Регулатор напрежение? (алтернатор)
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- ///MILEN
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 555
- Регистриран на: 14.07.2006
- Местоположение: Русе
- Кара: E30 31? , E34 525 TDS , E34 525 IX
- ///MILEN
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 555
- Регистриран на: 14.07.2006
- Местоположение: Русе
- Кара: E30 31? , E34 525 TDS , E34 525 IX
Пробвай със смяна на регулатора но е по добре да се разглоби генератора да се проверят диодите спойките колектора всички тия неща са от значение УСПЕХ!!!!
- ///MILEN
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 555
- Регистриран на: 14.07.2006
- Местоположение: Русе
- Кара: E30 31? , E34 525 TDS , E34 525 IX
Пробвай със смяна на регулатора но е по добре да се разглоби генератора да се проверят диодите спойките колектора всички тия неща са от значение УСПЕХ!!!!
- valentino
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 438
- Регистриран на: 20.03.2005
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: E30 320
- Детайли за колата: E30 320 Megasquirt MS II-extra,DIY wideband
!!Asen_X написа:valentino написа:Не съм сигурен 100%,но все си мисля че и контролната лампа за заряда на арматурното табло влиза във веригата на алтернатора(някои си го знаят като динамо,ама има разлика).
Аз на твое място бих ползвал стрелкови уред-при него по-лесно се вижда промяната на напрежението по мърдането на стрелката.
За мен в тоя студ е нормално 14.1-14.4 волта да е.Лятото 13.8 волта.Не трябва рязко да скача обаче.
Въпроса е дали е нормално напрежението в запалката да е 14 волта и да варира с по около 0.5 нагоре-надолу?
На запалката е толкова колкото и на акумулатора.Ако под 1500 оборота леко пада е нормално.Ако работи над тези обороти не би трябвало да скача.Ако работи на едни обороти(примерно 2500) и напрежението се мени(скача) не е нормално.
Ако искаш да мериш прецизно по-добре прекарай два кабела директно от акумулатора и мери на тях.Така ще елиминираш предпазителя на запалката(хлабава връзка).
Ако имаш възможност отвори и кутията с предпазителите(бушоните).Там влиза кабел от акумулатора и е стегнат вътре в кутията с винт.Стегни го тоя винт.
Megasquirt & Megaview user
- Dragon4e
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 67
- Регистриран на: 28.08.2007
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: e39 3.0d 01г.
- Мечтае да кара: Вече го кара
при перфектен генератор и реле-регулатор зареждането е 13.8-14в. ако се появява секундно увеличаване на напрежението значи има пробив в реле-регулатора който се намира върху генератора и върви заедно с четките. Мойто мнение е да го смениш мисля че трябва да се оправи
- Dragon4e
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 67
- Регистриран на: 28.08.2007
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: e39 3.0d 01г.
- Мечтае да кара: Вече го кара
!!Asen_X написа:Преди малко като се прибирах бях вързал мултицета към запалката и сгащих колко е волтажа в момента в който проблема се проявява - отчетох го два пъти в движение и двата пъти беше около 17 волта в продължение на няколко секунди.
сменяй плочката/реле-регулатора/ и гас
- Новини
-
Dragon4e написа:!!Asen_X написа:Преди малко като се прибирах бях вързал мултицета към запалката и сгащих колко е волтажа в момента в който проблема се проявява - отчетох го два пъти в движение и двата пъти беше около 17 волта в продължение на няколко секунди.
сменяй плочката/реле-регулатора/ и гас
Явно натам отиват нещата.

24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани