Въпрос за парното
Модератор: Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
Въпрос за парното
Така....сега сигорно ще почнете да ме храните всички,но в моя защита ще кажа че предпочитам вас дапитам от колкото в некой друг форум,така че по скромно с обидите
става въпрос за кола ( силно казано ) Сеат марбела--който не се сеща кво е тва,пълно копие на фиат панда
проблема е следния,баща ми ходи преди известно време при един пищам майстор да му прави парното,смени радиаторчето с чисто ново,но от тогава има проблем
парно няма....
когато лостчето за темперетурата( щото е с лостче като на стар мохер )
е на долу тоест на топло и ако не е сключена перката да духа си вкарва топъл въздух,но когато се пусне и перката става интересно почва да духа студено....та миселта ми е дали не е забравил да обезваздуши тоя мишок системата или проблема е друг и по сериозен???
мерси предварително за помоща
пп:не ме хранете много моля

става въпрос за кола ( силно казано ) Сеат марбела--който не се сеща кво е тва,пълно копие на фиат панда
проблема е следния,баща ми ходи преди известно време при един пищам майстор да му прави парното,смени радиаторчето с чисто ново,но от тогава има проблем
парно няма....
когато лостчето за темперетурата( щото е с лостче като на стар мохер )
е на долу тоест на топло и ако не е сключена перката да духа си вкарва топъл въздух,но когато се пусне и перката става интересно почва да духа студено....та миселта ми е дали не е забравил да обезваздуши тоя мишок системата или проблема е друг и по сериозен???
мерси предварително за помоща
пп:не ме хранете много моля



Колега не знам как точно е парното на SEAT-а, но щом е с лостче предполагам, че то задвижва кранче (посредством жило), което отваря/затваря притока на антифриз до радиаторчето на парното.
Ако то не е регулирано и не отваря напълно, при изключен вентилатор свободния приток на въздух е достатъчен да се затопли от радиаторчето и духа топло. Предполагам, че като се пусне вентилаторчето да духа принудително, въздуха му идва в повече и не може да се загрее от количеството антифриз, което минава през радиаторчето.
Провери при двете крайни положения на лоста дали отвря/затваря напълно кранчето за парното
Ако то не е регулирано и не отваря напълно, при изключен вентилатор свободния приток на въздух е достатъчен да се затопли от радиаторчето и духа топло. Предполагам, че като се пусне вентилаторчето да духа принудително, въздуха му идва в повече и не може да се загрее от количеството антифриз, което минава през радиаторчето.
Провери при двете крайни положения на лоста дали отвря/затваря напълно кранчето за парното
Намираш къде е кранчето ????
Предвижваш лостчето за управление в двете крайни положения и отбелязваш до къде се завърта лоста, който управлява клапата
Откачаш жилото и завърташ лоста за клапата на ръка
Ако хода му без жило е по-голям отколкото го върти жилото, значи не е регулирано (или не затваря, или не отваря до край)

Предвижваш лостчето за управление в двете крайни положения и отбелязваш до къде се завърта лоста, който управлява клапата
Откачаш жилото и завърташ лоста за клапата на ръка
Ако хода му без жило е по-голям отколкото го върти жилото, значи не е регулирано (или не затваря, или не отваря до край)

- stoian3
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 64
- Регистриран на: 3.01.2008
- Местоположение: pazardjik
- Кара: 318is
Re: Въпрос за парното
genezis написа:Така....сега сигорно ще почнете да ме храните всички,но в моя защита ще кажа че предпочитам вас дапитам от колкото в некой друг форум,така че по скромно с обидите
става въпрос за кола ( силно казано ) Сеат марбела--който не се сеща кво е тва,пълно копие на фиат панда
проблема е следния,баща ми ходи преди известно време при един пищам майстор да му прави парното,смени радиаторчето с чисто ново,но от тогава има проблем
парно няма....
когато лостчето за темперетурата( щото е с лостче като на стар мохер )
е на долу тоест на топло и ако не е сключена перката да духа си вкарва топъл въздух,но когато се пусне и перката става интересно почва да духа студено....та миселта ми е дали не е забравил да обезваздуши
тоя мишок системата или проблема е друг и по сериозен???
мерси предварително за помоща
пп:не ме хранете много моля![]()
![]()
като отвориш предния капак има две водни саединения които влизат в копето на колата те загряват питата на парното като е топла колата трябва и двата маркуча да са топли това означава че колата е добре обезваздошена и кранчето работи и няма запушвания на питата ако са топли и двата то тогава тоя майстор е оскубал донапрените които оплатняват шлузоветв верятно е и питата на парното да е запушена
6 мнения
• Страница 1 от 1
Назад към Сервизно обслужване на БМВ
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани