Предните колела блокират преди задните!

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 4.01.2008

Предните колела блокират преди задните!

Мнение от nemoa » 04 Яну 2008, 15:04

Колеги, дайте идеи. При натискане на спирачката предните колела ми блокират мнооого по рано от задните. До скоро не смятах, че е чак толкова голям проблем, но при една емърджанси ситуация изгубих пален контрол. Пък и сега на тоя снят, въобще не ползвам спира4ки само ръчна. Мерси предварително!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 592
Регистриран на: 24.04.2006
Местоположение: София и оклолията
Пол: Мъж

Мнение от dqvola666 » 04 Яну 2008, 15:14

Ами колега то е някакво нормално не съм много технически запознат ама май на повечето коли разпределението на спирачното усилие е :70%предни/30%задни спирачки ти с тая ръчна само фън си праиш :mhihi:

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 04 Яну 2008, 15:17

До едно положение на хода на спирачката хващат само предните..... след това захапват и задните.... т'ва е удобен начин за BMW колите с автоматик да въртят гуми :D

Babuna master
Аватар
Мнения: 1606
Регистриран на: 24.06.2003
Местоположение: Дупниzа

Мнение от mitak_o » 04 Яну 2008, 15:24

:shock: ти абс нямаш ли ? и защо ръна , дай с гаста направо :D майтапа на страна , аз мисля че на бмв-е с абс , ако той не работи , спирачното усилие трябва да е еднакво на 4те, аз незнам да има регулатор отзад като на другите коли ...
Тука ако се изкаже някой сигорен в думите си няма да е лошо , аз съм гасил контакта и на спирачката с 2та крака и се палят само предните ? дали са разпределени наистина 70/30 или има проблем :roll:
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 4.01.2008

Мнение от nemoa » 04 Яну 2008, 15:27

Добре де, ясно, но според мен има някав проблем, защото пък при леко натискане ходи леко в ляво. Наистина е сложна за каране, неможе това да го правят нарочно от БМВ.

Babuna master
Аватар
Мнения: 1606
Регистриран на: 24.06.2003
Местоположение: Дупниzа

Мнение от mitak_o » 04 Яну 2008, 15:31

явно нямаш абс и имаш една кофа въздух в системата
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 592
Регистриран на: 24.04.2006
Местоположение: София и оклолията
Пол: Мъж

Мнение от dqvola666 » 04 Яну 2008, 15:31

nemoa написа:Добре де, ясно, но според мен има някав проблем, защото пък при леко натискане ходи леко в ляво. Наистина е сложна за каране, неможе това да го правят нарочно от БМВ.

Е тогава май наистина имаш проблем или чакаи ако не ти проработва АБС-а при лек натиск тръгва на някъде провери какви са ти предните гуми щтото моите са летни и ми се получава така ама проработи ли Абс отива почети винаги :mhihi: на там дето му кажа.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1293
Регистриран на: 4.07.2005
Местоположение: Сливен О.С :))
Пол: Мъж
Кара: дизелaка да пропушва
Мечтае да кара: НА БАБА ЯГА МЕТЛАТА :D:D

Мнение от LAST RIDE » 04 Яну 2008, 15:38

къв АБС бе колеги на тоз лед нищо непомага чука си а колата си върви........предполагам че колегата е с барабан отзад и е нормално ефективноста на спирачките да е по слаба но и сам каза че носи може да е доста др. неща не само от спирачките
Заменям си усилвателя!!

viewtopic.php?f=64&t=228928

коментар:
исках BMW,но татко каза не.......по добре да си взема SUZUKI IGNIS пък и те BMW нестават... :D

Babuna master
Аватар
Мнения: 1606
Регистриран на: 24.06.2003
Местоположение: Дупниzа

Мнение от mitak_o » 04 Яну 2008, 15:43

е то за върху лед не може да говориме за каквото и да е ...
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 4.01.2008

Мнение от nemoa » 04 Яну 2008, 15:46

Не не само на лед. На всякаква настилка. Просто на лед и на пясък е по осезателно.

Babuna master
Аватар
Мнения: 1606
Регистриран на: 24.06.2003
Местоположение: Дупниzа

Мнение от mitak_o » 04 Яну 2008, 15:52

АБС имаш ли , на сух асфалт като скочиш на спирачката така че да превлачат гумите гледал ли си какви следи оставят , на мен без абс предните 2 по едно и също време болират , задните ги няма , ако питаш как се гаси абс-а -> намери му бушоана просто
направи си тоя експеримент и ако само едната предна оставя следа , или едната по - късно от другата ходи да обезвъздушаваш
П.С. и не прекалювай с "експеримента " че се кривт гумите лесно така :D
Последна промяна mitak_o на 04 Яну 2008, 15:59, променена общо 1 път
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 4.01.2008

Мнение от nemoa » 04 Яну 2008, 15:58

Правил съм го! Точно както го описваш е :D Утре съм на обезвъздушаване тогава.
П.С. Сам няма дали да мога да се справя?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 607
Регистриран на: 16.03.2006
Кара: бас Барабас

Мнение от Яро » 04 Яну 2008, 16:24

Не се косете, това е абсолютно нормално.Принципно спирачното усилие е разпределено като повече се пада на предните колела.Иначе колата поднася - това е като да опънеш ръчната в завой ;) Ако някои е гледал заден мост на по-стара кола, има едно устройство, което като се натовари повече колата и прехвърля повече усилие и отзад.Аз лично заради такова нещо съм се въртял на един завой ;)
Всеки шут в задника - крачка напред!
Изображение

Babuna master
Аватар
Мнения: 1606
Регистриран на: 24.06.2003
Местоположение: Дупниzа

Мнение от mitak_o » 04 Яну 2008, 16:30

е те тва е регулатор , в зависимост колко е натоварен задния мост мени усилието на задните апарати . Тва на Е36 си е тройник отзад , няма лостови системи като регулатора ;)
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Изображение

Babuna master
Аватар
Мнения: 1606
Регистриран на: 24.06.2003
Местоположение: Дупниzа

Мнение от mitak_o » 04 Яну 2008, 16:40

освен да има някаква игра в помпара на абс-а , там да се прави това разпределение , но няма много логика без обратна връзка за натоварването на задния мост , не знам , някой ако е сигорен да каже , аз съм сменил накладки и течност , обезвъздушил съм , и задните не блокират ... така ли трябва да е не знам
Изображение

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook