амортесиори

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 11 Яну 2008, 17:43

SaSo написа:
dinozab написа:
SaSo написа:
dinozab написа:
bmwfena написа:АХТУНГ-мисля че колегата си е за амортисьор-винаги тръгва първи преден десен :!: :!: :!:


Ми тогава що при мене изтърва първо левия :shock:


Щот си мазухист и минаваш през дупките от твойта страна ... :mhihi: :mhihi: :mhihi:


Не щото карам повече в левия банкет кат се напия а не в десния кат вас :mhihi: :mhihi: :mhihi:



Биеш дино у леу чуствам аз.... Ама тия мацки да не са само за парлама... :mhihi: :mhihi: Майтап де....


Айде човека да каже кво става с колата ...


Ъъърт бре пепел ти на устата :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 898
Регистриран на: 24.10.2007
Местоположение: София/Асеновград
Пол: Мъж
Кара: Е34 /Е39 дизел, Е46-автомат,Е60-530
Мечтае да кара: Да се разхожда пеша

Мнение от Vasko » 11 Яну 2008, 20:40

аз пък си спомням ,че преди имаше и тестер за амортисьори там под моста '' ЧАВДАР''-преди Сточна гара -ако човека е от София ...А иначе ,кой каза че не може да се кара с изпуснали амортисьори? Аз карах така цяло лято с изпуснал преден десен поради обстоятелството ,че тук на морето нямаше кой да ми го смени и чак като се прибрах в Пловдив ми ги смениха с Монрое...Тези новите ги карам вече около 10-12 хил. км от есента на 2007 до сега ама някак си ми се струват доста твърдички особено по дупките ... Иначе и моя предишният предният десен амортисьор беше стигнал до такова положение ,че като се движеше колата и трополеше та се не траеше в колата ама си го изкарах така лятото ,тъй че ..по-скоро всичко е въпрос на финанси и свободно време ,защото като смениш единият ще трябва да смениш и другият и прахоуловителите и ..не знам си още какво и сметката ще отиде на към 450 -500 лв. с работата . И кой каквото ще да казва ама окачването на Е34-ката е едно от най-здравите- тропа си , чука си ама се кара............

БМВманиачения
Аватар
Мнения: 5148
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: ПЕЧКА понавървяваща
Мечтае да кара: на ядене и пиене

Мнение от bmwfena » 11 Яну 2008, 21:41

dinozab написа:
bmwfena написа:АХТУНГ-мисля че колегата си е за амортисьор-винаги тръгва първи преден десен :!: :!: :!:


Ми тогава що при мене изтърва първо левия :shock:
ей Дино--да внимаваш кат си у лево :mhihi: :mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2090
Регистриран на: 2.07.2006
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
Мечтае да кара: 5GT 535 xd

Мнение от SaSo » 12 Яну 2008, 12:20

sineok_pi4_ написа:аз пък си спомням ,че преди имаше и тестер за амортисьори там под моста '' ЧАВДАР''-преди Сточна гара -ако човека е от София ...А иначе ,кой каза че не може да се кара с изпуснали амортисьори? Аз карах така цяло лято с изпуснал преден десен поради обстоятелството ,че тук на морето нямаше кой да ми го смени и чак като се прибрах в Пловдив ми ги смениха с Монрое...Тези новите ги карам вече около 10-12 хил. км от есента на 2007 до сега ама някак си ми се струват доста твърдички особено по дупките ... Иначе и моя предишният предният десен амортисьор беше стигнал до такова положение ,че като се движеше колата и трополеше та се не траеше в колата ама си го изкарах така лятото ,тъй че ..по-скоро всичко е въпрос на финанси и свободно време ,защото като смениш единият ще трябва да смениш и другият и прахоуловителите и ..не знам си още какво и сметката ще отиде на към 450 -500 лв. с работата . И кой каквото ще да казва ама окачването на Е34-ката е едно от най-здравите- тропа си , чука си ама се кара............


Ехеееее какво направи то за тая смяна...Сменят се само амортисьори.... За какво ти е да сменяш тампони и прахоуловители... Това са глупости...Ако някой ти го е казал това е зада ти пробута другите неща... Прахоуловителите и тампоните са много здрави почти никога не сдават багажа... Недей да слушаш кво ти говорят...Казвам ти го щото го знам от човек който разбира адски много...И ми казваше тия неща се сменят само на клиенти не на теб...
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 72
Регистриран на: 3.08.2007

:)

Мнение от ZoB » 19 Яну 2008, 15:13

както си и мислех закарах я на сервиз и ми казаха че десния амортесиор е заминал и някъв тампон ама не разбрах точно кои :confused:
***ZoBi Se***

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 19 Яну 2008, 15:42

Сигурно тоя горе на бомбето/ботуша.

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 19 Яну 2008, 18:31

SaSo написа:
ivan. написа:Колегата му тропа,а не казва 4е е нестабина :roll:Със скапан преден амортресиор не може да я кара,особено в завои


Айде бе ... Не може да я кара... Ка го реши това... Тропа яко ама се кара... Аз с мойта съм влизал със 150км/ч в завой на пътя Пловдив-Пазарджик... И не поднесе дори...А преден десен точно беше силно омаслен, тотален брак... Повярвай ми кара се...Просто тропа яко... Особенно ако си с твърдо окачване не се чувства дори ( освен по тропането )... Колегата да отиде на друсачка това е най-сигурния начин да разбере кой му е заминал.. Или другия начин е да си види дали му е омаслен амортисьора...


Сашо да ти кажа аз какво мисля по този въпрос с изпусналите амортисьори и стабилноста в завой от личен опит -

Случвало ми се е преди завой да затресе колелото, няма кой/какво да угаси пружината - нямаш сцепление на колелото ,което подскача, едвам не се забих тогава в контейнерите за смет :help:

Друг случай пак в града , движа се и изведнъж една S-класа 220 купе ,спира аварийно, имам разстояние до Мерцедеса,но за нещастие имаше неравности ,от които гумата ми пак заподскача и край със спирачките :help: :help: :shock: Човек, тогава ме изби студена пот ,защото АБС-а тропа безпомощен и виждах как се забивам в колата отпред.Тогава дръпнах ръчната и колата спря ,ако ме питаш как ,просто незнам ,но после не бях на себе си цял ден :!:

Завоя си го направил,защото случайно не е имало неравности ,тогава ,не ми се мисли какво е щяло да се случи :idea:
Примери много мога да ти дам за периода ,точно когато купих комбито и бях около 2 седмици с абсолютно празни пълнители ,не искам да си спомням просто

КОЛЕГИ НИКАКВИ КОМПРОМИСИ С ТАЗИ ЧАСТ :!:

Отново от личен опит за прашниците и ударните тампони :arrow:
първите скапани амортисьори ,които изхвърлих бяха със скъсани прахоуловители и разцепени ударни тампони.Вторите бяха някакви смотани на уж Френска фирма "Gabrielle" ,тях сложих първо с всички прилежащи тампони и тем подобни.След 70 К км каране те свършиха :confused: Бяха изтекли, както и пак ударните тампони и прашниците бяха "бандоне" (на Роко лафа :mhihi: ).
Последваха трети комплект този път Билщайн с ударни тампони и прашници от Дару Кар оригинални.До ден днешен колата след много безпощадно каране с високи скорости,дупки и завои няма никакви ядове ,но наскоро видях ,че прашниците са отново "бандоне" :help:
няма спасение и от това според мен ,след всичките тези километри ...


Георги Пенчев
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2090
Регистриран на: 2.07.2006
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
Мечтае да кара: 5GT 535 xd

Мнение от SaSo » 19 Яну 2008, 18:37

Penchev написа:
SaSo написа:
ivan. написа:Колегата му тропа,а не казва 4е е нестабина :roll:Със скапан преден амортресиор не може да я кара,особено в завои


Айде бе ... Не може да я кара... Ка го реши това... Тропа яко ама се кара... Аз с мойта съм влизал със 150км/ч в завой на пътя Пловдив-Пазарджик... И не поднесе дори...А преден десен точно беше силно омаслен, тотален брак... Повярвай ми кара се...Просто тропа яко... Особенно ако си с твърдо окачване не се чувства дори ( освен по тропането )... Колегата да отиде на друсачка това е най-сигурния начин да разбере кой му е заминал.. Или другия начин е да си види дали му е омаслен амортисьора...


Сашо да ти кажа аз какво мисля по този въпрос с изпусналите амортисьори и стабилноста в завой от личен опит -

Случвало ми се е преди завой да затресе колелото, няма кой/какво да угаси пружината - нямаш сцепление на колелото ,което подскача, едвам не се забих тогава в контейнерите за смет :help:

Друг случай пак в града , движа се и изведнъж една S-класа 220 купе ,спира аварийно, имам разстояние до Мерцедеса,но за нещастие имаше неравности ,от които гумата ми пак заподскача и край със спирачките :help: :help: :shock: Човек, тогава ме изби студена пот ,защото АБС-а тропа безпомощен и виждах как се забивам в колата отпред.Тогава дръпнах ръчната и колата спря ,ако ме питаш как ,просто незнам ,но после не бях на себе си цял ден :!:

Завоя си го направил,защото случайно не е имало неравности ,тогава ,не ми се мисли какво е щяло да се случи :idea:
Примери много мога да ти дам за периода ,точно когато купих комбито и бях около 2 седмици с абсолютно празни пълнители ,не искам да си спомням просто

КОЛЕГИ НИКАКВИ КОМПРОМИСИ С ТАЗИ ЧАСТ :!:

Отново от личен опит за прашниците и ударните тампони :arrow:
първите скапани амортисьори ,които изхвърлих бяха със скъсани прахоуловители и разцепени ударни тампони.Вторите бяха някакви смотани на уж Френска фирма "Gabrielle" ,тях сложих първо с всички прилежащи тампони и тем подобни.След 70 К км каране те свършиха :confused: Бяха изтекли, както и пак ударните тампони и прашниците бяха "бандоне" (на Роко лафа :mhihi: ).
Последваха трети комплект този път Билщайн с ударни тампони и прашници от Дару Кар оригинални.До ден днешен колата след много безпощадно каране с високи скорости,дупки и завои няма никакви ядове ,но наскоро видях ,че прашниците са отново "бандоне" :help:
няма спасение и от това според мен ,след всичките тези километри ...


Георги Пенчев



Неее не ме разбирай грешно..Напротив... Имам впредвид че е препоръчително да се сменят амортисьорите...Естествено...От това ти зависи живота все пак... Но просто споделих че може да се кара известно време ( премерно докато намериш пари ) ... Аз нон стоп наблюдавам колата за такива неща... Значи има един златен принцип... На колата трябва да и е в отлично състояние спирачната система, окачването и гумите...Това просто на 100% трябва да е така...Нещата от които ти зависи живота...Ако закъсаш недай си боже мотора ти се скапе, просто оставаш там...Но за другите неща няма компромис...
Изображение

Предишна

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook