Разхода на 525тдс и често срещани проблеми.
Модератор: Технически модератори
			18 мнения
			 • Страница 1 от 2 • 1, 2
		
	
- LiTtLeRoCk
 - СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
 - 
				
			 - Мнения: 5434
 - Регистриран на: 31.07.2007
 - Местоположение: Стара Загора
 - Пол: Мъж
 - Мечтае да кара: Е38 740IL
 
Разхода на 525тдс и често срещани проблеми.
Мой приятел се енавил да си взема 525тдс и иска да разпитам кои са недостатъците и често срещаните проблеми и неизправности както и средния разход той е шофьор и проблем с нафтата няма но все пак да си има някаква представа колко често да ще си претоква малко нафтичка от камиончето.Какво да гледа при покупката.
			
		- павката
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 5250
 - Регистриран на: 12.11.2006
 - Пол: Мъж
 - Кара: ги да пият мента
 - Мечтае да кара: за 6лв/100км
 - Детайли за колата: не върви и не гори
 
ако претоква няква скапана нафтичка ще си претоква джоба доста често
			Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-) 
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
		Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
- LiTtLeRoCk
 - СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
 - 
				
			 - Мнения: 5434
 - Регистриран на: 31.07.2007
 - Местоположение: Стара Загора
 - Пол: Мъж
 - Мечтае да кара: Е38 740IL
 
pavlin_e30 написа:ако претоква няква скапана нафтичка ще си претоква джоба доста често
сега незнам точно но шефа му е малко педантичен и си пази техниката за него освен ОМВ и Шел други бензиностанций няма.
- stambo_81dg
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 2570
 - Регистриран на: 17.09.2003
 - Местоположение: Димитровград / London
 - Кара: Х5
 
- LiTtLeRoCk
 - СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
 - 
				
			 - Мнения: 5434
 - Регистриран на: 31.07.2007
 - Местоположение: Стара Загора
 - Пол: Мъж
 - Мечтае да кара: Е38 740IL
 
stambo_81dg написа:само шефа му да не попадне на тази тема![]()
шефа му кара Ауди А8 и няма работа тук
а сега на темата.
- Dragon4e
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 67
 - Регистриран на: 28.08.2007
 - Местоположение: Габрово
 - Пол: Мъж
 - Кара: e39 3.0d 01г.
 - Мечтае да кара: Вече го кара
 
нормално каране без клима-7.5-8л./100
нормално с клима 8.5-9л./100
газ до дупка с клима 10-10.5л./100
поне така гори мойта,а до гледането-да гледа нали е профисионален шофьор пък накаквато случи. Всичко е късмет
			
		нормално с клима 8.5-9л./100
газ до дупка с клима 10-10.5л./100
поне така гори мойта,а до гледането-да гледа нали е профисионален шофьор пък накаквато случи. Всичко е късмет
- Zubcho
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 3647
 - Регистриран на: 25.06.2007
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: Кенеф за великани
 - Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
 
Dragon4e написа:нормално каране без клима-7.5-8л./100
нормално с клима 8.5-9л./100
газ до дупка с клима 10-10.5л./100
поне така гори мойта,а до гледането-да гледа нали е профисионален шофьор пък накаквато случи. Всичко е късмет
Този разход е на дълъг път и топло време.
Зимата със яките задръствания 12-17/100
Поне моята така ми дава в София. И ако твоя човек мисли да я кара студена може още повече да обади на разход. А това за бензиностанциите е пълен мит ОМV, Шел дрън дрън. Горивото навсякъде е пълен боклук. Ако не вярваш земи 200 гр. нафта/бензин от някое OMV от тука и 200 гр. от някое OMV в Германия и на анализа ще видиш какво ще ти кажат.
Често срещани проблеми :
Стария собственик е давал яко газ, не е сменял маслото когато трябва и другите течности също. Стария собственик е навъртял 500 000 + км и някой тарикат е върнал километража на 180 000 км.
Последствия от по-горното:
Износени части които като почнеш ти да караш колата и се чупят. Най-често водната помпа се преебва от там се прегрява колата и ако се е случвало друг път пука глава (кратуна)
Проблем със ГНП и най-често с управляващата плочка. Колата не пали добре като е топла, губи мощност, играят оборотите, гасне в движение.
Нова плочка струва 1000 лв. в БОШ и всички в момента са дефектни. Караш с новата 500 км и пак почва да прави глупости.
Трудно палене също може да има и от разтегната верига. Сменя се на 200 000 км. и най-вероятно няма да е сменена на колата която ще купуваш.
Това са най-сериозните проблеми които могат да ти се случат.
Като купуваш колата я палиш оставяш я хубаво да загрее. Гасиш я. Пушиш 1 цигара или чакаш 5 мин. Сядаш въртиш ключа и гледаш дали подгряващите свещи се включват. Не трябва да има подгрев при топъл двигател! После палиш и ако запали веднага значи няма проблем с плочката. Ако почне да върти и да не иска да запали ставай и си ходи не е това твоята кола.
Моята пали на 3-тото завъртане като е топла и май ще сменям верига напролет
После като е загряла колата отваряш предния капак и на загасен двигател стискаш маркуча за охлаждането. Ако е твърд като камък и не можеш да го стиснеш имаш спукана глава на двигателя. Пак си тръгваш.
Най-добре да идеш на диагностика, но да знаеш, че и там могат да те подведат. Аз още чакам колата ми да се разпадне (двигателя имам предвид).
Май е най-добре да идеш до Дару Кар на диагностика ако ще купуваш. Др. вариянт е да помолиш Zvetiko да погледне колата. Той така или иначе е спец на 525 TDS и компютър не му трябва. Ще ти каже дали колата става или не.
Айде със здраве.
Последна промяна Zubcho на 03 Яну 2008, 17:02, променена общо 1 път
					
				
			Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
		Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- Svetlio.Angelov
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 261
 - Регистриран на: 6.07.2005
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: Е39 528i
 - Мечтае да кара: M6
 - Детайли за колата: Light travels faster than sound. This is why some people appear bright until you hear them speak
 
Dragon4e написа:нормално каране без клима-7.5-8л./100
нормално с клима 8.5-9л./100
газ до дупка с клима 10-10.5л./100
поне така гори мойта,а до гледането-да гледа нали е профисионален шофьор пък накаквато случи. Всичко е късмет
Ако ми даде такъв разход колата ще черпя, ама много ще черпя!!! Моята в задръстванията ми дава около 17-19/100, ама аз карам от пл. Възраждане около 08:15 до Лозенец и обратно около 18:30. Всеки, който минава по този маршрут знае за какво става въпрос - 55 мин на 1-ва със спирания всяка 5та секунда. Направо ми писнаха тия задръствания...Сори за офтопика ама съм възмутен нещо ...
  ама то  
- Zubcho
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 3647
 - Регистриран на: 25.06.2007
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: Кенеф за великани
 - Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
 
Dr. Lektar написа:Ако ми даде такъв разход колата ще черпя, ама много ще черпя!!! Моята в задръстванията ми дава около 17-19/100, ама аз карам от пл. Възраждане около 08:15 до Лозенец и обратно около 18:30. Всеки, който минава по този маршрут знае за какво става въпрос - 55 мин на 1-ва със спирания всяка 5та секунда. Направо ми писнаха тия задръствания...Сори за офтопика ама съм възмутен нещо ...![]()
ама то
Тръгвай по-рано или ползвай градски транспорт. Аз вече се отказах да ходя с кола на работа. Живея до Френската гимназия и работя на Орлов Мост. 2 км сутрин и 10 мин най-малко в търсене на място + разход - ужасен. После като се прибера пак същото ама повече време минава докато намеря място за паркиране. И какво излиза? Пак съм на студено защото колата почва да духа топло някъде на Орлов мост. Давам огромни суми за 2 км. (Някъде 5 лв. в 1-та посока) и си късам нервите. А сега си хващам тролейчето. возя се 3 спирки, давам 60 ст. в 1-та посока и ако няма много хора заставам да ме духа калорифера в 5-цата
Айде умната, ако не русата.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
		Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- Svetlio.Angelov
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 261
 - Регистриран на: 6.07.2005
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: Е39 528i
 - Мечтае да кара: M6
 - Детайли за колата: Light travels faster than sound. This is why some people appear bright until you hear them speak
 
Zubcho написа:Dr. Lektar написа:Ако ми даде такъв разход колата ще черпя, ама много ще черпя!!! Моята в задръстванията ми дава около 17-19/100, ама аз карам от пл. Възраждане около 08:15 до Лозенец и обратно около 18:30. Всеки, който минава по този маршрут знае за какво става въпрос - 55 мин на 1-ва със спирания всяка 5та секунда. Направо ми писнаха тия задръствания...Сори за офтопика ама съм възмутен нещо ...![]()
ама то
Тръгвай по-рано или ползвай градски транспорт. Аз вече се отказах да ходя с кола на работа. Живея до Френската гимназия и работя на Орлов Мост. 2 км сутрин и 10 мин най-малко в търсене на място + разход - ужасен. После като се прибера пак същото ама повече време минава докато намеря място за паркиране. И какво излиза? Пак съм на студено защото колата почва да духа топло някъде на Орлов мост. Давам огромни суми за 2 км. (Някъде 5 лв. в 1-та посока) и си късам нервите. А сега си хващам тролейчето. возя се 3 спирки, давам 60 ст. в 1-та посока и ако няма много хора заставам да ме духа калорифера в 5-цата
Айде умната, ако не русата.
Т'ва с умната и русата направи изби рибата
За сега не мисля за градски транспорт, щото мъча тука една служебна вектра мноо готино така... ама иначе сериозно бях се замислил преди месец и половина... Колегата да взима 318ТДС и да пее - градско над 9 няма да дава...
- Stanchev
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 5014
 - Регистриран на: 18.05.2005
 - Местоположение: PB
 - Пол: Мъж
 - Кара: 7er
 
Zubcho написа:......После като е загряла колата отваряш предния капак и на загасен двигател стискаш маркуча за охлаждането. Ако е твърд като камък и не можеш да го стиснеш имаш спукана глава на двигателя. Пак си тръгваш.....
сори, ама като загасиш всяка една кола маркучите стават по-твърди

- Zubcho
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 3647
 - Регистриран на: 25.06.2007
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: Кенеф за великани
 - Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
 
Stanchev написа:Zubcho написа:......После като е загряла колата отваряш предния капак и на загасен двигател стискаш маркуча за охлаждането. Ако е твърд като камък и не можеш да го стиснеш имаш спукана глава на двигателя. Пак си тръгваш.....
сори, ама като загасиш всяка една кола маркучите стават по-твърдитова означава ли, че всички коли са с пукнати глави
Добре де нека е при работещ автомобил ама като са твърди като камИк маркучите ти е спукана кратуната и трябва да се ходи на доФтор
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
		Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- Stanchev
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 5014
 - Регистриран на: 18.05.2005
 - Местоположение: PB
 - Пол: Мъж
 - Кара: 7er
 
пак не е задължително  
  може да е блокирал термостат, блокирал клапан на капачката  
 
не го плаши така човека, нека я прекара през сервиз да му измерят газовете в охладителната система
			
 
не го плаши така човека, нека я прекара през сервиз да му измерят газовете в охладителната система

- bmwfena
 - БМВманиачения
 - 
				
			 - Мнения: 5148
 - Регистриран на: 25.04.2006
 - Местоположение: ХАСКОВО
 - Пол: Мъж
 - Кара: ПЕЧКА понавървяваща
 - Мечтае да кара: на ядене и пиене
 
аве напрао си е батак рабтата ама айде-да се надяваме термостата за е заседналStanchev написа:пак не е задължителноможе да е блокирал термостат, блокирал клапан на капачката
![]()
не го плаши така човека, нека я прекара през сервиз да му измерят газовете в охладителната система

			18 мнения
			 • Страница 1 от 2 • 1, 2
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани