Проблем с Оборотите !

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 14
Регистриран на: 3.01.2008

Проблем с Оборотите !

Мнение от bmwwww » 03 Яну 2008, 2:37

Карам 320 купе 93 година.. много съм доволен но изникна проблем ...паля колата оборотите се вдигат до 1400 - 1500 което си е нормлно (докато загреее) щом започнат да падат 1000 - 900 - 800 се задържат около 30 секунди на това ниво и започва да ме мъчи ... падат до 500 след което сама си подава газ до стбилизиране ... след това пак падат до 400 .. подава си газ до 1400 ( много ме дразни страшно неприятно е) и така падат отново и пак се качват. Някой може ли д помогне ще му бъда много блгодрен.Ходих в сервиз казаха ми че в аспуха имало датчик който според състава на изгорелите газове изчислява качеството на употребения бензин и тем подобни нещица.... та този датчик изпращал информация до компьютъра и е възможно той да създава цялата хамалогия...Въпросният датчик се сменял профилактично на 100 000 км и струва около 100 лева....Да го сменям ли или да изчакм да видя какво ще стане..Ако някой е имал подобен проблем да каже ... БЛАГОДАРЯ предварително..

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2776
Регистриран на: 26.06.2007
Местоположение: На вятърните мелници

Мнение от D3BEP » 03 Яну 2008, 10:11

Ламбда Сондата?
Няма такова нещо като "профилактично сменяне".
И не се сещам за свястна ламбда сонда със смяната да струва 100 лева. Вероятно ще вземат твоята и ще ти качат някой боклук.
Сондата се закачва на компютърна диагностика и се разбира дали е повредена или здрава.
Обичайно повреда в ламбда сондата променя разхода на гориво към лошо.

След като ти говорят такива неща отиди на друг майстор.
Най - добре отиди в ОТОРИЗИРАН СЕРВИЗ.
И си плати за КОМПЮТЪРНА ДИАГНОСТИКА.
Този проблем е вероятно да е от компютъра на колата.
Но даже и ако е от ламбда сонда, дебитомер и алабала компютърната диагностика ще ти каже.
Такива идеи, като "профилактично сменяне" като чуеш и бегай далече.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 187
Регистриран на: 18.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318i E36 M43 '95
Мечтае да кара: Ново ...

Мнение от kyna » 03 Яну 2008, 10:29

Вземи си погледни първо каркучите на стъпковия мотор и стъпковия мотор, гофрирания маркуч след дебитомера и чак тогава ако всичко е ОК отиди на друга диагностика - а лабда сондата е около 160 - 170 лв.

Потребител
Аватар
Мнения: 14
Регистриран на: 3.01.2008

Мнение от bmwwww » 03 Яну 2008, 16:55

Ами не знам казаха ми че се сменяла профилактично и на мен ми прозвуча леко не наред но ... закачаха го на комп. и казаха че проблема е именно в този датчик (Сонда) не знам точно какво е.дайте съвет да я сменям ли или да търся другаде проблема ? :?: а относно разхода на гориво нямам думи при последното засичане (само на градско) ми глътна около 24-25 на 100 :help:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2776
Регистриран на: 26.06.2007
Местоположение: На вятърните мелници

Мнение от D3BEP » 03 Яну 2008, 17:09

Ако компютърна диагностика казва че ламбда сондата не е наред, значи не е наред... В случая единствено можеш да пробваш още някъде да ти направят диагностика. Но ако са ти закачили комп и той е отписал ламбда сондата ,вероятно ще повториш резултата от "изследването".
Но ме притеснява "профилактиката" и твърде ниската цена - наполовина на реалната стойност на ремонта.
Иначе всичко сочи, че именно това ти е повредено.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2402
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: София
Кара: '94 Opel Corsa B

Мнение от стан » 04 Яну 2008, 0:22

Ламбда сондата е заминала, само че внимавай да не ти приложат някоя схема че тия 100лв много малко действително :roll:

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook