Към колегите с Ксенон
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
28 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
- chocho
- crash tester
-
- Мнения: 636
- Регистриран на: 16.10.2006
- Местоположение: Scotland
- Пол: Мъж
- Кара: F07 530
стан написа:Сложи си резервни в жабката и ако изгорят тогава ги смени с по-яки. Иначе недей да бързаш че е опасно
Точно за това исках да питам защото съм чувал че не било хубаво да се подменят с по мощни или по слаби от предвидените.Тази беше и причината да се обърна към колегите които вече са си монтирали ксенон.
--- а относно фирмата от която си го взех нека колегите от В.Търново се изкажат относно тях стават ли или не.Тъкмо и на мен ще ми стане ясно дали са ми го набили на в гъза или не съм бил набутан чак толкова

- kraska
- ентусиаст
-
- Мнения: 1246
- Регистриран на: 2.01.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: -ше G20 320d
Колега ,навсякъде където споменаваха ксенон изчетох в интернет преди да си купя. Има доста (2
поне толкова намерих) DIY за Е36 как се монтира ксенон и навсякъде казват че е добре да се смянат бушните с 15А -ви.,заради по-високия ток който протича по време на паленето на ксенон-крушките. Също така имаше една тема за тест на бушони китайски и едни забравих им името дето се монтират заводско, и интересното е че китайските са много зле щото издържат на тоци 2 пъти по-големи от дадените, затова само хубави си вземи, аз взех бош от практикер примерно. Мойте не ги сменям щото ме съмнява да изгорят ,впредвид това че моментния ток който се достига към 11-13А е за части от секундата и 7,5А ще издържат за такова време. За всеки случай ще си ги държа в жабката ако случайно заминат. За тези които се чудят какъв ксенон да вземат аз съм много дожолен от моя (от масови покупки на babuna) за 180лв. Светват си идеално, нямам проблем с борд-компа за изгорели светлини, палят веднага. Не е реклама,просто съвет (някой питаше в тая тема), а монтажа им трябва да не ти се занимава за де не си ги сложиш сам.
Не смятам че е нормално в твоя случай да пали след 15 сек, това ме навежда на мисълта че баластите са чувствителни на инсталацията ,или инсталацията нещо не е съвсем в ред. Пробвай ги ако можеш на друго бмв.Но 5А смятам че са малко ,освен ако не са ти китайски бушоните,тогава опастност да изгорят няма........................................но да ти се запали колата определено.
. Така че сменяй ги без да се замисляш само срещу 0,50 ст.

Не смятам че е нормално в твоя случай да пали след 15 сек, това ме навежда на мисълта че баластите са чувствителни на инсталацията ,или инсталацията нещо не е съвсем в ред. Пробвай ги ако можеш на друго бмв.Но 5А смятам че са малко ,освен ако не са ти китайски бушоните,тогава опастност да изгорят няма........................................но да ти се запали колата определено.

- chocho
- crash tester
-
- Мнения: 636
- Регистриран на: 16.10.2006
- Местоположение: Scotland
- Пол: Мъж
- Кара: F07 530
kraska написа:Колега ,навсякъде където споменаваха ксенон изчетох в интернет преди да си купя. Има доста (2поне толкова намерих) DIY за Е36 как се монтира ксенон и навсякъде казват че е добре да се смянат бушните с 15А -ви.,заради по-високия ток който протича по време на паленето на ксенон-крушките. Също така имаше една тема за тест на бушони китайски и едни забравих им името дето се монтират заводско, и интересното е че китайските са много зле щото издържат на тоци 2 пъти по-големи от дадените, затова само хубави си вземи, аз взех бош от практикер примерно. Мойте не ги сменям щото ме съмнява да изгорят ,впредвид това че моментния ток който се достига към 11-13А е за части от секундата и 7,5А ще издържат за такова време. За всеки случай ще си ги държа в жабката ако случайно заминат. За тези които се чудят какъв ксенон да вземат аз съм много дожолен от моя (от масови покупки на babuna) за 180лв. Светват си идеално, нямам проблем с борд-компа за изгорели светлини, палят веднага. Не е реклама,просто съвет (някой питаше в тая тема), а монтажа им трябва да не ти се занимава за де не си ги сложиш сам.
Не смятам че е нормално в твоя случай да пали след 15 сек, това ме навежда на мисълта че баластите са чувствителни на инсталацията ,или инсталацията нещо не е съвсем в ред. Пробвай ги ако можеш на друго бмв.Но 5А смятам че са малко ,освен ако не са ти китайски бушоните,тогава опастност да изгорят няма........................................но да ти се запали колата определено.. Така че сменяй ги без да се замисляш само срещу 0,50 ст.
Батка те си палят нормално завъртам запалва и след около 3-4 секунди макс. достига оптималния си режим на работа но след около 10-15 сек. забелязах че леко примигна веднъж почти незабележимо но точно в него момент бях се загледал и го видях.На следващото тръгване пак така пуснах фаровете изчаках малко да видя дали пак ще стане така и стана.Това питам дали е нормално.А относно бушоните погледах и видях че са 7,5 моя грешка че не погледнах по-рано


- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
В описанието на моя кит също пишеше да се сменят бушоните с 20 амперови.
Иначе стандартните са 7,5 А.
Иначе стандартните са 7,5 А.
- chocho
- crash tester
-
- Мнения: 636
- Регистриран на: 16.10.2006
- Местоположение: Scotland
- Пол: Мъж
- Кара: F07 530
bmwdriver написа:В описанието на моя кит също пишеше да се сменят бушоните с 20 амперови.
Иначе стандартните са 7,5 А.
А ти смени ли ги?Или си караш с старите
- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
- chocho
- crash tester
-
- Мнения: 636
- Регистриран на: 16.10.2006
- Местоположение: Scotland
- Пол: Мъж
- Кара: F07 530
И нямаш грижи тъй ли?Смятам като изгори тогава да ги сменя.Утре ще се допитъм до няколко електричари и да видя тяхното мнение
- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
Година и половина нямам грижи.Обаче имай предвид,че ако стане късо,
може да изгори целия кабел преди да изгори бушона.Просто дебелината
на кабела е сметната за 7,5 А бушон.
може да изгори целия кабел преди да изгори бушона.Просто дебелината
на кабела е сметната за 7,5 А бушон.
- chocho
- crash tester
-
- Мнения: 636
- Регистриран на: 16.10.2006
- Местоположение: Scotland
- Пол: Мъж
- Кара: F07 530
И все пак някой електричар няма ли тука да си каже мнението ако примерно без да е изгорял да сложим 15А на мястото на 7,5А-ровите какво ще е риска какъв е и такива те му работи
- стан
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
E добре де, нали нали в горното мнение ти казаха. Като сложиш по-яки бушони рискуваш да ти изгорят кабелите и цялата инсталация, като оставиш по-малките рискуваш да ти изгори бушона само. За какво ти е електричар.
- chocho
- crash tester
-
- Мнения: 636
- Регистриран на: 16.10.2006
- Местоположение: Scotland
- Пол: Мъж
- Кара: F07 530
стан написа:E добре де, нали нали в горното мнение ти казаха. Като сложиш по-яки бушони рискуваш да ти изгорят кабелите и цялата инсталация, като оставиш по-малките рискуваш да ти изгори бушона само. За какво ти е електричар.
Точно поради тази причина за да ми каже той какво би преценил.Ако колата е негова какво би правил да ги сменя или да ги подменя на всяко изгаряне ей това батка исках да чуя.И затова накрая исках ако има такъв човек тука да каже как по начало ще е най удачното, а относно другите постове видях и се поучих от мненията

П.С.Благодаря на всички за мненията.Имах полза от тава няколко човека да кажат карай без да се притесняваш рядко би се случило такова а най вече както каза колегата
kraska написа:Колега ,навсякъде където споменаваха ксенон изчетох в интернет преди да си купя. Има доста (2поне толкова намерих) DIY за Е36 как се монтира ксенон и навсякъде казват че е добре да се смянат бушните с 15А -ви.,заради по-високия ток който протича по време на паленето на ксенон-крушките. Също така имаше една тема за тест на бушони китайски и едни забравих им името дето се монтират заводско, и интересното е че китайските са много зле щото издържат на тоци 2 пъти по-големи от дадените, затова само хубави си вземи, аз взех бош от практикер примерно. Мойте не ги сменям щото ме съмнява да изгорят ,впредвид това че моментния ток който се достига към 11-13А е за части от секундата и 7,5А ще издържат за такова време. За всеки случай ще си ги държа в жабката ако случайно заминат. За тези които се чудят какъв ксенон да вземат аз съм много дожолен от моя (от масови покупки на babuna) за 180лв. Светват си идеално, нямам проблем с борд-компа за изгорели светлини, палят веднага. Не е реклама,просто съвет (някой питаше в тая тема), а монтажа им трябва да не ти се занимава за де не си ги сложиш сам.
Не смятам че е нормално в твоя случай да пали след 15 сек, това ме навежда на мисълта че баластите са чувствителни на инсталацията ,или инсталацията нещо не е съвсем в ред. Пробвай ги ако можеш на друго бмв.Но 5А смятам че са малко ,освен ако не са ти китайски бушоните,тогава опастност да изгорят няма........................................но да ти се запали колата определено.. Така че сменяй ги без да се замисляш само срещу 0,50 ст.
ей това ми беше кажи речи достатъчно като отговор за което наистина благодаря на колегата
- suravia
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 157
- Регистриран на: 28.08.2007
- Местоположение: русе
- Кара: 325tds
miro20 написа:в Русе има ли сервиз където на приемлива цена да си постави човек ксенон ?
или да заръчвам и сам да се занимавам ?
май не е лоша офертата на фирмата в Търново за 199 лв
има да 260лв е цената с 1година гаранция
Облицовки на сгради с ал.композитни панели(etalbond)

28 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани