Проблем при палене на минусови температури

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1035
Регистриран на: 8.12.2006
Местоположение: Mladost Мнения: 1111
Кара: колело

Мнение от bace_martu » 06 Яну 2008, 19:06

според мен пък Горивния филтър може да е за смяна и да задържа вода
от "прекрасните" ни бензини и за това да гасне бих тръгнал първо от
филтрите и маслото ако имах такъв проблем а после ламда и дюзи ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 187
Регистриран на: 18.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318i E36 M43 '95
Мечтае да кара: Ново ...

Мнение от kyna » 06 Яну 2008, 19:31

bmwmaniq написа:Нека и аз да се изкажа... май доста сме тука с този проблем но забелязъх и нещо друго .. Паля сутрин паля една цигара испушвам е до половината и тръгвам бавно.. след около 200-300 метра спирам на една спирка да си зема цигари и тя почва 900-500-900-500 и така. Един ден хванах у4еници да си чакат рейса и едното нали ма видя че слизам а БМВ-то си мени оборотите ама малкия вика на приатела си ... Виж ве баси бмв-то само си подава газ да загрей :) посмях се доста аз и си викам еххх де да беше така :)) .... та сега за това което забелязах... Паля колата и е оставям нито и давам газ нищо и тя си работи без да дига и сваля оборотите и така докато загрей и се едно този проблем го няма ... обаче ако трагна и 2 метра и и пусна газта после и почва .... чувам аз че от някъде смучи въздух и не мога да намеря къде е .. някъде под смукателните тръби се чува и идея си нямам какво има там и ако някой може да каже ще съм му благодарен ... ами това е от мен


И аз имам същия проблем и бях писал преди време следната тема:
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... 0%EE%F2%E8
трябва да се прегледат следните детайли :
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15
за сега остана да почистя стъпковия мотор, но чакам да се постопли малко. Ако не стане трябва да проверя дебитомера и след това и дюзи.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2776
Регистриран на: 26.06.2007
Местоположение: На вятърните мелници

Мнение от D3BEP » 06 Яну 2008, 20:45

bace_martu написа:според мен пък Горивния филтър може да е за смяна и да задържа вода
от "прекрасните" ни бензини и за това да гасне бих тръгнал първо от
филтрите и маслото ако имах такъв проблем а после ламда и дюзи ;)

Марто, обаче ако е така би трябвало да гасне и без климатроника?
Така си мисля.
А без климата малко само се колебае и стабилизира.

И да, t0sh, като пускам климата при стартиране естествено е включено и обдухването на предното и реотаните на задното стъкло . И климата е на макс. Всъщност това е основната причина да правя такова стартиране - с фарове и климатик - да си разтопя стъклата.
Не би трябвало да е проблем, и аз тъй си мисля. Обаче е и се чудя къде да търся проблема...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 248
Регистриран на: 20.11.2007
Местоположение: Бургас
Кара: BMW 318i M40

Мнение от bmwmaniq » 06 Яну 2008, 21:18

Аз не мися че е от филтрите аз съм на газ и на бензин и в двата случая си мени оборотите докато стрелката не мине синия сектор... загрей ли веднъж после няма ядове... Сега смятъм да правя маркуч по маркуч да разбера от къде е но аз си мисля че смучи въздух и това ще е причината. При мен поне се чува само където не мога да разбера от къде !!!! а това стъпково моторче ако го сваля ще мога ли сам да си го почистя или трябва на ултра звук ????? и да добавя .. нямам климатик !!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 394
Регистриран на: 24.07.2003
Пол: Мъж
Кара: E60 BMW 525d
Мечтае да кара: BMW M5

Мнение от Tender » 07 Яну 2008, 0:12

Takaaaa докато се обърна и темата набрала скорост :)
Парво да се похваля оправих проблема!!! :)
Като чета мненията колегата ДЗВЕР е най близо до истината. Значи ако не пали добре или гасне на студено има няколко вероятни причини:
1. Дроселова клапа - не пали или гасне при подаване на газ и отпускането
2. Мотор празен ход - пали, но не държи обороти при отпускане на газта и гасне.
3. Термодатчик - пали, но не успява да поддържа обороти и гасне - но в този вариянт според мен ще има проблеми и при топла кола макар да не е ясно
4. Горивен филтър - не пали или не поддържа стабилни обороти. - това го изкючих защото съм сменял филтър миналия месец
5. Запушени инжекторни дюзи - според майсторите това се наблюдава при коли със над 400 000 км навъртени - това при мен го изключих защото ги чистих миналия месец.
6. Свещи - зацапани или нагорели свещи - неравномерна и непостоянна работа на двигателя - гасне (при мен са сменени преди 2-3 месеца така че и тази причина отпадна).

И така първата глупост беше че във не без известния сервиз Дунев - да ги шибам в нещастниците - първо че бяха крайно некоректни когато ми почистваха дюзите и ме излъгаха за цената на всичкото отгоре са си оставили ръцете. Най тъпото че не са ми включили ваноса и така сам карал без ванос няколко седмици - абе въобще пълни нещастници едно мога да ви кажа - НЕ ХОДЕТЕ В СЕРВИЗА НА ДУНЕВ!!!

Както и да е изключих 4та и 5та възможна причина (въпреки че майсторите ми казаха че е възможно да съм платил горивен филтър а ония от Дунев да не са ми го сложили). Останаха 1 2 и 3. Та почистиха дроселовата клапа както се оказа доста замърсена и моторчето на празен ход и казаха ако проблема остане ще трябва да се смени термодатчика, но за радост тези две неща оправиха проблема изцяло. Онзи ден на -14 врътна и запали без газ без нищо задържа си оборотите на 1000-1050 за няколко секунди и след това си ги смъкна пак на 800 и от тогава не ми е гаснала така че това е ! :)
Надявам се да съм бил изчерпателен въпреки че не съм специалист в областа моля думите ми да не се приемат като експертно мнение :)
Последна промяна Tender на 09 Яну 2008, 12:51, променена общо 1 път
SGV

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 248
Регистриран на: 20.11.2007
Местоположение: Бургас
Кара: BMW 318i M40

Мнение от bmwmaniq » 07 Яну 2008, 21:07

kak ти изчистиха моторчето и колко пари ти езеха за това ?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 394
Регистриран на: 24.07.2003
Пол: Мъж
Кара: E60 BMW 525d
Мечтае да кара: BMW M5

Мнение от Tender » 08 Яну 2008, 10:56

bmwmaniq написа:kak ти изчистиха моторчето и колко пари ти езеха за това ?

Ami okolo 20 lv mi vzeha a izchistvaneto beshe sys spraj sas korisilin maj (na sam 100% siguren) ili sas niakakyv drug pochistwasht sajdi sprai.
SGV

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 165
Регистриран на: 2.08.2006

Мнение от Ахил » 08 Яну 2008, 20:42

Сега е мой ред :lol: Проблема беше че като запаля сутрин работи колата и като подам газ и умира...Ако я оставя да работи няма проблеми.Смених свещите (видимо добре ) и тази сутрин запали (-6.5 градуса) и подадох газ и нямаше проблеми..не угасна.Не се заблуждавайте свещити оказват голямо влияние за паленето зимата (голямото разтояние) и понякога свеща не подава качествена искра когато е студена..като се стопли се оправя.Това може да се вхане много трудно без уред.
А що се отнася за паленето с натиснат съединител..понеже от студа маслото в кутията е станало густо и увличат синхронизаторите по този начин не натоварвате стартера на колата.Дори и на свободна скорост се върти кутията..(имам предвид първичния и вторичния вал нищо че не е на скорост)
Кое е по-хубаво от шведската тройка?БАВАРСКАТА тройка:)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 394
Регистриран на: 24.07.2003
Пол: Мъж
Кара: E60 BMW 525d
Мечтае да кара: BMW M5

Мнение от Tender » 09 Яну 2008, 12:59

Ахил написа:Сега е мой ред :lol: Проблема беше че като запаля сутрин работи колата и като подам газ и умира...Ако я оставя да работи няма проблеми.Смених свещите (видимо добре ) и тази сутрин запали (-6.5 градуса) и подадох газ и нямаше проблеми..не угасна.Не се заблуждавайте свещити оказват голямо влияние за паленето зимата (голямото разтояние) и понякога свеща не подава качествена искра когато е студена..като се стопли се оправя.Това може да се вхане много трудно без уред.


Да колега напълно си прав съжалявам за пропуска във поста ми по-горе (вече го добавих като възможна причина). Свещите са наистина МНОГО важен момент при палене на студено, въпреки че ако има проблем със свещите той ще се усеща и при нормалната работа на двигателя, а не само, когато е студен (най-вероятно). Както и да е - това беше второто нещо, което ме попитаха майсторите и понеже моите са подменени преди 2-3 месеца със чисто нови - NJK това отпадна като вероятна причина.
SGV

Потребител
Аватар
Мнения: 24
Регистриран на: 4.10.2006
Местоположение: София

Мнение от snow » 11 Яну 2008, 23:52

ludia написа:
Mollov написа:
Tender написа:
Не. Защо, трябва ли?


Винаги е добре да натиснеш съединителят когато палиш ;)

Вярно ли е ? :D И за дизел ли е така ?

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook