Мнение за 520i 95г.
Модератор: Технически модератори
			24 мнения
			 • Страница 2 от 2 • 1, 2
		
	
- stambo_81dg
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 2570
 - Регистриран на: 17.09.2003
 - Местоположение: Димитровград / London
 - Кара: Х5
 
- stambo_81dg
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 2570
 - Регистриран на: 17.09.2003
 - Местоположение: Димитровград / London
 - Кара: Х5
 
първата ми е34 м20б20
взех я в добро състояние 1.5г я карах нищо не барнах нищо не се развали 50 хиляди км само масла и бензин
после зех дизел не бях доволен от към двигател пролеми ала бала
ся съм с 530 етва пък е батти животното никви ядове само наливам бензин и сменям масло
бензиновите двигатели са корави нямат чупене
			
		взех я в добро състояние 1.5г я карах нищо не барнах нищо не се развали 50 хиляди км само масла и бензин
после зех дизел не бях доволен от към двигател пролеми ала бала
ся съм с 530 етва пък е батти животното никви ядове само наливам бензин и сменям масло
бензиновите двигатели са корави нямат чупене
Леле пичове тя найстина била голяма машина,
Днеска в снега току що карах на един приятел само че 525 тдс 143 коня края на 95 е неговата мога да кажа само едно - егати танка.Имам чувството че всички останали коли се губят пред мен.
Аз карам в момента една вектра и я имах за голяма и просторна кола но сега просто съм очарован от стойката на пътя и какво ли още не, но с тва направо си е друга работа.Въпреки че честно казано си ме е малко страх да я карам че с тия габарити не бех свикнал и малко ме плаши задното с тоя сняг тук.Но след първите 5-6 километра съввсем друго ми е мнението имам чувството че е в пъти по-стабилна от Вектрата.
Малко дизел-а не ми допада, а съм карал 124 250ТД там найстина е върхът, но тва е друга тема ако взимам БМВ ще е бензинец.
Но усещането в тази кола си е друго има нещо магическо или аз може би си внушавам незнам!
На всички посъветвали ме Благодаря!
Явно че колата е качествено изработена в което не съм се и съмнявал де, притесняваше ме само електрониката.
			
		Днеска в снега току що карах на един приятел само че 525 тдс 143 коня края на 95 е неговата мога да кажа само едно - егати танка.Имам чувството че всички останали коли се губят пред мен.
Аз карам в момента една вектра и я имах за голяма и просторна кола но сега просто съм очарован от стойката на пътя и какво ли още не, но с тва направо си е друга работа.Въпреки че честно казано си ме е малко страх да я карам че с тия габарити не бех свикнал и малко ме плаши задното с тоя сняг тук.Но след първите 5-6 километра съввсем друго ми е мнението имам чувството че е в пъти по-стабилна от Вектрата.
Малко дизел-а не ми допада, а съм карал 124 250ТД там найстина е върхът, но тва е друга тема ако взимам БМВ ще е бензинец.
Но усещането в тази кола си е друго има нещо магическо или аз може би си внушавам незнам!
На всички посъветвали ме Благодаря!
Явно че колата е качествено изработена в което не съм се и съмнявал де, притесняваше ме само електрониката.
- Wenzy
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 2046
 - Регистриран на: 19.09.2007
 - Местоположение: Dobrich
 - Кара: Е34 М51Д25
 
Както беше казал един колега от форума "да '95г. желязни коли с дървена електроника - след '95г нещата се обръщат на 180 градуса"  
 .Електрониката въобще да не те притеснява .......  
			
		Знаеш ли какво е да се кефиш като караш? Е, купи си Е34-ворката и ще разбереш. Имал съм няолко коли, карах 2 Пежа, коли са, но не доставят удоволствие. БМВ то го имам от 3 години - 2 зими вече съм изкарал с него - чувствам се по-стабилен с него, отколкото с другите си коли. Има перфрктен АБС, а със зилни гуми стои на пътя съвсем прилично. За газта - моето го взех с инсталиран газов инжекцион. реди 2 дни го засичах - при скорост 110-140км/ч на извънградско - 11,7л на 100км. В града гори различно - стига и до 17л/100км. Ако ти е добре сложена газта си върви като с безин. КУПУВАЙ!!! Няма да се плашиш!
			
		- SaSo
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 2090
 - Регистриран на: 2.07.2006
 - Местоположение: Sofia
 - Пол: Мъж
 - Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
 - Мечтае да кара: 5GT 535 xd
 
rshikov написа:Знаеш ли какво е да се кефиш като караш? Е, купи си Е34-ворката и ще разбереш. Имал съм няолко коли, карах 2 Пежа, коли са, но не доставят удоволствие. БМВ то го имам от 3 години - 2 зими вече съм изкарал с него - чувствам се по-стабилен с него, отколкото с другите си коли. Има перфрктен АБС, а със зилни гуми стои на пътя съвсем прилично. За газта - моето го взех с инсталиран газов инжекцион. реди 2 дни го засичах - при скорост 110-140км/ч на извънградско - 11,7л на 100км. В града гори различно - стига и до 17л/100км. Ако ти е добре сложена газта си върви като с безин. КУПУВАЙ!!! Няма да се плашиш!
Абе колега къв е тоя разход с инжекцион???? Нещо има нередно... Тя мойта е с обикновенна газова и дава доста по нисък разход... Извънградско съм падал под 9 дори ( на газ и не по магистрала ) а градско не е качвала над 15л.... Незнам нещо колата ти хапва яко...
- Vasko
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 898
 - Регистриран на: 24.10.2007
 - Местоположение: София/Асеновград
 - Пол: Мъж
 - Кара: Е34 /Е39 дизел, Е46-автомат,Е60-530
 - Мечтае да кара: Да се разхожда пеша
 
zAcK написа:А за задното![]()
![]()
Ако знаеш какво правиш зад волана, задното
може да ти носи само удоволствие. Миналата година със летнигуми
ако знаеш къде и как карах без проблеми Е34-ката няма да повярваш![]()
![]()
![]()
Това че задното е еди какво си зимата са пълни глупости изречени от някой
комплексирам шубелия дето автомобилите са му много чужди![]()
Е34 завинаги![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
а аз само да допълня към думите на колегата ,че снощи минах пътя от Пловдив до Царево с летни гуми. Вярно, пътувах 16 часа,но това беше поради факта ,че отговорните институции ,от който зависеше почистването на пътя подаваха грешна информация и постоянно лъжеха ,че пътя е почистен и опесъчен,а всъщност особено на Петолъчката си беше направо снежен ад-бури, виелици , навявания. Наложи се да заобикалям през Ямбол и след това през Елхово и Грудово за да влезна в Бургас .. Все пак се прибрах благополучно,а трябва да Ви кажа че доста от тия наперените шофьори който ме задминаваха с разни коли с предно предаване , км-два по-надолу ги виждах бухнали се в някоя преспа. Относно натоварването на колата , бяхме аз и моета приятелка и отзад 63 литрова бутилка пълна с ГАЗ и 40 литра бензин и багаж в багажника. Задните гуми ги пуснах на 1.9 атмосфери и нямах никакви проблеми по заснежените пътища. Важно е да не подаваш рязко газ и като видиш ,че започне да превъртат колелата , да отпуснеш ГАЗ-та или да включиш по-висока предавка за да намалиш въртяшият момент на колелата . Идеята е да тръгваш при по-нисък въртящ момент на колелата за да не пребоксуват -.т.е. ако имаш възможност тръгвай на втора скорост на заледено и ако се пускаш по наклон винаги се пускай на скорост и за да намалиш скоростта използвай свалянето на скорост но в никакав случай спирачка !Тя при сняг и поледица ти е безполезна ....
- Svetlio.Angelov
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 261
 - Регистриран на: 6.07.2005
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: Е39 528i
 - Мечтае да кара: M6
 - Детайли за колата: Light travels faster than sound. This is why some people appear bright until you hear them speak
 
Аз не мога да ви разбера тука к'ви сте сектанти не е истина - мани-мани  
  
  
 
Колега, най-хубавата кола си остава голфче с мотор 1.4 - икономично - в града под 10-11 не дава, предно предаване - В ЗАВОЙТЕ ТЕ ИЗДЪРПВА - ЗНАЙШ КАК Е... - абе супер си е ... Тряя обаче и да е СО регистрация а най-добре е РК. Тогава 1.4 мотор върви като R32, в краен случай като G60 а да не говориме какви екстри има на таблото - табло с Лепа Брена по цици, зарче на скоростите и лостчето на вратите, китеник отзад на кората а на самата кора от едната страна топка а от другата плетена любеница + махаща ръчичка (или махащ среден пръст - каквото е имало последно на събора там...) А най-яката гъзария е под уплътнението на предния джам - по цялата му дължина наредени монети от по 1 стотинка - емисия преди 1989та. Попаднеш ли на такъв ф1 голф - малиии котьоооо..... кхххххххх, нема по- , нема най - ...
Мани ги тия 34 - скапана работа са и мноо харчат и мноо скъпа поддръжката и мноо пре-ебавка ако си вземеш... Особено ако е с широкия бъбрек 95та некъде 520 или тдс - мноо зле са...
 
  
  
 
Колеги, Е34 РУЛЗ!!!
ТОВА Е!
Сигурността и комфорта на голямата кола е несравним с малолитражката и то с предно...
Ай Наздраве!
 
  
  
			
		Колега, най-хубавата кола си остава голфче с мотор 1.4 - икономично - в града под 10-11 не дава, предно предаване - В ЗАВОЙТЕ ТЕ ИЗДЪРПВА - ЗНАЙШ КАК Е... - абе супер си е ... Тряя обаче и да е СО регистрация а най-добре е РК. Тогава 1.4 мотор върви като R32, в краен случай като G60 а да не говориме какви екстри има на таблото - табло с Лепа Брена по цици, зарче на скоростите и лостчето на вратите, китеник отзад на кората а на самата кора от едната страна топка а от другата плетена любеница + махаща ръчичка (или махащ среден пръст - каквото е имало последно на събора там...) А най-яката гъзария е под уплътнението на предния джам - по цялата му дължина наредени монети от по 1 стотинка - емисия преди 1989та. Попаднеш ли на такъв ф1 голф - малиии котьоооо..... кхххххххх, нема по- , нема най - ...
Мани ги тия 34 - скапана работа са и мноо харчат и мноо скъпа поддръжката и мноо пре-ебавка ако си вземеш... Особено ако е с широкия бъбрек 95та некъде 520 или тдс - мноо зле са...
Колеги, Е34 РУЛЗ!!!
ТОВА Е!
Сигурността и комфорта на голямата кола е несравним с малолитражката и то с предно...
Ай Наздраве!
  
  
			24 мнения
			 • Страница 2 от 2 • 1, 2
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
	
