Проблем ръчна спирачка

Класически модели - Е12/E21/E23/E24/Е28

Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1067
Регистриран на: 8.07.2005
Местоположение: Пловдив

Проблем ръчна спирачка

Мнение от denko » 02 Яну 2008, 0:21

Задържа ми ръчната при пуснато положение. Дърпал съм ръчна 1 или 2 пъти за по 10 секунди само да вида дали хваща а и не е толкова студено да замръзне
задържа само едното колело мирише яко и джантатъ пари :mhihi:
как да му бая
удря лягам пред блока да чопла
кво да чопла как да го чопла :mhihi:



П.С имали е28 без конденз в багажното
и ако да как се е справила с тая напаст !
"Класиката" за един е Скрап за Друг !!!
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1061
Регистриран на: 31.01.2004
Местоположение: София, 4-ти км
Пол: Мъж

Мнение от Tano » 02 Яну 2008, 22:04

Бате за ръчната, първо натегни малко това жило, към блокиращото колело, защото ако се е разхлабило няма да освобождава. Ако не стане сваляш барабана, дърпаш и гледаш защо блокира. Или нещо се е разкачило или някоя пружина е заминала или некоя накладка и трябва да регулираш самото жило. Карай по тоя ред. Най добре ако си разглабял и друг път барабани, свали ги, изчисти ги, пилни малко ръбовете на накладките (не забравяй да ги смажеш :mhihi: :mhihi: :mhihi: ) и ако трябва самите барабани, щото и на тех им излиза ръб и накрая монтираш всичко като ново. И регулираш жилото.
Ние трябва да осигурим едно по добро бъдеще за България и нашите Български деца и Национал-Социализма е пътя за това

Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 522
Регистриран на: 17.01.2005
Местоположение: Мюнхен/Пловдив

Мнение от JohnnyBlack » 02 Яну 2008, 23:30

Утре си изкопаваш една дупка у снега и почваш :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1067
Регистриран на: 8.07.2005
Местоположение: Пловдив

Мнение от denko » 03 Яну 2008, 15:20

Междо другото така стана свалих си една черга изринах си чисто място дигнах колата на крик и гледах диска като голем камък :mhihi:
апарата е блокирал блъсках чуках дърпах
:mhihi: нищо не стана и ей ма на качих са в нас на топло ша чакам да са стопли и ще одим на майстор :mhihi:

П.С маа фака с 4 диска съм :mhihi: и абс-а е избегал
"Класиката" за един е Скрап за Друг !!!
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1061
Регистриран на: 31.01.2004
Местоположение: София, 4-ти км
Пол: Мъж

Мнение от Tano » 03 Яну 2008, 21:21

Бате ръчната на дискови е ГОЛЕМ к.р. Верно ходи на майстор. Тамън щи изчисти датчиците и шайбите дето датчиците засичат по тях и току виж си заимал АБС.
Ние трябва да осигурим едно по добро бъдеще за България и нашите Български деца и Национал-Социализма е пътя за това

Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 123
Регистриран на: 18.02.2007
Местоположение: Дънди, Шотландия
Пол: Мъж
Кара: E39
Мечтае да кара: фадрома в народното събрание

Мнение от Archi » 03 Яну 2008, 23:37

Сори за офа, Тано, да попитам датчиците на абс а имат ли връзка със педала, щото ако искам да спра рязко педала е твърд и му трябва време докато потъне и стане ефективен, или проблема е в самия абс?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1067
Регистриран на: 8.07.2005
Местоположение: Пловдив

Мнение от denko » 04 Яну 2008, 0:24

Tano абе като гледах май не е ръчната а самия апарат е блокирал мноу студено :mhihi: и са нагледах бързо иначе колата навремето е имала абс или поне така си мисла


арчи според мен имаш въздух или помпата прай парчета
"Класиката" за един е Скрап за Друг !!!
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 123
Регистриран на: 18.02.2007
Местоположение: Дънди, Шотландия
Пол: Мъж
Кара: E39
Мечтае да кара: фадрома в народното събрание

Мнение от Archi » 04 Яну 2008, 15:31

Мерси, Денко явно ще сменям помпата(аз си земах тука една на старо), ама първо ще обезвъздуша. Дано да е по-малкото зло :confused:

П.С. Иначе като натискам плавно колата спира повече от добре, кофти е че ако се наложи да спра рязко и... може и да стане някоя беля.
Поздрави

великият шестак
Аватар
Мнения: 1330
Регистриран на: 2.07.2006
Местоположение: Plovdiv
Кара: няколко и киселее

Мнение от Turbo_Ted » 04 Яну 2008, 17:35

Archi, за мен проблема ти е във сервото ;) дори при твърд педал колата спира ли? т.е. ако натиснеш по-силно ?
Изображение
оооо велики шестако :bowdown: да пребъдат сегментите ти ... все у високи обороти да стоиш :bowdown: и да живее шпера ти :bowdown: АМИН :bowdown:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 66
Регистриран на: 16.10.2006
Местоположение: burgas

Мнение от e 28 performance » 04 Яну 2008, 20:50

Turbo_Ted написа:Archi, за мен проблема ти е във сервото ;) дори при твърд педал колата спира ли? т.е. ако натиснеш по-силно ?

той би трябвало да е с хидро усилвател ако е 528 и проблема наи вероятно е в сферата :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 123
Регистриран на: 18.02.2007
Местоположение: Дънди, Шотландия
Пол: Мъж
Кара: E39
Мечтае да кара: фадрома в народното събрание

Мнение от Archi » 04 Яну 2008, 20:55

При рязко натискане педала е твърд и някъде след 2 -3 секунди омеква и спира, че чак през предното стъкло ще ме изкара. Ама през тия 2 - 3 секунди все едно съм със москвича :mhihi: , грам спирачка няма. Иначе като го натискам плавно си е мек и колата спира 6.

Сори за тъпия въпрос ама спирачките и хидравликата не са ли на едно. Да не е нещо в хидравликата проблема?
Благодаря за отговорите!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 123
Регистриран на: 18.02.2007
Местоположение: Дънди, Шотландия
Пол: Мъж
Кара: E39
Мечтае да кара: фадрома в народното събрание

Мнение от Archi » 04 Яну 2008, 21:00

e 28 performance, сори за тъпия въпрос, ама къде е тоя хидроусилвател и честно казано предпочитам дори и с риск да оплескам повече работата сам да си я оправя, щото тука при мене всичките са едни майстори и като им я закарам я гледат се едно е космичеси кораб :shock:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 66
Регистриран на: 16.10.2006
Местоположение: burgas

Мнение от e 28 performance » 05 Яну 2008, 17:37

значи ако е с хидро усилвател трябва да имаш една сфера на левия подкалник до бомбето(от шофйорската страна)от горе се вижда два датчика и влизат едни маркучи а отдолу е сферата (ако не си с серво но ме съмнява ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 123
Регистриран на: 18.02.2007
Местоположение: Дънди, Шотландия
Пол: Мъж
Кара: E39
Мечтае да кара: фадрома в народното събрание

Мнение от Archi » 05 Яну 2008, 18:43

Мерси, e 28 performance, като се добера до колата :mhihi: ще го погледна и малко като се стопли....

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1061
Регистриран на: 31.01.2004
Местоположение: София, 4-ти км
Пол: Мъж

Мнение от Tano » 08 Яну 2008, 22:02

Денко, бате днеска разглобих мойте носачи с дисковете да им сменя жилата за ръчната, тъй че като оправиш апарата и все още има проблем, ще ти разкажа за тая к.ротресина :mhihi: :mhihi: :mhihi: .
А за апаратите - навънка вече е 150 градуса, тъй, че можеш да раздвижиш заялия апарат. С дебела отверка разтваряш малко челюстите, развиваш шестограмите (номер 7) дет са в гумичките и сваляш челюстите и накладките. С номер 17 сваляш и стойката дето е буталцето. Първо вадиш шестограмите и ако трябва ги шкурваш леко, ако нямаш тапи и са ръждясали. Малко гресчица или масълце и ги връщаш. Сега буталцето, значи първо гледаш гумата, дето е уплътнение там, ако е скъсано нещо, не е добре, хубаво ще е да намериш здраво. Самото буталце, спрейче против ръжда, пръскаш го обилно, с някакви помощни средства (отверки, чукове и прочие дълги и яки неща) го прибираш и вадиш да го раздвижиш. Ако требва пак малко ще шкурнеш и смажеш. Монтираш по обратния начин, като проверяваш гумичките на 6-грамите дали са здрави и дали не са износени, че иначе се лангъркат челюстите и тропат малко. ИИИИИииииии много важно, гледаш да не затриеш ламаринката дето е на челюста и я държи нея и накладките, че иначе има да тропат, като мойте :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Ние трябва да осигурим едно по добро бъдеще за България и нашите Български деца и Национал-Социализма е пътя за това

Изображение

Следваща

Назад към Shark Sector

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook