Тест на E36 320i Coupe - 323i Coupe - 328i Coupe
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
На последната снимка има някви резултати за nm и kW.... т'ва ако предположим, че са замерени (а не фабрични) - интересно



- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Мдам... ма дори 323i я дават 185 коня....а не 170
Тва едва ли е замерено на дино, ма пък щом 320i дава 153 коня..... верно е доста любопитно 


- Hristo
- ентусиаст
-
- Мнения: 1135
- Регистриран на: 30.04.2004
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 320i и E39 535i без ваноси
- Мечтае да кара: М5
- Детайли за колата: много синя и много черна
не се очудвам, по чуждите форуми е често явление да си замерват 23 и 28-ците и резултатите са винаги завишени от заводските нищо, че са на по 10 и повече години
като 328 с някой модчета стига лесно към 230коня, а 323 - 195
говори се че тия коне 170 и 193 са само за да влезят в рамките на някакви застрахователни стойности по онова време(както сега доста коли се пускат на 163кс)
затова и в темата за 323 с/у хондата писах, че може да се очаква изненадка от 323
като 328 с някой модчета стига лесно към 230коня, а 323 - 195
говори се че тия коне 170 и 193 са само за да влезят в рамките на някакви застрахователни стойности по онова време(както сега доста коли се пускат на 163кс)
затова и в темата за 323 с/у хондата писах, че може да се очаква изненадка от 323

- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Ако не си забелязал, в този тест се използват коли на по 5-6000км.... били са чисто нови... а не на по 10 години... цените са в DM, а М3-ката е все още 286PS 

- Hristo
- ентусиаст
-
- Мнения: 1135
- Регистриран на: 30.04.2004
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 320i и E39 535i без ваноси
- Мечтае да кара: М5
- Детайли за колата: много синя и много черна
е ясно де. аз ти пиша за дино тестове в периода 2004-2007 в които 323 и 328 пак показват подобни резултати, а с модчета и доста по-добри, защото мотора има голям потенциал, но е лишен от въздух
нека падне акциза, да се навъдят и тука тия моделчета пък да видим можем ли като англетата да ги дигаме 328 до конете на американското м3
ако ти се търси тук http://www.e36coupe.co.uk/forum
bbtb и M50 inlet manifold в търсачката
има доста графики на 10г. коли на по 130000 мили по 220-235коня
нека падне акциза, да се навъдят и тука тия моделчета пък да видим можем ли като англетата да ги дигаме 328 до конете на американското м3

ако ти се търси тук http://www.e36coupe.co.uk/forum
bbtb и M50 inlet manifold в търсачката
има доста графики на 10г. коли на по 130000 мили по 220-235коня
Последна промяна Hristo на 06 Яну 2008, 19:17, променена общо 1 път
- КУНИ
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 444
- Регистриран на: 28.05.2006
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
20-ската я дават с най-голям разход! Май споделям същото мнение! А от 0 до - 160км. има брутална разлика
- само констатирам.
Ама пък най-големия бум са спирачните разлики: трите модела са с едни и същи по диаметър спирачни дискове, празната маса е в полза на 320 пък тя спира супер зле в сравнение с другите моторизации
Освен цолажа и размера на гуми/джанти да дава тази разлика - не че не съм съгласен всъщност!

Ама пък най-големия бум са спирачните разлики: трите модела са с едни и същи по диаметър спирачни дискове, празната маса е в полза на 320 пък тя спира супер зле в сравнение с другите моторизации

Последна промяна КУНИ на 06 Яну 2008, 19:33, променена общо 1 път
- КУНИ
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 444
- Регистриран на: 28.05.2006
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
Опссс - масата на тестваните коли е следната:
1. 320i - 1375кг. Гуми 205/60R15
2. 323i - 1356кг. Гуми 225/50R16
3. 328i - 1379кг. Гуми 225/50R16
Размера на дисковете е: 285мм. предни 280мм задни - за всички!
1. 320i - 1375кг. Гуми 205/60R15
2. 323i - 1356кг. Гуми 225/50R16
3. 328i - 1379кг. Гуми 225/50R16
Размера на дисковете е: 285мм. предни 280мм задни - за всички!
- Hristo
- ентусиаст
-
- Мнения: 1135
- Регистриран на: 30.04.2004
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 320i и E39 535i без ваноси
- Мечтае да кара: М5
- Детайли за колата: много синя и много черна
23 и 28 с с вентилирани дискове и отзад
истината е, че 20-ката си е псевдошестак, ама като не можем се вредим за истинските, ше се задоволяваме само със звука
истината е, че 20-ката си е псевдошестак, ама като не можем се вредим за истинските, ше се задоволяваме само със звука

- Nikolay1
- Кой кашля?
-
- Мнения: 1062
- Регистриран на: 28.04.2002
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: D779676
320ката гори осезаемо повече от 328цата казвам го от опит и също така задните дискове на 328 не са вентилирани 

Be poZer, ride HoreX, drink 4oreX!
Oня русия
Oня русия
- McClane
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 786
- Регистриран на: 10.09.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: F10
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Може, ма не ми се занимава
P.S. Утре ако ми остане време и някой не го е направил преди мен може да се позанимавам...


P.S. Утре ако ми остане време и някой не го е направил преди мен може да се позанимавам...

15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани