Малко помощ за М51 325

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори


Аватар
Мнения: 1079
Регистриран на: 6.05.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Бързо
Мечтае да кара: М3 Е92

Малко помощ за М51 325

Мнение от ludia » 03 Яну 2008, 21:17

Някой може ли да ми каже или по-добре да ми покаже (на снимка) каде е голяпата кръгла букса на помпата защото се съмнявам в нея за един проблем.
Карам 325 ТД М51


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 03 Яну 2008, 22:07

от гнп тръгва кабел,в края е буксата-в какво се съмняваш :?:


Аватар
Мнения: 1079
Регистриран на: 6.05.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Бързо
Мечтае да кара: М3 Е92

Мнение от ludia » 03 Яну 2008, 22:33

А ми отворих кашака самоче и гнп то неможах да видя къде е.
Случайно някой да има снимки?
Ако ли не утре аз ще направя снимки на моя мотор и ще ме упътите.
Съмнявам се че недава добър контакт.
Дино ме посуветва да сваля кабела да го изчистя и да го напръскам с контактен спрей.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2570
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: Димитровград / London
Кара: Х5

Мнение от stambo_81dg » 03 Яну 2008, 23:01

на тази снимка със стрелката е показана каде се намира буската
само че в случая е откачена тъи като електронната ГНП е подменена с механична
;)

Изображение
Изображение


Аватар
Мнения: 1079
Регистриран на: 6.05.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Бързо
Мечтае да кара: М3 Е92

Мнение от ludia » 03 Яну 2008, 23:12

[quote="stambo_81dg"]на тази снимка със стрелката е показана каде се намира буската
само че в случая е откачена тъи като електронната ГНП е подменена с механична
;)

Благодаря много за труда които си направил за да ми помогнеш.
Аз карам 325 надявам се утре като сляза и моята да е на същото място.
Ако имам проблеми ще пиша. ПАК едно голямо благодаря

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2570
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: Димитровград / London
Кара: Х5

Мнение от stambo_81dg » 03 Яну 2008, 23:17

ludia написа:Аз карам 325 надявам се утре като сляза и моята да е на същото място.
[/color]


ам то моторя е един и същ няма каде другаде да е ;)
Изображение


Аватар
Мнения: 1079
Регистриран на: 6.05.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Бързо
Мечтае да кара: М3 Е92

Мнение от ludia » 03 Яну 2008, 23:20

А ГНП то някъде на снимката вижда ли се?
И ако се вижда ако може да ми го покажеш каде се намира и тази плочка.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2570
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: Димитровград / London
Кара: Х5

Мнение от stambo_81dg » 03 Яну 2008, 23:26

ludia написа:А ГНП то някъде на снимката вижда ли се?
И ако се вижда ако може да ми го покажеш каде се намира и тази плочка.


обгграденото е ГНП-то а там кадето сочи стрелката се намира плочката
но тази помпа в конкретния случаи е по различна от тази дето е на колата ти давам я само за пример че нямам други снимки
Изображение
Изображение


Аватар
Мнения: 1079
Регистриран на: 6.05.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Бързо
Мечтае да кара: М3 Е92

Мнение от ludia » 03 Яну 2008, 23:48

Още едно благодаря.
Утре ще разгледаммоята.
Карам я от половин година и съм вдигал само5-6 пати капака.
И то да доналея течност за чистачките като светне борда.
Сега трябва да сваля кабела от ГНП то към тоя доло куплонг и да изчистя долната част и да я напръскам с контактен спрей.
Дано проблема ми се оправи.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2570
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: Димитровград / London
Кара: Х5

Мнение от stambo_81dg » 04 Яну 2008, 8:08

ludia написа:Още едно благодаря.
Утре ще разгледаммоята.
Карам я от половин година и съм вдигал само5-6 пати капака.
И то да доналея течност за чистачките като светне борда.
Сега трябва да сваля кабела от ГНП то към тоя доло куплонг и да изчистя долната част и да я напръскам с контактен спрей.
Дано проблема ми се оправи.


какъв е тоо птоблем? малко ме сънява да е от буксата
Изображение


Аватар
Мнения: 1079
Регистриран на: 6.05.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Бързо
Мечтае да кара: М3 Е92

Мнение от ludia » 04 Яну 2008, 10:23

Карам Е36 М51 325 ТД автоматик
Проблемя ми е следния.
Сутрин като запаля колата пускам си фаровете и потеглям и след 1 2 минути като пусна и вентилатора да се стопля колата почва да губи обороти.
Като го спра тя продължава докато недостигне нормалните си градоси.Тогава мога да пусна парното но нищо друго.
Ако пусна парното + чистачки пак падат оборотите.
Тъй като съм автоматик при падане на оборотите колата иска да потегли и а аз немога да го позволя защото ще се ударя в този предмен и
дърйа спирачкатаи се получава едно много неприятно друсане на задницата. Като превключа на N (Неутрална) спира да го прави и като изключа парното
или чистачките или какавто и да е консуматор на ток пак спира да го прави.Може ли да ми дадеш съвет как да оправя този неприятен проблем?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 04 Яну 2008, 14:29

Тва се получава от прекалено много консуматори.
Няма как трябва да се лишиш от нещо ..........
При мен като е под -3 :
- като запаля свещите греят;
- огледалата греят;
- парното като включа;
- и ако въртя волана;
- а ако ползвам чистачките за да си измия стъклата .....
- като включа фаровете фаровете;
- подгрева на задното стъкло;
- климатика (вчера ми беше мн топло)
и става същата работа - прекалено много консуматори и от това ти губи обороти
Няма да се глезиш много - ползвай само най-наложителното.
А междувременно провери и буксата,но тва си е нормално ;)


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 04 Яну 2008, 14:34

Wenzy написа:Тва се получава от прекалено много консуматори.
Няма как трябва да се лишиш от нещо ..........
При мен като е под -3 :
- като запаля свещите греят;
- огледалата греят;
- парното като включа;
- и ако въртя волана;
- а ако ползвам чистачките за да си измия стъклата .....
- като включа фаровете фаровете;
- подгрева на задното стъкло;
- климатика (вчера ми беше мн топло)
и става същата работа - прекалено много консуматори и от това ти губи обороти
Няма да се глезиш много - ползвай само най-наложителното.
А междувременно провери и буксата,но тва си е нормално ;)


Хич не е нормално на мен що не прави така ;) Ако не се оправи от буксата му казах на колегата че отива на плочка на помпата :confused:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 04 Яну 2008, 14:42

То няма лошо да си погледне буксата,да я напръска и ако не се оправи ....... работата става малко по-сложна :roll:
Пък а теб що не ти прави така .....
Е в смисъл не ми се клати заницата както каза колегата - само леко претрепва за момент,когато пуснеш още един консуматор;като се заслушаш и се чува .....
Незнам :roll:


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 04 Яну 2008, 15:01

Wenzy написа:То няма лошо да си погледне буксата,да я напръска и ако не се оправи ....... работата става малко по-сложна :roll:
Пък а теб що не ти прави така .....
Е в смисъл не ми се клати заницата както каза колегата - само леко претрепва за момент,когато пуснеш още един консуматор;като се заслушаш и се чува .....
Незнам :roll:


Е тва което го описваш ти е нормално и то не е претрепване а по скоро промяна в звука на двигатеря за в момента на вклучването на някой мощен консуматор :idea: все пак се натоварва динамото няма начин на всяка кола е така ;) Неговия проблем както го описва си е директно за плочка но все пак да види и буксата да си провери зареждането и тогава да се отива на големия ремонт е то за голям не е голям молко по-скъпичък идва но такъв е животът :roll:

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook