Oil servise
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
32 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- tarkalay
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 350
- Регистриран на: 17.12.2006
- Пол: Мъж
- Кара: e39
- Мечтае да кара: Самолет
Oil servise
Колеги здравейте за мн години.Значи сменях маслото и забелязах че минах повече от 2 хил км а не огасва нито 1 от зелените лампички неква идея от какво може да е?
- ludia
-
-
- Мнения: 1079
- Регистриран на: 6.05.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Бързо
- Мечтае да кара: М3 Е92
Взимаш едно кабелче отваряш буксата отпред слагаш едната страна на кабелчето в номер 7 а другото в номер 19 държиш 5-6 секунди и си готов.
Ако сметнеш че ще объркаш нещо отиди в някои сервиз на бош за 10лв. ро рестартират.
Ако сметнеш че ще объркаш нещо отиди в някои сервиз на бош за 10лв. ро рестартират.
- ludia
-
-
- Мнения: 1079
- Регистриран на: 6.05.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Бързо
- Мечтае да кара: М3 Е92
ludia написа:Взимаш едно кабелче отваряш буксата отпред слагаш едната страна на кабелчето в номер 7 а другото в номер 19 държиш 5-6 секунди и си готов.
Ако сметнеш че ще объркаш нещо отиди в някои сервиз на бош за 10лв. ро рестартират.
Колегата не пита как да му светнат всичките зелени лампички, а това защо не му изгасва нито една след като е минал толкова км.
Лично аз от скоро карам БМВ, това което забелязах е че 1 зелена лампичка ми изгасва на около 3000км. И двете ми коли са с М50Б20, незнам дали това има значение.
ПС: Може наистина да отвориш капачката и да видиш дали случайно "майстора" който ти сменя маслото, не е забравил жичка окъсена на 7 и 19 пин


- ludia
-
-
- Мнения: 1079
- Регистриран на: 6.05.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Бързо
- Мечтае да кара: М3 Е92
Явно съм прочел нещо през редовете.
А и за лампичките на мен ми гаснат на 2500 една по една много бързо просто несе усеща кога идва време пак да го сменям
А и за лампичките на мен ми гаснат на 2500 една по една много бързо просто несе усеща кога идва време пак да го сменям

- стан
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
стан написа:И това не е, добре че съм аз да ви кажа![]()
Лампичките изгасват според броя студени стартове
Ако студения старт намаляше вискозитета на маслото, то тогава нямаше да казват че се сменя на 10000 км, а да речем на 1000 паления

Не твърдя че не е така, но съм склонен да вяврвам, че компютъра си изчислява там по негови си работи... даже ако ми кажете, че в картера има сонда която мери вискозитета на маслото пак мога да ви повярвам.....

- batkoto
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 279
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
Компютъра отброява броя обороти. Нито километри, нито брой студени стартове. Не си мислете че карате кола 2005-6 година. Въпреки, че системата за отчитане точно за това нещо е доста добре измислена, поне според мен. За това при един лампата угасва по-рано, а при друг по-къстно. Зависи колко си надвишавал определени обороти. При мен имаше един период, в който угасването на една от чертите си стана доста бавно. А другата с около 500 км. по-бързо. И това си беше заради ръчкането... В момента не се сещам точно по каква таблица е смятането на угасянето на лампите, но е някакви граници при оборотите.
Дано не се бъркам за тази информация, но сам на 90% сигурен.
Дано не се бъркам за тази информация, но сам на 90% сигурен.
мда
на Кадугата ми .. като е ново маслото ..
почти веднага след палене лампата на маслото огасва
като мина нужните километри .. и почва "по-трудно" да гасне
може и някакви такива критерии да има
то при мен има и още един
критерий
като почнат да се тресат керемидките по покрива ... от тракане на вала
и сам за смяна .. така поне акустично разбирам .. кое масло колко изкарва

на Кадугата ми .. като е ново маслото ..
почти веднага след палене лампата на маслото огасва
като мина нужните километри .. и почва "по-трудно" да гасне

може и някакви такива критерии да има
то при мен има и още един

като почнат да се тресат керемидките по покрива ... от тракане на вала

и сам за смяна .. така поне акустично разбирам .. кое масло колко изкарва

"Съдбата обича смелите!" Вергилий, Енеида
batkoto написа:Компютъра отброява броя обороти. Нито километри, нито брой студени стартове. Не си мислете че карате кола 2005-6 година. Въпреки, че системата за отчитане точно за това нещо е доста добре измислена, поне според мен. За това при един лампата угасва по-рано, а при друг по-къстно. Зависи колко си надвишавал определени обороти. При мен имаше един период, в който угасването на една от чертите си стана доста бавно. А другата с около 500 км. по-бързо. И това си беше заради ръчкането... В момента не се сещам точно по каква таблица е смятането на угасянето на лампите, но е някакви граници при оборотите.
Дано не се бъркам за тази информация, но сам на 90% сигурен.
определено .. при ръчка .. гасне по бързо
това и аз го констатирах
"Съдбата обича смелите!" Вергилий, Енеида
- tarkalay
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 350
- Регистриран на: 17.12.2006
- Пол: Мъж
- Кара: e39
- Мечтае да кара: Самолет
има нещо вярно преди лятото ръчка яко и гаснеха по навреме ся след последната смяна си я карам мн леко нз ама се претесних... мерси колеги за бързите отговори 

- Vozq_bez_pari
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 495
- Регистриран на: 23.01.2005
- Местоположение: Varna
- Пол: Мъж
- Кара: is turbo / 520i,и на жената е30ката
незнам аз мойта я карам с постоянен гърч
редовно се пробва да не би да не реши да не изключи в червеното
) но пък мн бавно ми гаснат лампите.Но аз съм решил 8000-9000 км и сменям маслото някои може да твърди че може повече да се кара ,или да чакам компа да ми угасне, и по тоя начин се набутвам... няма значение за мен тва че можело примерно още 1000 км.За всеки случай
нека си е кат ново масалцето 




32 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани