Oil servise

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 350
Регистриран на: 17.12.2006
Пол: Мъж
Кара: e39
Мечтае да кара: Самолет

Oil servise

Мнение от tarkalay » 03 Яну 2008, 20:23

Колеги здравейте за мн години.Значи сменях маслото и забелязах че минах повече от 2 хил км а не огасва нито 1 от зелените лампички неква идея от какво може да е?


Аватар
Мнения: 1079
Регистриран на: 6.05.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Бързо
Мечтае да кара: М3 Е92

Мнение от ludia » 03 Яну 2008, 20:25

Взимаш едно кабелче отваряш буксата отпред слагаш едната страна на кабелчето в номер 7 а другото в номер 19 държиш 5-6 секунди и си готов.
Ако сметнеш че ще объркаш нещо отиди в някои сервиз на бош за 10лв. ро рестартират.


Аватар
Мнения: 1079
Регистриран на: 6.05.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Бързо
Мечтае да кара: М3 Е92

Мнение от ludia » 03 Яну 2008, 20:27

http://www.bmwe36blog.com/2007/02/24/re ... ce-light/#

От този линк ще разбереш по подробно.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 123
Регистриран на: 18.10.2007
Местоположение: Казанлък

Мнение от ozy » 03 Яну 2008, 23:15

ludia написа:Взимаш едно кабелче отваряш буксата отпред слагаш едната страна на кабелчето в номер 7 а другото в номер 19 държиш 5-6 секунди и си готов.
Ако сметнеш че ще объркаш нещо отиди в някои сервиз на бош за 10лв. ро рестартират.


Колегата не пита как да му светнат всичките зелени лампички, а това защо не му изгасва нито една след като е минал толкова км.

Лично аз от скоро карам БМВ, това което забелязах е че 1 зелена лампичка ми изгасва на около 3000км. И двете ми коли са с М50Б20, незнам дали това има значение.
ПС: Може наистина да отвориш капачката и да видиш дали случайно "майстора" който ти сменя маслото, не е забравил жичка окъсена на 7 и 19 пин :idea: :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 57
Регистриран на: 29.12.2007
Местоположение: с.Градина

Мнение от TofiTo » 03 Яну 2008, 23:32

Абе колега 2000км са ништо...намен ми загасва парвата на 3200км някаде затова че газз и тваи..... :winky: Ако надхварлиш 3500км и тогава не гасне обарни се кам някои бош сервиз..... :mhihi:


Аватар
Мнения: 1079
Регистриран на: 6.05.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Бързо
Мечтае да кара: М3 Е92

Мнение от ludia » 03 Яну 2008, 23:37

Явно съм прочел нещо през редовете.
А и за лампичките на мен ми гаснат на 2500 една по една много бързо просто несе усеща кога идва време пак да го сменям :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 688
Регистриран на: 20.10.2006
Местоположение: София

Мнение от Ivo III » 04 Яну 2008, 0:21

лампичките не гаснат на брой километри
то ако беше така .. нямаше да има нужда от тях ..

компютъра изчислява стила на каране,
скорости, ала бала .. и смята на колко да изгасне

незнам дали е така 100% .. но до този извод стигнах :) скоро
"Съдбата обича смелите!" Вергилий, Енеида

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2402
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: София
Кара: '94 Opel Corsa B

Мнение от стан » 04 Яну 2008, 0:24

И това не е, добре че съм аз да ви кажа :mhihi:

:arrow: Лампичките изгасват според броя студени стартове

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 149
Регистриран на: 1.10.2006
Местоположение: София

Мнение от bgmade » 04 Яну 2008, 1:03

Днес си сменях мАслото и
майсторчето ми каза:

Ivo III написа:компютъра изчислява стила на каране,
скорости, ала бала .. и смята на колко да изгасне

:mhihi:
You'll Never Walk Alone!
Изображение
Изображение

Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 123
Регистриран на: 18.10.2007
Местоположение: Казанлък

Мнение от ozy » 04 Яну 2008, 1:18

стан написа:И това не е, добре че съм аз да ви кажа :mhihi:

:arrow: Лампичките изгасват според броя студени стартове


Ако студения старт намаляше вискозитета на маслото, то тогава нямаше да казват че се сменя на 10000 км, а да речем на 1000 паления :mhihi:
Не твърдя че не е така, но съм склонен да вяврвам, че компютъра си изчислява там по негови си работи... даже ако ми кажете, че в картера има сонда която мери вискозитета на маслото пак мога да ви повярвам..... :roll:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 279
Регистриран на: 10.03.2007
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж

Мнение от batkoto » 04 Яну 2008, 1:38

Компютъра отброява броя обороти. Нито километри, нито брой студени стартове. Не си мислете че карате кола 2005-6 година. Въпреки, че системата за отчитане точно за това нещо е доста добре измислена, поне според мен. За това при един лампата угасва по-рано, а при друг по-къстно. Зависи колко си надвишавал определени обороти. При мен имаше един период, в който угасването на една от чертите си стана доста бавно. А другата с около 500 км. по-бързо. И това си беше заради ръчкането... В момента не се сещам точно по каква таблица е смятането на угасянето на лампите, но е някакви граници при оборотите.


Дано не се бъркам за тази информация, но сам на 90% сигурен.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 688
Регистриран на: 20.10.2006
Местоположение: София

Мнение от Ivo III » 04 Яну 2008, 1:40

мда :)
на Кадугата ми .. като е ново маслото ..
почти веднага след палене лампата на маслото огасва

като мина нужните километри .. и почва "по-трудно" да гасне :mhihi:
може и някакви такива критерии да има

то при мен има и още един :) критерий
като почнат да се тресат керемидките по покрива ... от тракане на вала :mhihi:
и сам за смяна .. така поне акустично разбирам .. кое масло колко изкарва :)
"Съдбата обича смелите!" Вергилий, Енеида

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 688
Регистриран на: 20.10.2006
Местоположение: София

Мнение от Ivo III » 04 Яну 2008, 1:42

batkoto написа:Компютъра отброява броя обороти. Нито километри, нито брой студени стартове. Не си мислете че карате кола 2005-6 година. Въпреки, че системата за отчитане точно за това нещо е доста добре измислена, поне според мен. За това при един лампата угасва по-рано, а при друг по-къстно. Зависи колко си надвишавал определени обороти. При мен имаше един период, в който угасването на една от чертите си стана доста бавно. А другата с около 500 км. по-бързо. И това си беше заради ръчкането... В момента не се сещам точно по каква таблица е смятането на угасянето на лампите, но е някакви граници при оборотите.


Дано не се бъркам за тази информация, но сам на 90% сигурен.



определено .. при ръчка .. гасне по бързо
това и аз го констатирах
"Съдбата обича смелите!" Вергилий, Енеида

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 350
Регистриран на: 17.12.2006
Пол: Мъж
Кара: e39
Мечтае да кара: Самолет

Мнение от tarkalay » 04 Яну 2008, 2:06

има нещо вярно преди лятото ръчка яко и гаснеха по навреме ся след последната смяна си я карам мн леко нз ама се претесних... мерси колеги за бързите отговори :D

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 495
Регистриран на: 23.01.2005
Местоположение: Varna
Пол: Мъж
Кара: is turbo / 520i,и на жената е30ката

Мнение от Vozq_bez_pari » 04 Яну 2008, 4:45

незнам аз мойта я карам с постоянен гърч :) редовно се пробва да не би да не реши да не изключи в червеното :)) но пък мн бавно ми гаснат лампите.Но аз съм решил 8000-9000 км и сменям маслото някои може да твърди че може повече да се кара ,или да чакам компа да ми угасне, и по тоя начин се набутвам... няма значение за мен тва че можело примерно още 1000 км.За всеки случай :) нека си е кат ново масалцето :P

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook