ДАВИ СЕ зверски
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
- moniglow
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 98
- Регистриран на: 22.10.2007
- Местоположение: Ст.Загора
- Пол: Мъж
ДАВИ СЕ зверски
Здравейте колеги, колата ми е е36 седан 2.0 ванос. Никакви проблеми досега и ето вечерта си я паркирам, и сутринта на 5.01 /терм.показваше -16/паля - колата заработва и след 5-6 сек.
замлъква безвъзвратно.Не съм я мъчил ,но на следващия ден започнахме и досега рязбрахме следното:
- бенз.помпа работи - налягане 3,9Вара
- Всички дюзи са тествани
- термо датчика отчита нормално
- налягане на всички цилиндри е нормално
- ток има на всички свещи,но мирише на суров бензин и са мокри.
- колата пали за 5-6 сек и отново гасне.
ДАВИИИИ СЕЕ !
Компа не регистрира НИКАКВИ ГРЕШКИ.
След изключване на дебитомера или на пот.на дроселовата клапа положението е същото.
Ако някой се е сблъсквал с подобен проблем или има идея да сподели , незнам вече накъде !
замлъква безвъзвратно.Не съм я мъчил ,но на следващия ден започнахме и досега рязбрахме следното:
- бенз.помпа работи - налягане 3,9Вара
- Всички дюзи са тествани
- термо датчика отчита нормално
- налягане на всички цилиндри е нормално
- ток има на всички свещи,но мирише на суров бензин и са мокри.
- колата пали за 5-6 сек и отново гасне.
ДАВИИИИ СЕЕ !
Компа не регистрира НИКАКВИ ГРЕШКИ.
След изключване на дебитомера или на пот.на дроселовата клапа положението е същото.
Ако някой се е сблъсквал с подобен проблем или има идея да сподели , незнам вече накъде !
- koleto_78
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 571
- Регистриран на: 15.02.2007
- Местоположение: София-Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530dA '04
d
здравейте ,имаш ли аларма ,тъка как гасне на 5-6сек. може да е някой имобилайзер ,имах в сервиза подобен проблем и се оказа че колата е имала заводска аларма и в последствие сложена още една и се получаваше нещо подобно.
d
здравейте ,имаш ли аларма ,тъка как гасне на 5-6сек. може да е някой имобилайзер ,имах в сервиза подобен проблем и се оказа че колата е имала заводска аларма и в последствие сложена още една и се получаваше нещо подобно.
- Веселин|Василев
- М3 Пристрастен
-
- Мнения: 1272
- Регистриран на: 11.04.2007
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: E38 735i
tsb_bg написа:Щом си сигурен, че има и искра и бензин, а колата се "дави" значи не се подават по едно и също време - датчик на колянов вал или сигнал от компа (евентуално и VANOS-а да е запекъл и да отваря клапаните не когато трябва)
Живота е прекалено кратък за лоша музика, грозни жени, бавни коли и проблемни връзки!!!
- betona
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 338
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36 320 96g.
Имах същия проблем преди около месец - и свещите бяха като твоите...удавени в бензин. Накрая след почти пълно разглобяване на колата се оказа че ми е замръзнала вода в катализатора, газовете не излизат и се връщат обратно...та помисли дали не си я карал тези дни без да загрее хубаво и да се е получило като при мен - че аз го разбрах това на много висока цена 

- moniglow
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 98
- Регистриран на: 22.10.2007
- Местоположение: Ст.Загора
- Пол: Мъж
Благодаря колеги за съветите.Днес ще започваме отново
- Как да разбера за заводска аларма??Другата съм си я слагал сам и знам какво прекъсва и съм я елеминирал.
- Това за водата в катализатора ми звучи логично и възможно.Още повече,че наистина я карам с много студени стартове и на кратки разтояния и от аспуха излиза много конденз.От снощи колата е в гараж и ако е така днес вече ще се е размразила./сякаш при въртене на стартер наистина имаше странен звук/
- Какво означава "VANOS-а да е запекъл "и как може да се провери??
След малко ще ходя,че не ме свърта на едно място.
- Как да разбера за заводска аларма??Другата съм си я слагал сам и знам какво прекъсва и съм я елеминирал.
- Това за водата в катализатора ми звучи логично и възможно.Още повече,че наистина я карам с много студени стартове и на кратки разтояния и от аспуха излиза много конденз.От снощи колата е в гараж и ако е така днес вече ще се е размразила./сякаш при въртене на стартер наистина имаше странен звук/
- Какво означава "VANOS-а да е запекъл "и как може да се провери??
След малко ще ходя,че не ме свърта на едно място.
- moni76
- ентусиаст
-
- Мнения: 1263
- Регистриран на: 29.01.2003
- Местоположение: ... p0d n€b€t0, n@ m0r€t0 ...
- Пол: Мъж
- Кара: e39 525dA
- Мечтае да кара: м6
betona написа:Имах същия проблем преди около месец - и свещите бяха като твоите...удавени в бензин. Накрая след почти пълно разглобяване на колата се оказа че ми е замръзнала вода в катализатора, газовете не излизат и се връщат обратно...та помисли дали не си я карал тези дни без да загрее хубаво и да се е получило като при мен - че аз го разбрах това на много висока цена


My BMW history:
'91 E36
'97 E36
'00 E46
'01 E46
'99 E39
'03 E39
http://www.youtube.com/watch?v=plxNfU-PA2c&NR=1
'91 E36
'97 E36
'00 E46
'01 E46
'99 E39
'03 E39
http://www.youtube.com/watch?v=plxNfU-PA2c&NR=1

- betona
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 338
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36 320 96g.
На мен накрая ми казаха че ми е запушен катализатора...нещо не се връзваше при положение че никакви проблеми нямах, а така изведнъж да не запали, но понеже 2 дни беше в сервиза се бях предал им казах да го махат....та бях там като сваляха - беше пълен с вода - та незнам като се разтопи леда дали ще запали (ако и при теб е така разбира се)
- moniglow
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 98
- Регистриран на: 22.10.2007
- Местоположение: Ст.Загора
- Пол: Мъж
Днес след яко въртене на стартер и голямо пъшкане и кихане колата запали , нооооо .......... повече не изгасна !! Оборотите се стбилизираха и край ,все едно че никога не е имало проблем,работи като часовник.
ХИЛЯДИ БЛАГОДАРНОСТИ на всички, които се отзоваха и специално на колегите betona и moni76 защото те се оказаха прави -вода в катализатора. Като си представя какви мъки ми спестиха само.........!
Поздрави на всички: Жоро
ХИЛЯДИ БЛАГОДАРНОСТИ на всички, които се отзоваха и специално на колегите betona и moni76 защото те се оказаха прави -вода в катализатора. Като си представя какви мъки ми спестиха само.........!
Поздрави на всички: Жоро
- moniglow
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 98
- Регистриран на: 22.10.2007
- Местоположение: Ст.Загора
- Пол: Мъж
Mihmor написа:Какво точно и направи за да запали, или само с въртене, нека да престой една нощ и я пробвай пак студена сутринта, дано да си отстранил проблем и да запали
Ами нищо повече не съм правил.
Както казах след частично ровене в студа я вкарахме в един гараж,че да не мръзнем и там продължихме през целия ден.....и нищо.
Колата нощува там и на сутринта/т.е. към обяд/се събрахме отново и това е -запали със зор,но след изфорсиране всичко заспа.Явно лед е имало в изпуск.с-ма. /и преди казах,че като въртяхме на стартер звука беше странен -все едно,че клапаните са отворени и се бях претеснил за верига/
СИМПТОМИТЕ за тотално запушена изпускателна с-ма/дали от лед или нещо друго/ е :
1.звука на мотора при въртене на стартер е глух
2.като сложиш ръка отзад на аспуха-няма никой
3.припалва за 5-8 сек.и край в следващите 20-30мин.-все едно не си изключил имобилайзера и свършва горивото, но като извадиш свещите ,те са мокри
4.при комп.диагностика не отчита никакви грешки
5.След 12ч.престой в гараж -въртиш,палиш и бягаш
Сега,чак ми е ми е смешно,но как бях овесил нос ,не ти е работа и още при нощуване навън при голям студ,а преди това колата е карана за малко - изфорсирайте добре преди да загасите и по възможност я спрете на наклон,за да изтече конденза от аспуха.
13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани