климатроник проблем
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
климатроник проблем
проблема е следния когато е на климатроник колата си мени оборотите тоест падат до кам 500 и се ждигат жеднага след това на нормалните. Забелязах че не го пражи всеки пат когато го изключа няма проблем колата. и още един тъп въпрос как да го включа да е само на парно не на климатроник защото и да изключа снейинката колата пада на 800-900 оборота.
- LAST RIDE
- ентусиаст
-
- Мнения: 1293
- Регистриран на: 4.07.2005
- Местоположение: Сливен О.С :))
- Пол: Мъж
- Кара: дизелaка да пропушва
- Мечтае да кара: НА БАБА ЯГА МЕТЛАТА :D:D
1.800-900об/м са нормални за работа на мотора
2.при включване на климата оборотите падат защото се задеиства компресора и товари мотора.
3.климата ти е включена единствено когато натиснеш снижинката преди това си си на парно въпреки че дисплея ти работи и си нагласяш градосите (ако си с дигиталния)
2.при включване на климата оборотите падат защото се задеиства компресора и товари мотора.
3.климата ти е включена единствено когато натиснеш снижинката преди това си си на парно въпреки че дисплея ти работи и си нагласяш градосите (ако си с дигиталния)
Заменям си усилвателя!!
viewtopic.php?f=64&t=228928
коментар:
исках BMW,но татко каза не.......по добре да си взема SUZUKI IGNIS пък и те BMW нестават...
viewtopic.php?f=64&t=228928
коментар:
исках BMW,но татко каза не.......по добре да си взема SUZUKI IGNIS пък и те BMW нестават...

климатроник
ама кое вклъчваш климатика или парното?понеже климатика товари доста двигатела,ако непускаш климатика,а само парното да духа пак ли има изменение на оборотите.И друго забележи колата да ли е заграяла достатачно,казвам това,заштото при мен става така само ако е студена и сам вклучил задния реотан,и малко падат оборотите под 850,но то много малко някаде 100-150 нали когато я изфорсирам и после стрелката непада на 850 а на 600 някаде и веднага се оправят,но това докато загрее,после не е така
климатроник
по принцип това неможе дасе каже че някакьв проблем самата консумация е голяма за това е така а и при мен става така но не е така осезателно както го описваш ако много ги мини оборотите може и да има някакьв проблем.а до това как да изключиш климатроника.самото наименование климатроник неозначава че някакьв компресор работи както климатика това си е чисто парно взема топлина от охладителната течност както си работи самото парно по принцип,а се казва климатроник защтото може да задаваш определени градуси които да подьржа в купето има с дигитално табло и с врьтки,и е двуозонов понеже може да разделяш лява и дясна страна в купето това е което мога да кажа.
Колеги "консумацията" при включен климатик/климатроник условно може да се раздели на два вида:
- механична енергия (двигателя допълнително върти доста мощен компресор, който втечнява фреона, преминал през системата на климатика)
- ел. енергия (съединителя, който зацепва ролката на компресора е електромагнитен и то със значителна консумация). В сравнение с нея консумацията за вентилатора и електрониката, която управлява климатика е незначителна, но все пак и тя товари алтернатора.
За да се менят оборотите вариантите са:
- двигателя не може да компенсира включването на компресора и да "вдигне" оборотите до нормалните (ECU-то не може да ги компенсира)
- алтернатора не може да се справи с увеличената консумация (ремък, четки или регулатор на напрежението). Причина за последното може да е и слаб акумулатор
Според мен трябва първо да се провери ел. инсталацията (просто е по-лесно) и ако всичко е в ред да се провери и компресора за повишено механично съпротивление (лагери втулки и т.н).
Ако и тук всичко е наред, последното е ECU-то до което не идва сигнал за включен компресор или то просто не управлява този сигнал.
Аз поне за това се сещам. Не знам само как се отразява качеството на фреона при различни температури?
- механична енергия (двигателя допълнително върти доста мощен компресор, който втечнява фреона, преминал през системата на климатика)
- ел. енергия (съединителя, който зацепва ролката на компресора е електромагнитен и то със значителна консумация). В сравнение с нея консумацията за вентилатора и електрониката, която управлява климатика е незначителна, но все пак и тя товари алтернатора.
За да се менят оборотите вариантите са:
- двигателя не може да компенсира включването на компресора и да "вдигне" оборотите до нормалните (ECU-то не може да ги компенсира)
- алтернатора не може да се справи с увеличената консумация (ремък, четки или регулатор на напрежението). Причина за последното може да е и слаб акумулатор
Според мен трябва първо да се провери ел. инсталацията (просто е по-лесно) и ако всичко е в ред да се провери и компресора за повишено механично съпротивление (лагери втулки и т.н).
Ако и тук всичко е наред, последното е ECU-то до което не идва сигнал за включен компресор или то просто не управлява този сигнал.
Аз поне за това се сещам. Не знам само как се отразява качеството на фреона при различни температури?
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани