-много са им дълги главите :cry:
Моят майстор ми каза, че е виждал и криви блокове от прегряване!
лоши вести, съжалявам, приятелю!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 17 Май 2004, 13:51

И мойта е дигала до червеното като изхвърлила антифриза докато се усетя ,но не се изкриви главата ..15 К съм минал поне оттогава няма проблеми .. така че може да си късметлия и да не е крива :)

...и то хидравличен :)
Аватар
Мнения: 3314
Регистриран на: 1.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: джата
Мечтае да кара: на Ринга
Детайли за колата: Двете 2и2ки

Мнение от krika » 17 Май 2004, 15:48

chefo нещо си в грешка за шестаците здрави са и то бая и аз посетих червената зона наскоро ама съм си прав :wink:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 328
Регистриран на: 3.02.2004
Местоположение: София

Мнение от Legba » 17 Май 2004, 16:53

А имахте ли после бяло по капачката на маслото ? Щото мойта има ... :(

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4859
Регистриран на: 7.02.2003
Местоположение: София
Кара: на 1,6 бара
Мечтае да кара: 911

Мнение от bmwdriver » 17 Май 2004, 18:28

Щом има бяло сигурно е омешала маслото и антифриза(трябва да е като грес).
Миналата година аз имах същия проблем-превъртяла водна помпа.
Наложи се шлайф 2 десети.Със смяна на водна помпа,термостат,
гумички на клапани,гарнитури+гарнитури на колектори,ренген на глава,
шлайф+труд=около 1000 Лв.
'91 Е36 32?i 24V- тия с детските болести и многото екстри 8)
Изображение
Driver's Racing Team
KBDremap

води статистиката
Аватар
Мнения: 2037
Регистриран на: 18.01.2003
Местоположение: една крачка пред смъртта
Пол: Мъж
Кара: '07 X3 LCI 3,0sd
Детайли за колата: '93 318is
'95 328Ti
'95 318is
'00 328Ci
'04 330xd
'07 X3 3.0d
'07 X3 3.0sd
'01 730d

Мнение от LuBo1 » 18 Май 2004, 9:10

да ама тои няколко пъти е посетил червената зона, така че наи добре, гарнитура глава , проверка глава и лице на глава и да се види проблема с вдигащите градуси!!!

Зимане на лице е към 20-25леве, проверка за пукнатини е безпари поне във Варна, гарнитура от 60лева нагоре и тн, аве към 200-300 лева зависи ко смениш :shock:
ИзображениеИзображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1355
Регистриран на: 19.08.2003
Местоположение: plovdiv
Пол: Мъж

Мнение от grnka » 18 Май 2004, 16:12

приготви си хубава пачка с пари и почвай!Дано да може да се оправи вече съществуваща глава иначе е ходене по мъките...БМВта са много капризни

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 328
Регистриран на: 3.02.2004
Местоположение: София

Мнение от Legba » 18 Май 2004, 16:57

А къде да го водя ? Днеска ж Дару чаках 40 мин само за да ми кажат че днес ниамало да стане да направят диагностика. Кво остава за сичко.
Кажете няккъв свестен сервиз дето да са разглабяли и Ванос. че мойта е с ванос...

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook