USA мрази Европа
Модератор: Общи модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
- Bustter
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 281
- Регистриран на: 20.01.2007
- Местоположение: Не се знае, знае ли се...
USA мрази Европа
Рекордна глоба за Daimler в САЩ
Наказанието от 30 милиона долара е наложено, поради твърде високия разход на гориво при автомобилите на концерна DaimlerChrysler през 2006 г.
Това е най-високата глоба налагана някога на автомобилна компания в САЩ. Според американския вестник „Detroit News“ през 2006 г., автомобилите на тогавашния концерн DaimlerChrysler са изразходвали средно по 10,6 л. гориво вместо разрешените 8,55 л./100 км.
Предишният рекорд при глобите се държеше от друга немска компания. През 2002 г. ВMW трябваше да заплати 22 милиона долара.
Прави впечатление, че през миналата година почти няма европейска автомобилна компания, която да не е глобена от американските власти. Баварците е трябвало да се бръкнат отново с 5,1 милиона долара, Porsche е глобено с 4,6 милиона долара, VW с 1 милион долара. Италианците от Мазерати са с наказание на стойност 1,4 милиона долара, а от Ferrari ще платят 842 000 долара.
Японски и американски производители не са глобявани през 2007 г.
Ford heavy Duty XL 7.8 L колко ли харчи....
Всичко е пари...
Източник: АутоМедиа.БГ
Bustter
Наказанието от 30 милиона долара е наложено, поради твърде високия разход на гориво при автомобилите на концерна DaimlerChrysler през 2006 г.
.jpg)
Това е най-високата глоба налагана някога на автомобилна компания в САЩ. Според американския вестник „Detroit News“ през 2006 г., автомобилите на тогавашния концерн DaimlerChrysler са изразходвали средно по 10,6 л. гориво вместо разрешените 8,55 л./100 км.
Предишният рекорд при глобите се държеше от друга немска компания. През 2002 г. ВMW трябваше да заплати 22 милиона долара.
Прави впечатление, че през миналата година почти няма европейска автомобилна компания, която да не е глобена от американските власти. Баварците е трябвало да се бръкнат отново с 5,1 милиона долара, Porsche е глобено с 4,6 милиона долара, VW с 1 милион долара. Италианците от Мазерати са с наказание на стойност 1,4 милиона долара, а от Ferrari ще платят 842 000 долара.
Японски и американски производители не са глобявани през 2007 г.
Ford heavy Duty XL 7.8 L колко ли харчи....
Всичко е пари...
Източник: АутоМедиа.БГ
Bustter
- ///Ivan
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3390
- Регистриран на: 15.10.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 328i Turbo
- Мечтае да кара: BMW F10 M5
- BMWMHartge
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1993
- Регистриран на: 12.09.2003
- Местоположение: с.Градина/гр.Първомай
- Пол: Мъж
- Кара: 98' e36 318i
- Мечтае да кара: e36 ///M3
- Детайли за колата: M43B18
- Nucl3arDru1D
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2317
- Регистриран на: 16.12.2003
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: е30, е36, e39
- Мечтае да кара: ///M
- Детайли за колата: Nuclear Touring
- D3BEP
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2776
- Регистриран на: 26.06.2007
- Местоположение: На вятърните мелници
Navi_Bmw написа:Еми и ние ги мразим!
Ние даже повече, ама една глоба не смеем да им наложим. Иначе като наказания и да ги пребием, ще им е малко.
И... какво сега?
Излезе, че гадните европейски автомобили харчат по - малко от средните американски?
Бахти простотията. Нема ли сега да глобят и Луфтханза, ако самолетите й горят повече от 10 на 100?
- AGD
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 531
- Регистриран на: 20.04.2007
- Местоположение: София/Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: F15 xDrive30d N57T
- Мечтае да кара: 911 Turbo
Тези глоби се налагат за неспазване на Corporate Average Fuel Economy (CAFE) регулацията. На който му се четат подробности може да порови из нета , но идеята е че средния разход на моделната гама на даден производител не трябва да надхвърля 35mpg. Американските коли са много по-неикономични от европейските, но както и в нашите закони има вратички, които американските производители използват. За сметка на това европейците са решили, че имиджа им е по-важен от някой и друг милион и предпочитат да си ги плащат отколкото да правят разни гимнастики със законите. Последните интересни въпроси, които четох във връзка с CAFE бяха - ще продължават ли да налагат глоби на Porsche, след като са почти мажоритарен собственик на VW и съответно моделната им гама включва икономични дизелови и бензинови модели; и втория - кой ще плаща глобата наложена на Daimler-Chrysler , след като Chrysler беше продаден на Cerberus - но този въпрос сигурно скоро ще намери отговор.
George Carlin написа:Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
- D3BEP
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2776
- Регистриран на: 26.06.2007
- Местоположение: На вятърните мелници
Вижте първо ЕК с какви суми глобява Майкрософт, и после коментирайте кой кого мрази повече.
Нашите ги глобяват като конкуренти там. Унищожават конкуренцията. Разчистват пътя на своите фирми. Не гледайте на това като на глоба. 30 милиона може да е цената на един свръхлуксозен автомобил на мерцедес, ограничена серия. Това не е глоба, а мощен ПиАр. "Нарушението" на Мерцедес се тръби по всички американски агенции и на американеца му остава в главата, че "там нещо пак не е в ред". Абсурдно е да съдиш фирми, произвеждащи само автомобили с големи двигатели, над 2 литра, че харчат над 8,5 на 100 средно.
Майкрософт го глобяват като монополист. Свинята доскоро имаше закон в България, т.нар закон за Авторското право и сродните му права, който превръщаше обикновения човек в криминален престъпник ако ползва за лична употреба в дома си нещо нелицензирано на майкрософт. Е беше формулирано като "нелицензирана компютърна програма", обаче всички знаем коя е корпорацията в България, преследваща и плащаща на властите да преследват това, вместо истинските престъпници. Не са 10 и не са всички. За WinAmp още не са тръгнали да проверяват.
За този закон МалкоМеките(Micro-Soft) заслужават не да бъдат глобени, а забранени. Малко им е. Правят продукт уж интелектуален и вместо да помогнат на университетите и училищата те ходят да тарашат студентски град и да трият сайчето със книжки на дружеството на слепите...
Така че двете страни на един медал са.
Там унищожават европейската конкуренция.
Тук пращат безкрупулни монополисти.
Пак е същото престъпление, откъдето и да го погледнеш. Не е омразата виновна.
- Bustter
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 281
- Регистриран на: 20.01.2007
- Местоположение: Не се знае, знае ли се...
D3BEP написа:Navi_Bmw написа:Еми и ние ги мразим!
Ние даже повече, ама една глоба не смеем да им наложим. Иначе като наказания и да ги пребием, ще им е малко.
И... какво сега?
Излезе, че гадните европейски автомобили харчат по - малко от средните американски?
Бахти простотията. Нема ли сега да глобят и Луфтханза, ако самолетите й горят повече от 10 на 100?
Ахаха Европа не им налага глоби, просто забранява вноса на повечето американски коли в Европа... знаеш ли колко малко модели покриват Евро 4 да не говорим за Евро 6...
- Joro_Paveto
- ентусиаст
-
- Мнения: 1057
- Регистриран на: 11.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '99 E46 318i; '01 E53 3.0i
Американци глобяват за висок разход на гориво...
Тия хептен са изперкали...



Тия хептен са изперкали...
Лека нощ, добър ден, пак съм с моя...
- D3BEP
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2776
- Регистриран на: 26.06.2007
- Местоположение: На вятърните мелници
Тука си прав, Bustter , но и там евроколите се обмитяват, а и има яка пропаганда против "алтернативните" горива. Началото на тази война идва от Америка. Даже трябва да припомним, че Мерцедес допреди година - две беше "американска" марка. Т.нар. Даймлер Крайслер. Пак не можа да се пребори с дискриминацията на тамошния пазар. За американския пазар БМВ, Мерцедес и Ауди направиха консорциум... Па нема никой.
Кой се е чупил да внася американски коли само не знам... И да им отворят пазара, тея няма да пробият.
Но виж, ако те си отворят пазара европейските автомобили могат да им отнесат скапаните талиги.
Кой се е чупил да внася американски коли само не знам... И да им отворят пазара, тея няма да пробият.
Но виж, ако те си отворят пазара европейските автомобили могат да им отнесат скапаните талиги.
- Bustter
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 281
- Регистриран на: 20.01.2007
- Местоположение: Не се знае, знае ли се...
D3BEP написа:Тука си прав, Bustter , но и там евроколите се обмитяват, а и има яка пропаганда против "алтернативните" горива. Началото на тази война идва от Америка. Даже трябва да припомним, че Мерцедес допреди година - две беше "американска" марка. Т.нар. Даймлер Крайслер. Пак не можа да се пребори с дискриминацията на тамошния пазар. За американския пазар БМВ, Мерцедес и Ауди направиха консорциум... Па нема никой.
Кой се е чупил да внася американски коли само не знам... И да им отворят пазара, тея няма да пробият.
Но виж, ако те си отворят пазара европейските автомобили могат да им отнесат скапаните талиги.
Това за алтернативните горива не е вярно, бях това лято там и само да ти спомена Шевролет правят голяма кампания за Метанови коли...
За другото си прав, дори в Мексико и Канада големите американки се срещат само при по-заможните, всичко VW понеже се правят там Голфове и Бори на богато... Та така изпаднах в културен шок когато казнах в Солт Леик Сити и измежду големите таксите и реисовете им мернах Една М3ка Е46 със зверските джанти а зад нея едно Голфче 3ка

Bustter
- D3BEP
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2776
- Регистриран на: 26.06.2007
- Местоположение: На вятърните мелници
Как да не е вярно? То се съди не по какво им се иска на производителите, а по това колко и как се продава на бензиностанциите. Производителите винаги ще се стремят да избутат нещо ново. Първата кола с алтернативно гориво ли ще е тая не Шевролет? Аз ще ти отговоря. Не. А защо другите досега не врвяха? Дизелът и газта обаче в щатите не се броят за гориво. Убеди обикновения американец, че колата му ще въреи и на дизел и ще е по - икономично...
Макар че лично според мен САЩ е една емигрантска държава. Постоянно влизат нови хора с малко по - различно мислене. И въпреки многото хора с промити мозъци нещата и там могат да се променят, но промените няма да са случайни. Може и от Шевролет да дойдат, но това е действителността в САЩ. Засега.
Макар че лично според мен САЩ е една емигрантска държава. Постоянно влизат нови хора с малко по - различно мислене. И въпреки многото хора с промити мозъци нещата и там могат да се променят, но промените няма да са случайни. Може и от Шевролет да дойдат, но това е действителността в САЩ. Засега.
14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Superexstatic