климатроник проблем

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 50
Регистриран на: 16.03.2007
Местоположение: София

климатроник проблем

Мнение от azok » 09 Яну 2008, 17:14

проблема е следния когато е на климатроник колата си мени оборотите тоест падат до кам 500 и се ждигат жеднага след това на нормалните. Забелязах че не го пражи всеки пат когато го изключа няма проблем колата. и още един тъп въпрос как да го включа да е само на парно не на климатроник защото и да изключа снейинката колата пада на 800-900 оборота.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 50
Регистриран на: 16.03.2007
Местоположение: София

Мнение от azok » 09 Яну 2008, 18:08

никои ли не знае защо се получава така?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1293
Регистриран на: 4.07.2005
Местоположение: Сливен О.С :))
Пол: Мъж
Кара: дизелaка да пропушва
Мечтае да кара: НА БАБА ЯГА МЕТЛАТА :D:D

Мнение от LAST RIDE » 09 Яну 2008, 19:32

1.800-900об/м са нормални за работа на мотора
2.при включване на климата оборотите падат защото се задеиства компресора и товари мотора.
3.климата ти е включена единствено когато натиснеш снижинката преди това си си на парно въпреки че дисплея ти работи и си нагласяш градосите (ако си с дигиталния)
Заменям си усилвателя!!

viewtopic.php?f=64&t=228928

коментар:
исках BMW,но татко каза не.......по добре да си взема SUZUKI IGNIS пък и те BMW нестават... :D

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 7.05.2007
Пол: Мъж
Кара: e39 530d

климатроник

Мнение от nemogabg » 11 Яну 2008, 1:38

дисплея на климатроника гаснелити.Питам защото при мен стана нещто подобно

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 50
Регистриран на: 16.03.2007
Местоположение: София

Мнение от azok » 11 Яну 2008, 10:24

не не гасне работи си перфектно само като подам газ на свободна и парното или климата бачкат оборотите ми падат до 500-600 и после пак се качват. А когато са изключени климата и парното няма проблем.

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 7.05.2007
Пол: Мъж
Кара: e39 530d

климатроник

Мнение от nemogabg » 11 Яну 2008, 12:59

ама кое вклъчваш климатика или парното?понеже климатика товари доста двигатела,ако непускаш климатика,а само парното да духа пак ли има изменение на оборотите.И друго забележи колата да ли е заграяла достатачно,казвам това,заштото при мен става така само ако е студена и сам вклучил задния реотан,и малко падат оборотите под 850,но то много малко някаде 100-150 нали когато я изфорсирам и после стрелката непада на 850 а на 600 някаде и веднага се оправят,но това докато загрее,после не е така

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 50
Регистриран на: 16.03.2007
Местоположение: София

Мнение от azok » 11 Яну 2008, 13:27

да и при мен е точно така както го описваш и е много дразнещо. защо се получава така и каде е проблема

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 7.05.2007
Пол: Мъж
Кара: e39 530d

климатроник

Мнение от nemogabg » 15 Яну 2008, 21:36

по принцип това неможе дасе каже че някакьв проблем самата консумация е голяма за това е така а и при мен става така но не е така осезателно както го описваш ако много ги мини оборотите може и да има някакьв проблем.а до това как да изключиш климатроника.самото наименование климатроник неозначава че някакьв компресор работи както климатика това си е чисто парно взема топлина от охладителната течност както си работи самото парно по принцип,а се казва климатроник защтото може да задаваш определени градуси които да подьржа в купето има с дигитално табло и с врьтки,и е двуозонов понеже може да разделяш лява и дясна страна в купето това е което мога да кажа.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 15 Яну 2008, 22:30

Колеги "консумацията" при включен климатик/климатроник условно може да се раздели на два вида:
- механична енергия (двигателя допълнително върти доста мощен компресор, който втечнява фреона, преминал през системата на климатика)
- ел. енергия (съединителя, който зацепва ролката на компресора е електромагнитен и то със значителна консумация). В сравнение с нея консумацията за вентилатора и електрониката, която управлява климатика е незначителна, но все пак и тя товари алтернатора.

За да се менят оборотите вариантите са:
- двигателя не може да компенсира включването на компресора и да "вдигне" оборотите до нормалните (ECU-то не може да ги компенсира)
- алтернатора не може да се справи с увеличената консумация (ремък, четки или регулатор на напрежението). Причина за последното може да е и слаб акумулатор

Според мен трябва първо да се провери ел. инсталацията (просто е по-лесно) и ако всичко е в ред да се провери и компресора за повишено механично съпротивление (лагери втулки и т.н).
Ако и тук всичко е наред, последното е ECU-то до което не идва сигнал за включен компресор или то просто не управлява този сигнал.

Аз поне за това се сещам. Не знам само как се отразява качеството на фреона при различни температури?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 205
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: МЛАДОСТ

Мнение от sin_fen » 15 Яну 2008, 23:33

това мисля че си е нормално.на всичките коли които сам карал и като пусна климата на празен ход оборотите за секунда падат и след това компа ги оправя.все пак изведнъж се появява ново натоварване и за това е така.карай си колата и това да ти е проблема :D

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 50
Регистриран на: 16.03.2007
Местоположение: София

Мнение от azok » 16 Яну 2008, 10:29

в събота съм на сервиз и ще сменям ремъците и ролките та щего погледнат тогава

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook