ксенон??????

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Мнение от © » 18 Дек 2007, 17:23

освен това да е причината
все пак ще може ли да пуснем този биксенон по някакъв начин?

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Мнение от © » 23 Дек 2007, 22:51

днес изкарах колата, утре ще пусна снимки
дсц-то бачка много добре и при излизане от стръмни гаражи, не вярвах че ще успея :mhihi:

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Мнение от © » 09 Яну 2008, 11:42

Моля някой с оригинален биксенон да ми каже като пусне дълги какво точно свети? Късите с ксенона се отварят и вътрешният фар свети заедно с тях или не свети? В САЩ разбрах че вътрешният фар се използва само за присветване и не свети на дълги, но как е в Европа и България/ т.е. версиите за Европа/ явно ще науча много по-трудно :shock:
Питам защото искам да е като оригиналният ксенон и да не правя свободни съчинения :lol:

некъв ентусиаст
Аватар
Мнения: 3022
Регистриран на: 28.11.2005
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: ///М3
Мечтае да кара: ///М3

Мнение от Гецата » 09 Яну 2008, 20:55

аз нямам би но знам как работи :mhihi:
като бутнеш лоста на мигачите напред лещите се вдигат на горе и светват дългите светлини :lol:
когато чукваш светкавицата светкат само дългите светлини ;)
Изображение
"90 Е30 316i "95 Е36 318i "00 Е46 320i "88 E30 320i "92 E36 318is''95 Е36///М3 ''92 E30 325i LA ''91 E30 316i ''05 E90 320d ''02 E46 330d ''03 E53 3.0d

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Мнение от © » 09 Яну 2008, 21:22

така работят дългите светлини при всички коли
интересува ме при колите с оригинален биксенон - вътрешният фар свети ли на дълги? Интересно ми е дали европейските Е46 с биксенон се различават от тези в САЩ. При колегите от САЩ с биксенон вътрешният фар на дълги не свети и се използва само за присветване

некъв ентусиаст
Аватар
Мнения: 3022
Регистриран на: 28.11.2005
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: ///М3
Мечтае да кара: ///М3

Мнение от Гецата » 09 Яну 2008, 23:35

аз говоря за би-ксенон при BMW
п.с. при Е46 LCI съм убеден че работи на този принцип ;)
Изображение
"90 Е30 316i "95 Е36 318i "00 Е46 320i "88 E30 320i "92 E36 318is''95 Е36///М3 ''92 E30 325i LA ''91 E30 316i ''05 E90 320d ''02 E46 330d ''03 E53 3.0d

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Мнение от © » 10 Яну 2008, 7:12

ок
значи свети и вътрешният
а в e46fanatics обясняваха, че било незаконно, че било грозно..

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 485
Регистриран на: 17.02.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: '02 Е46 N42B20; '99 E39 M52B20
Мечтае да кара: ///M

Мнение от Пепинко » 10 Яну 2008, 10:55

© написа:ок
значи свети и вътрешният
а в e46fanatics обясняваха, че било незаконно, че било грозно..


На щатско Х3 свети вътрешният фар ;) Мисля, че и при другите модели е така, даже имаше тема точно във е46fanatics как вързваха angel eyes на мястото на вътрешния фар, за да не свети в жълто.
Изображение
Realize..
Real eyes..
Real lies..

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Мнение от © » 10 Яну 2008, 12:04

значи все пак и при биксенона няма отърваване от жълтата светлина :mhihi:
гбарити - бели ейнджъл айс, къси и дълги на външният фар - ксенон, халогени също ксенон, само този вътрешен фар ще остане с халогенна крушка

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 485
Регистриран на: 17.02.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: '02 Е46 N42B20; '99 E39 M52B20
Мечтае да кара: ///M

Мнение от Пепинко » 10 Яну 2008, 12:47

Да, малко е неприятно, но може да ползваш захранването за ейнджъл айса от вътрешния фар и да го изолираш напълно. Иначе вариантите с Blue Vision и всякакви там "блут-а" не стават ;) Личен опит :mhihi:
Изображение
Realize..
Real eyes..
Real lies..

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 485
Регистриран на: 17.02.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: '02 Е46 N42B20; '99 E39 M52B20
Мечтае да кара: ///M

Мнение от Пепинко » 10 Яну 2008, 12:51

А, чакай малко, лъжа те... Сега видях какво имаш предвид. Идеята е, че габаритите са на вътрешния фар и те светят в жълто. Ако си вързал на тяхно място ейнждъл айса, значи не трябва да свети жълто.
Изображение
Realize..
Real eyes..
Real lies..

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Мнение от © » 10 Яну 2008, 13:40

ейнджъл айс е на габарата, но крушката Н7 за дългите, която е във вътрешният фар остава да свети жълто и при биксенона ...до колкото разбирах. Така единствено тя ще е жълта
освен да направя като колегите в САЩ - на дълги само със ксеноновата светлина от външният фар с отворена клапа/лупа/

некъв ентусиаст
Аватар
Мнения: 3022
Регистриран на: 28.11.2005
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: ///М3
Мечтае да кара: ///М3

Мнение от Гецата » 10 Яну 2008, 20:20

дати кажа чесно почти никаква полза няма от вътрешния фар ако си с би-ксенон ;)
Изображение
"90 Е30 316i "95 Е36 318i "00 Е46 320i "88 E30 320i "92 E36 318is''95 Е36///М3 ''92 E30 325i LA ''91 E30 316i ''05 E90 320d ''02 E46 330d ''03 E53 3.0d


Аватар
Мнения: 1588
Регистриран на: 7.01.2005
Местоположение: SF
Пол: Мъж
Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD

Мнение от V-max » 11 Яну 2008, 9:56

е чак пък да няма полза - все пак си е една Н7 крушка в повече . Защо не вземеш някоя Хела Ултра Бяла или Блу Лайт , светят доста подобно на ксенон. А и все пак е за дългите , не се вижда постоянно

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Мнение от © » 11 Яну 2008, 9:58

някой може ли да ми издири ел.схема на кабелите за клапата за биксенон-а?
колегите в САЩ ги правят с реле, но май оригинално нямат реле и кабелите от лайт модула отиват директно до фара? може би минават през някой бушон все пак?

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook