светлини на копчетата за климатроника-проблема решен
Модератор: Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Vasko
- ентусиаст
-
- Мнения: 898
- Регистриран на: 24.10.2007
- Местоположение: София/Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 /Е39 дизел, Е46-автомат,Е60-530
- Мечтае да кара: Да се разхожда пеша
светлини на копчетата за климатроника-проблема решен
Здравейте колеги ,
На скоро четох една тема,в която колега споделяше ,че си слагал лампички на врътките на климатика,защото не му светели и понеже и мойте не светят -аз откато си е имам не помня да са светели някога - говорим за самите врътки иначе копчетата си светят ..Аз съм с онези хоризонтално разположените врътки върху който са изобразени градуси и нагласянето става като се въртят от студено на топло и обратно .И въпроса ми е дали всъщност когато колата е била нова са светели или си светят само копчетата за ''ауто'' и копчетата за нагласяне на зоните ,в който да духа и другите там настройки с характерният червен цвят, а тези за врътките на климатроника върху който са изобразени градусите за топло и студено както и врътката за вентилатора -никога не светят? Обаче от друга страна се питам ако не са били направени да светят как ще видиш в тъмното на колко градуса си нагласил и винаги ли трябва да светкаш плафонерата в купето ?
Моля, колеги който имат такива врътки да изкажат мнения !
Предварително Ви благодаря !
На скоро четох една тема,в която колега споделяше ,че си слагал лампички на врътките на климатика,защото не му светели и понеже и мойте не светят -аз откато си е имам не помня да са светели някога - говорим за самите врътки иначе копчетата си светят ..Аз съм с онези хоризонтално разположените врътки върху който са изобразени градуси и нагласянето става като се въртят от студено на топло и обратно .И въпроса ми е дали всъщност когато колата е била нова са светели или си светят само копчетата за ''ауто'' и копчетата за нагласяне на зоните ,в който да духа и другите там настройки с характерният червен цвят, а тези за врътките на климатроника върху който са изобразени градусите за топло и студено както и врътката за вентилатора -никога не светят? Обаче от друга страна се питам ако не са били направени да светят как ще видиш в тъмното на колко градуса си нагласил и винаги ли трябва да светкаш плафонерата в купето ?
Моля, колеги който имат такива врътки да изкажат мнения !
Предварително Ви благодаря !
Последна промяна Vasko на 05 Яну 2008, 20:00, променена общо 1 път
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Колеги предполагам, че процедурата ще е подобна на смяната с врътките. Само дето трябва да се разглоби и да се види. Ако сте от Софето дайте да направим 1 среща в неделя и да помъчим нещо. Сигурно не е толкова трудно и опасно колкото си мислите.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- Vasko
- ентусиаст
-
- Мнения: 898
- Регистриран на: 24.10.2007
- Местоположение: София/Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 /Е39 дизел, Е46-автомат,Е60-530
- Мечтае да кара: Да се разхожда пеша
Zubcho написа:Колеги предполагам, че процедурата ще е подобна на смяната с врътките. Само дето трябва да се разглоби и да се види. Ако сте от Софето дайте да направим 1 среща в неделя и да помъчим нещо. Сигурно не е толкова трудно и опасно колкото си мислите.
ами то добре да направим тази среща ама аз като съм много от далече -от морето съм .... Миналата седмица идвах до София при Явор, за да ми сменя компресора на климатроника . Много готино ми го направи -супер съм доволен и искам чрез този форум да изкажа специално благодарности на Явор. Брато, ако лятото идваш към морето и няма къде да отседнеш, обади се -имаш ми и двата номера или ми пиши тук във форума....
А сега конкретно по темата-ако някой е с такиви врътки като мойте и на другите колеги,който са писали тук и е запоявал някакви лампички , нека сподели мнение как го е направил ...
- dimitar_grozev1
- Потребител
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 7.07.2007
Аз имам съшия проблем разглобих го и вътре додите са запоени тоест не подлежът на без силова смяна .След време стана студено и светнаха но колата като загрее и изгасват, На 1 градус и надоло светят след палене и 3 мин работа на двигателя, и изчезват следователно не са изгорели а има някаде по платката проблеми.
- Dragon4e
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 67
- Регистриран на: 28.08.2007
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: e39 3.0d 01г.
- Мечтае да кара: Вече го кара
Re: светлини на копчетата за климатроника
скоро свалях на един приятел точно заради тая лампичка/тя е една/ и трябва да свалиш целия панел и като го обърниш обратно развиваш 3 видйй от задната страна които даржат кутията с врътките и отпред ще видиш крушката която е забита само я издърпваш и си купуваш същатаsineok_pi4_ написа:Здравейте колеги ,
На скоро четох една тема,в която колега споделяше ,че си слагал лампички на врътките на климатика,защото не му светели и понеже и мойте не светят -аз откато си е имам не помня да са светели някога - говорим за самите врътки иначе копчетата си светят ..Аз съм с онези хоризонтално разположените врътки върху който са изобразени градуси и нагласянето става като се въртят от студено на топло и обратно .И въпроса ми е дали всъщност когато колата е била нова са светели или си светят само копчетата за ''ауто'' и копчетата за нагласяне на зоните ,в който да духа и другите там настройки с характерният червен цвят, а тези за врътките на климатроника върху който са изобразени градусите за топло и студено както и врътката за вентилатора -никога не светят? Обаче от друга страна се питам ако не са били направени да светят как ще видиш в тъмното на колко градуса си нагласил и винаги ли трябва да светкаш плафонерата в купето ?
Моля, колеги който имат такива врътки да изкажат мнения !
Предварително Ви благодаря !
- Gemar
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 615
- Регистриран на: 10.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '98 E39 M52B20
Re: светлини на копчетата за климатроника
Dragon4e написа: скоро свалях на един приятел точно заради тая лампичка/тя е една/ и трябва да свалиш целия панел и като го обърниш обратно развиваш 3 видйй от задната страна които даржат кутията с врътките и отпред ще видиш крушката която е забита само я издърпваш и си купуваш същата
Крушката се сменя с издърпване само на кръглите врътки... на тези с хоризонтално разположени врътки лампичките са запоени за платката. Аз лично замених едната изгоряла лампичка с 5мм бял светодиод.
Светлини на копчетата на климатроника
Има такива светлини. Вади се панела на климатроника, маха се едно капаче, завито на болтчета и се достига до тях.
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
- shankylov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 71
- Регистриран на: 11.05.2007
- Местоположение: добрич
- Кара: e-36 2.5tds е34 2.5tds
- Мечтае да кара: e-32 750il
и аз сменях тези диоди,изгоря ми на едната врутка.лесно е,извади панела целия малко влиза плътно и внимаваи после освободи отзад кабелите2 снопа бяха.махни гърба на панела има няколко бол4ета.ще жидиш платката коята също трябва да извадиш и преценяш коя крушка от коя врътка е.внимаваи само диодите да не са прекалено дълги 4е нагряват после панела.запояваш и готово.друг е вупроса 4е аз направих нещо при сглобяването и сега не ми работи климатроника.
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
shankylov написа:и аз сменях тези диоди,изгоря ми на едната врутка.лесно е,извади панела целия малко влиза плътно и внимаваи после освободи отзад кабелите2 снопа бяха.махни гърба на панела има няколко бол4ета.ще жидиш платката коята също трябва да извадиш и преценяш коя крушка от коя врътка е.внимаваи само диодите да не са прекалено дълги 4е нагряват после панела.запояваш и готово.друг е вупроса 4е аз направих нещо при сглобяването и сега не ми работи климатроника.
А свети ли?? Да не би някой кабел да не дава хубаво контакт? Пробвай да го разглобиш и да сложиш друго управление за климатроник и виж дали работи климатроника. Може да не ти духа студено щото нямаш фреон и още 100 неща.
Успех и дано тръгне

Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- shankylov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 71
- Регистриран на: 11.05.2007
- Местоположение: добрич
- Кара: e-36 2.5tds е34 2.5tds
- Мечтае да кара: e-32 750il
незнам как да пробвам дали работи климатроника.ме знам какво да направя.в ужас сум:) ако си наясно помогни и си работеше преди
- shankylov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 71
- Регистриран на: 11.05.2007
- Местоположение: добрич
- Кара: e-36 2.5tds е34 2.5tds
- Мечтае да кара: e-32 750il
забравих да кажа 4е не свети никое коп4е,само това за стъклото и само оттам ми духа сега топло.ина4е ни студено ни топло
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Някоя букса не си сложил как трябва явно или някой кабел се е прекъснал.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- Vasko
- ентусиаст
-
- Мнения: 898
- Регистриран на: 24.10.2007
- Местоположение: София/Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 /Е39 дизел, Е46-автомат,Е60-530
- Мечтае да кара: Да се разхожда пеша
Ами да ви кажа колеги аз накрая си реших проблема по следният начин .Използвах възможността ,че за празниците се прибирах към Пловдив и е закарах в сервиза на Митака- ''Найси Кар'' -Пловдив .Хем и ми смениха и филтъра на климатроника хем и ми смениха всичките лампички,който не светеха .Сега вечерта си свети много готино таблото заедно с врътките и даже и средната врътка където е рисунката на вентилатора. То всъщност много лесно се разглобявало всичко ама си има начин на вадене. Целият панел излиза навън и след това има няколко болтчета който се развиват и се вади платката цялата заедно с трите врътки . Всяка врътка се маха която е застопорена към панела с по един щифт. Под всяка врътка има по едно диодче ..После всичко се сглобява по обратният ред.... Съветвам ви и вас ако никога не сте го разглобявали въобще не го пипайте,а идете на сервиз. Не си струва за 10-30 лв.- мен толкова ми струва заедно със смяната на филтъра на климатроника, трите диода на врътките и трите диода,който се слагат горе на часовника и където показва температурата и ми направиха и една запойка там на меча ,който е вътре ,че нещо имаше студена спойка и климатроника като друснеше в дупка и спираше да работи ,да си потрошите таблото или после да не ви работи климатроника. Много съм доволен от '' НАЙСИ КАР'' .
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани