Проблем при палене на минусови температури
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
40 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- GEORGIEV
- Е30 Fanatic
-
- Мнения: 2057
- Регистриран на: 7.09.2005
- Местоположение: Севлиево
- Пол: Мъж
- Кара: от онея старите....
- Мечтае да кара: магазинска е30-ка
dxd написа:Здрасти,значи аз имам Г3,но със абсолютно същия проблем като твоя-ще ти дам няколко насоки от,където може да е.
1 Термодатчици и най-вече този за темп.на таблото
2 Стъпково моторче
3 Това беше проблема при мен-скъсан тампон на моното,но ти си пълна инжекция и незнам дали имаш такъв тампон-ако имаш много вероятно да е от него![]()
Дано съм бил полезен
Абе човееееееееек айде обясни кво общо има датчика за таблото в цялата работа


- t0sh
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2184
- Регистриран на: 7.08.2006
- Местоположение: София / ghetto+
- Пол: Мъж
- Кара: m52 e36
- Мечтае да кара: е38 ;)
- Детайли за колата: е36
за евентуална причина масло - аре да НЕ зависи от показателите на маслото а от качеството кво ще кажете...
аз съм още с 15w40 на мотул и то на 8000+км вече, няма никакви проблеми с паленето.. за да е от показателите трябва да е нещо от сорта на 40w50
аз съм още с 15w40 на мотул и то на 8000+км вече, няма никакви проблеми с паленето.. за да е от показателите трябва да е нещо от сорта на 40w50

- D3BEP
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2776
- Регистриран на: 26.06.2007
- Местоположение: На вятърните мелници
t0sh написа:за евентуална причина масло - аре да НЕ зависи от показателите на маслото а от качеството кво ще кажете...
аз съм още с 15w40 на мотул и то на 8000+км вече, няма никакви проблеми с паленето.. за да е от показателите трябва да е нещо от сорта на 40w50
Ами пич, то няма по - добър индикатор за качествата на маслото от показателите му.
И ако не ме лъжат познанията ми по физика всъщност течност с твърди примеси като сажди или трудно замръзващи, като да кажем бензин/антифриз, ще се стяга по - трудно.
Затова това казавам. За да е от маслото, трябва да стегне. За температурните му качества говорят показателите.
Даже не съм сигурен, че температурният показател говори само за чистото масло, вероятно се отчита и нормална амортизация и наслагания. Иначе е доста тъпо. "Купете си масло. Пали на -20. Обаче само първия път..."
Да не спорим наистина. Не знаем какво е. Съгласявам се с теб. Може да е маслото.
Но за мен е по -вероятно да е нещо от тея работи, които казах.
Мотор за празен ход, термодатчици, дюзи.
Може да има вода в бензина.
Също има варианти да е дебитомер/ламбда сонда.
- martoto
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 298
- Регистриран на: 13.02.2007
- Местоположение: UK
- Кара: от грешната страна
За посочената неизправност маслото няма никакво отношение. Вискозитета на маслото е от значение за натоварването на акумулатора и стартера както и евентуално първоначалното смазване на двигателя при няколкото оборота, които се правят при стартиране. Затова се препоръчва при студено време да се натиска съединителя - за да се намали допълнителното съпротивление от маслото в предавателната кутия. И освен това качеството на маслото няма никакво значение. При студения старт важен е само вискозитета.

- Bloodnoon
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 324
- Регистриран на: 18.08.2007
- Местоположение: Varna
- Кара: вана
- Мечтае да кара: E46 M3 >:)
И при мен е същия проблем, но го прави дори и при температури около и близки до нулата, примерно при 2-3 градуса е същото. Като сменях антифриза обаче ми показаха как съединението от въздушния филтър към двигателя, едно дебело такова, е прокъсано на доста места и казаха, че може да не е само това проблема, но и то пречи със сигурност на оборотите. Другото е, че аз съм на газ, само че колата автоматично си пали на бензин, дали да не пробвам преди да я изгася да я обърна пак на бензин, възможно ли е с това да се оправят нещата или няма смисъл. Маслото ми е Мотул и доколкото прочетох едва ли е от него, а вече за датчиците и тампона (ако го имам) не знам.
- pakata
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 143
- Регистриран на: 12.12.2007
- Местоположение: Barcelona
- Кара: 2005/525D
- Мечтае да кара: Carrera GT
- Детайли за колата: Е61
да не пускам нова тема , да питам днес и ток с кабел взех от приятел и пак няма палене,в свещите ли е проблема , за дизел говорим
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Колега бегай на диагностика, но остави колата да изтине преди да я закачаш, защото може да ти кажат, че нема проблем щом се опрявя след като загрее. Аз имах такъв проблем и при мен беше ламбда сонда и леко запушкани дюзи (то от тоз хубав бенз
) Може и бензиновия фитър да се е затлачил. Успех и да пишеш кво става

- renene
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 124
- Регистриран на: 30.11.2007
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: E91 325xi
Най вероятно е моторчето чисти се с утразвук ако не намериш къде аз съм в дружба 

диагностика 0899937450
- aisikterix
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 164
- Регистриран на: 4.10.2007
- Местоположение: Чепърлинци
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: самолет с педали
- Детайли за колата: BMW E 36 coupe 316i M43
момчета аз мога да я похваля моята по този въпрос защото ми се наложи да лежа в софия в болница и колата ми беше на открито на паркинга на болницата .20 дена не беше палена и покрита с поне 30 санта сняг.На 4 декември ме изписват сутринта в 10 ч.Температурата е поне -12 .изчистих снега и докато врътна и запали без никви дертове .от раз. двигателя си работи супер докато загрее но ме притесни само едно нещо- чу се звук от към таблото нещо като камбанка.кво ли ше е тва некой да кажеакоо знае
- D3BEP
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2776
- Регистриран на: 26.06.2007
- Местоположение: На вятърните мелници
Явно това ще е темата, на другата никой не отговаря, та ще си драсна въпроса и тук.
И при мен се появи тоя проблем.... Като я запаля при ниска температура и угасва на място. Днес даже два пъти ми угасна при паленето. Престояла е цял ден и нощ, навън беше -10 според нея, антифриза не беше замръзнал.
Аз я паля често с включен клима на макс и фарове, често и без съединител... Не знам дали има някакво значение. Сигурно. Но едва ли е само заради това, още повече че иначе си палеше...
Като поработи и почва да заковава обороти.
Но даже и топла ако я загася и пак я запаля, оборотите поиграват при ниска температура вънка, стрелката прави 1-2 опита към 5-600 оборота минута. След това бързо влиза в час.
Може да е моторчето за празния ход. Може да са дюзи и бенз.
Обаче аз правя аналогия.
Когато я купих още беха големи жеги.
Колата почваше "да загрява" буквално от близо до средата на температурния датчик. Черна е и бая се нажежаваше.
Тогава установих, че бавно пали! Даже ви бях писал тема. В голямата жега ми се налагаше няколко секунди да задържа на стартер,а иначе палеше само от врътка. Отговорът тогава беше "няма проблем, карай си я така". Жегата изчезна и проблемът изчезна но сега в големият студ пак се прояви...
Може и да има, може и да няма връзка между двата случая. Аз обаче правя връзка и си мисля за температурен датчик при запалването. Вие какво ще кажете?
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
колата не обогатява сместа достатъчно при ниски температури ,на предишния ми М50 имах тоя проблем и така си я продадох не съм го бистрил че може да отидат едно 400-500 лв без да се острани-студена прекъсва/загасва ако темп е под -5 ,при топло време е ок .. тука причините могат да са - дюзи ,помпа ,темп. датчици ,ламбда ,разхерметизиран смукател след дебитомера
- bmwmaniq
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 248
- Регистриран на: 20.11.2007
- Местоположение: Бургас
- Кара: BMW 318i M40
Нека и аз да се изкажа... май доста сме тука с този проблем но забелязъх и нещо друго .. Паля сутрин паля една цигара испушвам е до половината и тръгвам бавно.. след около 200-300 метра спирам на една спирка да си зема цигари и тя почва 900-500-900-500 и така. Един ден хванах у4еници да си чакат рейса и едното нали ма видя че слизам а БМВ-то си мени оборотите ама малкия вика на приатела си ... Виж ве баси бмв-то само си подава газ да загрей
посмях се доста аз и си викам еххх де да беше така
) .... та сега за това което забелязах... Паля колата и е оставям нито и давам газ нищо и тя си работи без да дига и сваля оборотите и така докато загрей и се едно този проблем го няма ... обаче ако трагна и 2 метра и и пусна газта после и почва .... чувам аз че от някъде смучи въздух и не мога да намеря къде е .. някъде под смукателните тръби се чува и идея си нямам какво има там и ако някой може да каже ще съм му благодарен ... ами това е от мен


- D3BEP
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2776
- Регистриран на: 26.06.2007
- Местоположение: На вятърните мелници
Дамм.
Като запалих на изключен климатроник и нещата тръгнаха по - добре.
Няколк секунди в началото работи неравномерно и се колеба мажду 1000-1100 оборота, после поспря на хиляда и малко по късно падна където му е мястото.
Засега ми е гаснела само при палене на студено с включен клима... Вероятно има значение.
Като запалих на изключен климатроник и нещата тръгнаха по - добре.
Няколк секунди в началото работи неравномерно и се колеба мажду 1000-1100 оборота, после поспря на хиляда и малко по късно падна където му е мястото.
Засега ми е гаснела само при палене на студено с включен клима... Вероятно има значение.
- t0sh
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2184
- Регистриран на: 7.08.2006
- Местоположение: София / ghetto+
- Пол: Мъж
- Кара: m52 e36
- Мечтае да кара: е38 ;)
- Детайли за колата: е36
ами по принцип не би трябвало да има значение.. поне при мен няма дори да паля на фарове с пуснат нагревател на задното стъкло (според мен най-мощния консуматор) и климатика заедно
40 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани