Новия брой на Top Gear или Бил Томас е идиот

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 940
Регистриран на: 5.06.2002
Местоположение: София

Мнение от //M_Power » 07 Яну 2008, 1:50

:yes: Абслютно те подкрепям и аз съм на това мнение а "Вираж"си беще 100% българско списание и беше уникално ;)
Три Бири и Турбото да сссвири
БМВ не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 83
Регистриран на: 13.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от Lafera » 07 Яну 2008, 13:33

Излезе ли първия брой за 2008 година ? И кога?

автомобилен поклонник
Аватар
Мнения: 4969
Регистриран на: 17.02.2002
Пол: Мъж

Мнение от Turturelo » 07 Яну 2008, 15:02

Penchev написа:Тази "фирма" Топ Гиър ми падна в очите, те нямат последователност ...


по-скоро различните писачи имат различно виждане, а не сектантска (като тук) или диктаторска (в други медии) политика на толериране на различни марки.

Penchev написа:При положение,че в предаването на живо се видя коя кола колко струва ,после четивото само показа колко са жалки на моменти тези хора от острова :mhihi:


не знам дали знаеш, но там няма нито едно случайно нещо. Колкото и смешно и непринудено да излгежда ВИНАГИ има сценарии зад него. Снимано и лепено едно предаване могат да изкарат и Лада 5-ца по-добра от М3 CSL.

И не на последно място - на екран - подкрепа, в списанието - шамар, в следващия брой - целувка, в сборно DVD - шут. Така е в медиите ..

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 281
Регистриран на: 20.01.2007
Местоположение: Не се знае, знае ли се...

Мнение от Bustter » 07 Яну 2008, 15:06

По-скоро ги гледаме защото са забавни и гледат на колите по-друг начин. Коя друга медия ще ти каже че подлаканика на бентли Континентал ГТ скърца или че Топката на скоростния лост на новия Бокстер се вади... :mhihi:


Bustter

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 128
Регистриран на: 5.03.2005
Местоположение: Пловдив
Кара: силно казано

Мнение от SnakeOne » 07 Яну 2008, 18:56

Колеги кучето играе според тоягата ;) Там се преплитат много интереси да се каже това да се изкара онова и пр. :)
Изображение

автомобилен поклонник
Аватар
Мнения: 4969
Регистриран на: 17.02.2002
Пол: Мъж

Мнение от Turturelo » 07 Яну 2008, 19:56

Bustter написа:По-скоро ги гледаме защото са забавни и гледат на колите по-друг начин. Коя друга медия ще ти каже че подлаканика на бентли Континентал ГТ скърца или че Топката на скоростния лост на новия Бокстер се вади... :mhihi:


Bustter

понеже имам повишен интерес към подобен тип медии и представяния мога да ти кажа, че ужасно много го правят. Даже по нашите съм чувал и виждал как се казва, че таблото на Lexus LS600h скърца или на Peugeot 206 sedan таблото е направено от проста пластмаса .. А да направиш нещо подобно на родна територия уверявам те е сложно.

Top Gear са уникални с ужасно много неща .. основното е, че са в държава, която е светлинни години от нашата и от там идват ужасно много неща .. след това, че се занимават с това от 50 години буквално, гледат ги 400 милиона души и продават 1 милион списания всеки месец. Дори и в тази ситуация продуцента на Top Gear сподели, че им е трябвало 4 години работа на целия телевизионен екип, за да стигнат до това ниво и то в комбинация със значително увеличения бюджет за последните две. Парите за всеки епизод са колкото половината бвп на България...

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Мнение от alx » 07 Яну 2008, 21:29

не съм карал нито едното нито другото, но съм карал доста по-тежки коли със 63 мотора... ще си запазя мнението за след като се повъртя със тез двете...

но знаейки 63 мотора мога едно нещо да кажа - почти съм сигурен, че във реалния свят 99.99% от шофьорите ще са по-бързи със амг-то от колкото със м3-ката независимо от техническата сложност на трасето.

откъде го мисля ли? имам директни наблюдения от м5 във с6 режим и е55 амг и амг63 във дино режим (всичко изключено). във един ден. на едно трасе. ми... никои от нас не можа да доминира със м5-цата... всичко е перфектно и е една идея по-бърза на 10/10, но никои не можа да я кара на 10/10 през цялото време - особено като не знаеш точно какво е трасето пред тебе (демек си го карал преди, но не го помниш фотографически). 55-цата беше "пойнт ен шут" (насочваш и стреляш), 63-ката трябваше малко повече финес, но шасито пък беше по-интуитивно , м5-цата беше като скалпел- можеш да режеш страшно, но и периодично се срязваш сам...

и така... кат не сме професионални рейсъри- ша са гърчиме да разбереме за кво всъщност става въпрос във м-философията :mhihi:
алекс
трабант 601с
разни други возила

Потребител
Аватар
Мнения: 20
Регистриран на: 27.12.2007
Местоположение: Kartnerstrasse, Wien

Мнение от DawnBreaks » 07 Яну 2008, 23:56

Предполагам на повечето ще ви е интересно да видите отговора от Top Gear на моя е-mail. Отговори ми Валентин Маринов.

Здравей, Александър!

Аз се казвам Валентин Маринов и ще отговоря на забележките ти. Давам си
сметка, че в случай като този много хора ще се чудят и маят, защото все
пак става въпрос за името TG, независимо че списанието и тв предаването са
два различни типа медии.

1. Нека обаче започнам точно от там. Защото за твоя информация скоро по
една българска тв ще стартира Top Gear и съм сигурен, че ще ми се налага
да правя copy paste на този мейл десетки пъти. Макар и под шапката на ВВС
и с името Top Gear, списанието и тв шоуто са две различни неща. Понякога
Джеръми или някой друг от водещите пише материали, последващи или
предхождащи тв излъчване. Тоест, тогава мнението съвпада. Но много често
авторите са различни. Не мога да ти кажа защо е така - това си е политика
на ВВС. Кога, кой и по какъв начин да пише и излъчва. Приеми, че списание
не се претворява в тв предаване, както и обратното - типовете медии са
много различни. Иначе би било грешка.

2. Може би отговорът на твоя въпрос "какви ги пишем" се крие още в
началото на първия материала за М3, в който се казва, че BMW са дали
колата на екипа на списанието за цели 3 месеца. Бъди сигурен, че освен
тримата водещи, редакторите на списанието също са големи професионалисти.
В случая двата материали са писани от може би двамата най-добри за подобни
тестове - Бил Томас и Мат Мастър. И двамата са били автомобилни
състезатели, като Бил е стигнал до доста добро ниво първо в Австралия, а
после и в Англия. Отделно, медия като ВВС може да си позволи няколко пъти
в годината да организира училища на журналистите си с някои от най-добрите
британски пилоти. Мога да те уверя, че това е пътят, по който минават също
Джеръми, Ричърд и Джеймс.

3. Тук се налага да напиша нещо, което трябваше да обяснявам и на друг наш
читател. Top Gear е медия на различните мнения и личната оценка. Не се
държи толкова на измеримите стойности, колкото на усета на тестващия. За
Джеръми една кола може да е шедьовър, но за Бил Томас да не е (нали не е
от значение фактът, че не е толкова известен). И обратното. В това е чарът
на TG, това ни прави различни.

4. Препрочетох няколко пъти материала за M3 vs Cayman (отново и отново) и
не видях къде си прочел, че М3 е по-бавно от поршето на писта. През цялото
време става въпрос за завои и второстепенни пътища. Няма противоречие с
написаните от теб времена на Ринга.

Докато подготвяхме броя коментирахме с колегите, че тези два материала -
преведени директно от британския TG, ще предизвикат полемика предвид
факта, че BMW има милиони фенове в България, много повече от Merc и
Porsche. Така че, чаках подобен мейл.

Надявам се, че сега си обясняваш откъде идва противоречието. Мога да те
уверя, че в рубриката с тестовете много често в британския TG за една
година се пише по 2-3 пъти за един и същи модел. Но авторите са различни.
И почти винаги оценките са много различни. И сега нещо в аванс - в
следващия ни брой, който излиза в края на този месец, ще представим
годишните TG Awards. Ако четеш внимателно и имаш броя ни с теста на о-в
Ман, ще намериш много интересно противоречие от... самия Джеръми Кларксън.
За една и съща кола. Това сме ние!

Поздрави и успех и на теб! Щастлива и здрава 2008 г.
Изображение
J.Clarkson за C63 AMG, M3 и RS4 написа:The Mercedes and the Audi are copies, they are very good copies, brilliant copies...but they are copies nevertheless.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 281
Регистриран на: 20.01.2007
Местоположение: Не се знае, знае ли се...

Мнение от Bustter » 08 Яну 2008, 0:51

Turturelo написа:
Bustter написа:По-скоро ги гледаме защото са забавни и гледат на колите по-друг начин. Коя друга медия ще ти каже че подлаканика на бентли Континентал ГТ скърца или че Топката на скоростния лост на новия Бокстер се вади... :mhihi:


Bustter

понеже имам повишен интерес към подобен тип медии и представяния мога да ти кажа, че ужасно много го правят. Даже по нашите съм чувал и виждал как се казва, че таблото на Lexus LS600h скърца или на Peugeot 206 sedan таблото е направено от проста пластмаса .. А да направиш нещо подобно на родна територия уверявам те е сложно.

Top Gear са уникални с ужасно много неща .. основното е, че са в държава, която е светлинни години от нашата и от там идват ужасно много неща .. след това, че се занимават с това от 50 години буквално, гледат ги 400 милиона души и продават 1 милион списания всеки месец. Дори и в тази ситуация продуцента на Top Gear сподели, че им е трябвало 4 години работа на целия телевизионен екип, за да стигнат до това ниво и то в комбинация със значително увеличения бюджет за последните две. Парите за всеки епизод са колкото половината бвп на България...


Това което дадох бяха просто забавни моменти от предаването.... Но наистина мисля че те имат наи-новаторския, странен, поглед в/у колите...


А следващата битка е GLK vs X3 vs Tiguan vs Q5/3 (там къв то беше модела), чакам с интерес 8)


Bustter

автомобилен поклонник
Аватар
Мнения: 4969
Регистриран на: 17.02.2002
Пол: Мъж

Мнение от Turturelo » 08 Яну 2008, 10:56

Bustter написа:Но наистина мисля че те имат наи-новаторския, странен, поглед в/у колите...


..или този, който на мен и теб най-много ни харесва. Много хора не го разбират .. :roll:

Bustter написа:А следващата битка е GLK vs X3 vs Tiguan vs Q5/3 (там къв то беше модела), чакам с интерес 8)


Не съм сигурен, че ще го видим скоро там. Виж при онези влюбените в статистиката - 100%.

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Мнение от DrivinGGoD » 08 Яну 2008, 11:35

Turturelo написа:...А да направиш нещо подобно на родна територия уверявам те е сложно...


Братчед...виж теста на Аутлендъра в ОфРоуд БГ да видиш дали не може да се плюе...да е** тоя кенеф да е**... насрахме го бая :twisted:
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

автомобилен поклонник
Аватар
Мнения: 4969
Регистриран на: 17.02.2002
Пол: Мъж

Мнение от Turturelo » 08 Яну 2008, 12:33

DrivinGGoD написа:
Turturelo написа:...А да направиш нещо подобно на родна територия уверявам те е сложно...


Братчед...виж теста на Аутлендъра в ОфРоуд БГ да видиш дали не може да се плюе...да е** тоя кенеф да е**... насрахме го бая :twisted:


Ми браво, колкото повече хора има, които го правят - толкова по-добре. Хубаво е да свикнат от едната страна, че перфектни неща няма и излагането на минусите на една кола може да е само от полза за клиентите, а от другата е крайно време да почнат да четат истини, а не платени репортажи.

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Мнение от DrivinGGoD » 08 Яну 2008, 20:50

Turturelo написа:Ми браво, колкото повече хора има, които го правят - толкова по-добре. Хубаво е да свикнат от едната страна, че перфектни неща няма и излагането на минусите на една кола може да е само от полза за клиентите, а от другата е крайно време да почнат да четат истини, а не платени репортажи.


:yes: ;)
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4874
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Мнение от acho.rs » 09 Яну 2008, 0:12

alx написа:не съм карал нито едното нито другото, но съм карал доста по-тежки коли със 63 мотора... ще си запазя мнението за след като се повъртя със тез двете...

но знаейки 63 мотора мога едно нещо да кажа - почти съм сигурен, че във реалния свят 99.99% от шофьорите ще са по-бързи със амг-то от колкото със м3-ката независимо от техническата сложност на трасето.

откъде го мисля ли? имам директни наблюдения от м5 във с6 режим и е55 амг и амг63 във дино режим (всичко изключено). във един ден. на едно трасе. ми... никои от нас не можа да доминира със м5-цата... всичко е перфектно и е една идея по-бърза на 10/10, но никои не можа да я кара на 10/10 през цялото време - особено като не знаеш точно какво е трасето пред тебе (демек си го карал преди, но не го помниш фотографически). 55-цата беше "пойнт ен шут" (насочваш и стреляш), 63-ката трябваше малко повече финес, но шасито пък беше по-интуитивно , м5-цата беше като скалпел- можеш да режеш страшно, но и периодично се срязваш сам...

и така... кат не сме професионални рейсъри- ша са гърчиме да разбереме за кво всъщност става въпрос във м-философията :mhihi:

Ами те всички коли с малък (относително) въртящ момент са трудни за каране . Обаче ако погледнем спортните и суперспортните коли - повечето са с атмосферни двигатели и с нисък въртящ момент - демек не са за всеки.Нали за това са спортни - създадени са за СПОРТ - и за тази цел е и Моторшпорт.Отделно е мнението(за съжаление,не мое) че удоволствието от шофирането на високооборотна ламя е по-голямо от колкото на турбинирана машина.За това си има ГТ клас - Астон Мартин,Мазерати,СЛи и ЦЛи,отделен е въпроса,че понякога този клас задминава спортистите :D
Та в заключение - Мките носят повече удоволствие и са по-бързи ... ако си професионалист ... ама ние не сме ... сега кой ни е БМВ не са ни виновни :lol:

главен сектант :)
Аватар
Мнения: 2511
Регистриран на: 3.01.2004
Местоположение: Лондон
Пол: Мъж
Кара: E36 325i
Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета

Мнение от WeiSTD » 09 Яну 2008, 2:15

Съмнявам се дали потенциалните копувачи на тези коли ще решат коя кола да купят единствено и само съдейки по написаното в списание Топ Гиър.

Сядаш, караш и сам си решаваш.


П.П. Алекс, до колкото разбрах, в Ц63, мотора не е 6.3 ами 6.2 :P
БИАД Авто-Пазар Тийм

You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.

ПредишнаСледваща

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook