Турбо конверсия
Модератор: bum_bum
- nikol78
 - 
				 
			 - 
				
			 - Мнения: 773
 - Регистриран на: 13.05.2006
 - Местоположение: ПЛОВДИВ
 - Пол: Мъж
 - Кара: Е 39 520I 1998г.
 
- Василев
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 180
 - Регистриран на: 9.06.2007
 - Местоположение: София/Ловеч
 - Пол: Мъж
 - Кара: E36 316i
 - Мечтае да кара: AC Schnitzer BMW M3
 
...
след толкова обстойна философия 
 не разбрах с какво ще ми се подобри колата ако си сложа турбо , вдига ли конете не ги ли вдига 
 и колко долу горе ще излезне като цена всичко  
			
		Re: ...
vaskovasilev написа:след толкова обстойна философияне разбрах с какво ще ми се подобри колата ако си сложа турбо , вдига ли конете не ги ли вдига
и колко долу горе ще излезне като цена всичко
- ///Явор
 - Летящия холандец
 - 
				
			 - Мнения: 19401
 - Регистриран на: 10.01.2003
 - Местоположение: предимно в гаража
 - Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
 
8V и  16V  . 101коня на 140.
 
  тая култова тема май трябва да се поразчисти
			
				
  тая култова тема май трябва да се поразчистиПоследна промяна mitak_o на 05 Авг 2007, 14:58, променена общо 1 път
					
				
			
- Stanchev
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 5014
 - Регистриран на: 18.05.2005
 - Местоположение: PB
 - Пол: Мъж
 - Кара: 7er
 
АБЕ СТИГА ТОРМОЗИХТЕ ЧОВЕКА
МЕРСИ МНОГО за примера че точно си избрал 318ис . мисля да приложа схемата за действие обаче ще ми отнеме към 2-3 години за пари изобщо не споменавам. предполагам че това ще е най- нахъсаното бмв във аксаково 
  пък що не и във варна. просто се чудя какво правиш още тука аз ако съм на тебе подавам молба веднага за отбора във Ф1
			голфа са го създали да прави  път на BMW-ta
		- bavareca_86
 - Ох, на баба!
 - 
				
			 - Мнения: 3297
 - Регистриран на: 6.02.2007
 - Местоположение: Берлин
 - Пол: Мъж
 - Кара: селскостопанска машина
 - Мечтае да кара: 4етириосен самосвал
 
Re: ...
vaskovasilev написа:след толкова обстойна философияне разбрах с какво ще ми се подобри колата ако си сложа турбо , вдига ли конете не ги ли вдига
и колко долу горе ще излезне като цена всичко
- ildivvy
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1711
 - Регистриран на: 10.10.2007
 - Местоположение: Пловдив
 - Пол: Мъж
 - Кара: Lexus GS430 07' , BMW Z4 2.5
 - Мечтае да кара: BMW M2
 
След като прочетох началото на темата и отговорите,които бяха дадени,ми хрумна следния въпрос.Във форума има хора,които разбират за какво става дума,а също така са правили нещата със завиден успех.Не е ли възможно,да се направи нещо като таблица,в която да се попълни: за кои двигатели,при кои желани налягания,какви турбокомпресори от някои по-полярни модели може да се ползват.Тези от дизеловите автомобили май няма да са много удачни,т.е. няма ли да работят с по-ниско к.п.д. при оборотите,които развиват нашите бензиови мотори?Както разбрах,колега от форума ползва турбо от камион.Кои модели турбини ще са подходящи за двигателите на BMW?Имам познати,които се занимават с ремонт и възстановяване на турбини.Те често купуват турбини от морги в Европа (има много нови,но катастрофирали коли,чийто турбини са изцяло запазени).Може ли нещо от тях да се ползва при колите ни?
Има турбини от Голф-ове 1.8;Опел 2.3 Дизел;Дедри или Фиат-и;от Ауди (т.е. пак VW).От старите Голф-ове 2 излизат и страшно запазени турбини (Те са почти вечни.След 450-500 000км искат само почистване на нагара и са като нови,а не като новите,които след 150-180 000км вече са заминали на 90%).Старото си е по-яко!Дали обаче няма да се оувърспинват при оборотите на бензинките?Та ако може да стане подобна таблица с вече изпитани и правени неща,мисля че ще е полезна за много хора.
			Има турбини от Голф-ове 1.8;Опел 2.3 Дизел;Дедри или Фиат-и;от Ауди (т.е. пак VW).От старите Голф-ове 2 излизат и страшно запазени турбини (Те са почти вечни.След 450-500 000км искат само почистване на нагара и са като нови,а не като новите,които след 150-180 000км вече са заминали на 90%).Старото си е по-яко!Дали обаче няма да се оувърспинват при оборотите на бензинките?Та ако може да стане подобна таблица с вече изпитани и правени неща,мисля че ще е полезна за много хора.
Ex: 96'  BMW318ti

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!
		Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!
- ildivvy
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1711
 - Регистриран на: 10.10.2007
 - Местоположение: Пловдив
 - Пол: Мъж
 - Кара: Lexus GS430 07' , BMW Z4 2.5
 - Мечтае да кара: BMW M2
 
След като прочетох началото на темата и отговорите,които бяха дадени,ми хрумна следния въпрос.Във форума има хора,които разбират за какво става дума,а също така са правили нещата със завиден успех.Не е ли възможно,да се направи нещо като таблица,в която да се попълни: за кои двигатели,при кои желани налягания,какви турбокомпресори от някои по-полярни модели може да се ползват.Тези от дизеловите автомобили май няма да са много удачни,т.е. няма ли да работят с по-ниско к.п.д. при оборотите,които развиват нашите бензиови мотори?Както разбрах,колега от форума ползва турбо от камион.Кои модели турбини ще са подходящи за двигателите на BMW?Имам познати,които се занимават с ремонт и възстановяване на турбини.Те често купуват турбини от морги в Европа (има много нови,но катастрофирали коли,чийто турбини са изцяло запазени).Може ли нещо от тях да се ползва при колите ни?
Има турбини от Голф-ове 1.8;Опел 2.3 Дизел;Дедри или Фиат-и;от Ауди (т.е. пак VW).От старите Голф-ове 2 излизат и страшно запазени турбини (Те са почти вечни.След 450-500 000км искат само почистване на нагара и са като нови,а не като новите,които след 150-180 000км вече са заминали на 90%).Старото си е по-яко!Дали обаче няма да се оувърспинват при оборотите на бензинките?Та ако може да стане подобна таблица с вече изпитани и правени неща,мисля че ще е полезна за много хора.
			Има турбини от Голф-ове 1.8;Опел 2.3 Дизел;Дедри или Фиат-и;от Ауди (т.е. пак VW).От старите Голф-ове 2 излизат и страшно запазени турбини (Те са почти вечни.След 450-500 000км искат само почистване на нагара и са като нови,а не като новите,които след 150-180 000км вече са заминали на 90%).Старото си е по-яко!Дали обаче няма да се оувърспинват при оборотите на бензинките?Та ако може да стане подобна таблица с вече изпитани и правени неща,мисля че ще е полезна за много хора.
Ex: 96'  BMW318ti

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!
		Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!
- ildivvy
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1711
 - Регистриран на: 10.10.2007
 - Местоположение: Пловдив
 - Пол: Мъж
 - Кара: Lexus GS430 07' , BMW Z4 2.5
 - Мечтае да кара: BMW M2
 
След като прочетох началото на темата и отговорите,които бяха дадени,ми хрумна следния въпрос.Във форума има хора,които разбират за какво става дума,а също така са правили нещата със завиден успех.Не е ли възможно,да се направи нещо като таблица,в която да се попълни: за кои двигатели,при кои желани налягания,какви турбокомпресори от някои по-полярни модели може да се ползват.Тези от дизеловите автомобили май няма да са много удачни,т.е. няма ли да работят с по-ниско к.п.д. при оборотите,които развиват нашите бензиови мотори?Както разбрах,колега от форума ползва турбо от камион.Кои модели турбини ще са подходящи за двигателите на BMW?Имам познати,които се занимават с ремонт и възстановяване на турбини.Те често купуват турбини от морги в Европа (има много нови,но катастрофирали коли,чийто турбини са изцяло запазени).Може ли нещо от тях да се ползва при колите ни?
Има турбини от Голф-ове 1.8;Опел 2.3 Дизел;Дедри или Фиат-и;от Ауди (т.е. пак VW).От старите Голф-ове 2 излизат и страшно запазени турбини (Те са почти вечни.След 450-500 000км искат само почистване на нагара и са като нови,а не като новите,които след 150-180 000км вече са заминали на 90%).Старото си е по-яко!Дали обаче няма да се оувърспинват при оборотите на бензинките?Та ако може да стане подобна таблица с вече изпитани и правени неща,мисля че ще е полезна за много хора.
			Има турбини от Голф-ове 1.8;Опел 2.3 Дизел;Дедри или Фиат-и;от Ауди (т.е. пак VW).От старите Голф-ове 2 излизат и страшно запазени турбини (Те са почти вечни.След 450-500 000км искат само почистване на нагара и са като нови,а не като новите,които след 150-180 000км вече са заминали на 90%).Старото си е по-яко!Дали обаче няма да се оувърспинват при оборотите на бензинките?Та ако може да стане подобна таблица с вече изпитани и правени неща,мисля че ще е полезна за много хора.
Ex: 96'  BMW318ti

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!
		Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
	




