проблем при студ
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
проблем при студ
имам един проблем и ще се радвам ако някой ми даде идея от какво е.значи при температури под 0градуса не6те да пали от парво завартане и така колкото е по студено толкова повече трябва да вартя за да запаля.това го прави само сутрин,след това с чукванвто пали.от какво мойе да е-от бензинив филтар или не6то по електрониката.смених све6ти ма няма подобрение
даите идея че излагаме марката сутрин

- shengi
- ентусиаст
-
- Мнения: 1002
- Регистриран на: 12.07.2007
- Местоположение: Rousse
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d 136
- Мечтае да кара: e30 m3
.....
Виж дали не е от бензина. Аз като зареждам от ОМВ /Русе в здравец изток/ и при мен е така като зареждам от Шел нямам грижи такива като да не иска да пали от 1-вия път.
- ludia
-
-
- Мнения: 1079
- Регистриран на: 6.05.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Бързо
- Мечтае да кара: М3 Е92
Aз имъм абсолютно същия проблем.
На мен ми казаха че може веригата да се е разшитила малко.
Но това неме притеснява толково колкото другите и проблеми
На мен ми казаха че може веригата да се е разшитила малко.
Но това неме притеснява толково колкото другите и проблеми

- BT9028BA
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2253
- Регистриран на: 22.01.2007
- Местоположение: В.Търново
- Пол: Мъж
- Кара: ...don`t drive fast, just fly low
- Мечтае да кара: E36 M3
От акумулатора е но то си е нормално при минусуви температури така да пали и особенно двигателя когато е студен
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Бензинова помпа, акумулатор, кабели са възможни проблеми.
Колкото се отнася до бензина също има значение. Преди сипвах от OMV и колата на студено при палене беше нестабилна в началото и тръгваше да гасне. Явно водичката си изиграва думата. Сипах от Lukoil 95, 10 дена без акумулатор, вчера го сложих, въртя ключа и всичко е ток и жица веднага кове оборотите без да съм посегнал към гаста въобще...
Колкото се отнася до бензина също има значение. Преди сипвах от OMV и колата на студено при палене беше нестабилна в началото и тръгваше да гасне. Явно водичката си изиграва думата. Сипах от Lukoil 95, 10 дена без акумулатор, вчера го сложих, въртя ключа и всичко е ток и жица веднага кове оборотите без да съм посегнал към гаста въобще...
- ///MapTo
-
-
- Мнения: 5133
- Регистриран на: 15.05.2003
- Местоположение: Herefordshire,Ledbury
- Пол: Мъж
- Кара: акцизни М-паркети от острова
- Мечтае да кара: много неща
Dovizioso написа:От акумулатора е но то си е нормално при минусуви температури така да пали и особенно двигателя когато е студен
Абе ти мани таз...моята кола и при -20°C палеше на 1/4 оборот...

- georgivar
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 361
- Регистриран на: 13.09.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328i Touring '96
Може и от стартера. Бендиска на стартера да се е скапал. Ако почне и от втория път да не пали става много вероятно да е от това. Иди някъде, където правят стартери и алтернатори и ще ти кажат.
- fedoracore
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1573
- Регистриран на: 30.10.2007
- Местоположение: Столицата
- Пол: Мъж
Re: .....
за кво за къв shel говориш бе пич.мани стегнисеshengi написа:Виж дали не е от бензина. Аз като зареждам от ОМВ /Русе в здравец изток/ и при мен е така като зареждам от Шел нямам грижи такива като да не иска да пали от 1-вия път.

- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани