Заменям спортно окачване за нормално!
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
20 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Ogi
-
Плевен тийм
-
- Мнения: 3296
- Регистриран на: 5.09.2007
- Местоположение: Плевен!
- Пол: Мъж
- Кара: 323ti
- Мечтае да кара: 332ti
- Детайли за колата: сива
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
- koleto_78
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 571
- Регистриран на: 15.02.2007
- Местоположение: София-Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530dA '04
е точно това няма никаква разлика нито отпред нито отзад/купе,седан,компакт/едните са по-малко усилени а другите повечкоLeon написа:Окачване = пружини + амортисьори минимум

- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
А не мислиш ли,че все пак окачването е съобразено с теглото на различните
модификации,а също така и спрямо двигателя им.Ако всички бяха еднакви,
нямаше да си правят труда да пускат различни каталожни номера по
каталозите,а просто щяха да изброят моделите,за които става дадено окачване.
модификации,а също така и спрямо двигателя им.Ако всички бяха еднакви,
нямаше да си правят труда да пускат различни каталожни номера по
каталозите,а просто щяха да изброят моделите,за които става дадено окачване.
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Свършихме работа с колегата sachs, макар и след известно разоарование и за двамата. След малко трябва да отида да си взема колата "повдигната", а той да си ползва "окачването" със здраве! Благодаря на всички, които се отзоваха!
Never mistake motion for action...
20 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани