Как се дава ток на Е46

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 101
Регистриран на: 29.09.2007
Местоположение: София

Как се дава ток на Е46

Мнение от Lino_Velev » 02 Яну 2008, 17:05

Забравих си фаровете сутринта и ми е паднал акумулатора
Къде трябва да се вържат кабелите за да подам ток от друга кола, има една кутийка на която пише "+" под капака отпред, но не намерих минус и също така не можах да отворя кутията на акумулатора отзад, махнах двате пластмасови щипки но я държи още нещо отзад.

Колата дизел автоматик може ли въобще да се запали с бутане?
Последна промяна Lino_Velev на 02 Яну 2008, 21:39, променена общо 1 път

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 312
Регистриран на: 23.08.2007
Местоположение: София

Мнение от mitkovalkov » 02 Яну 2008, 17:12

В никакъв случай не я пали на бутане !!!
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 55
Регистриран на: 22.12.2004
Местоположение: София

Мнение от maniakov » 02 Яну 2008, 17:19

смъкни го и си го зареди да ти е чиста работата.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1067
Регистриран на: 8.07.2005
Местоположение: Пловдив

Мнение от denko » 02 Яну 2008, 17:24

1-то на кабела друготоо в метал и си готов пали от раз
"Класиката" за един е Скрап за Друг !!!
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 892
Регистриран на: 15.11.2006
Кара: само БМВ-а

Мнение от Pavlinius » 02 Яну 2008, 17:35

Минуса го закачи някъде по шасито, примерно около амортисьорите някъде. Изчигъркай добре от мрасотията контактните места за 2-та кабела. Успех !
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1418
Регистриран на: 30.09.2006
Местоположение: София

Мнение от euroto » 02 Яну 2008, 18:57

Трябва да дадеш добър ток с добри кабели и тогава ще запали иначе се мръщи, но ако нацяло ти е паднал акумулатора забрави да запали :confused:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 101
Регистриран на: 29.09.2007
Местоположение: София

Мнение от Lino_Velev » 02 Яну 2008, 19:09

Еми сега пробвах да взема ток от един Passat 2,5 TДИ и не стана, вързах го директно за акумулатора обаче защото предния капак не беше достъпен, като се опитам да запаля, фаровете започват да мигат и някой датчици по таблото светват (АБС за Транзмисията и т.н.) и нищо.
Каква може да е причината тока ли е слаб или има някаква електронна защита (оставихме колите вързани за 30 мин без да правим опит за запалване за да се позареди акумулатора)

При положение че е паднал целия, ако го сваля да се зареди после като го вържа ще има ли проблеми. Ще трябва ли да въвеждам разни кодове и т.н.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5250
Регистриран на: 12.11.2006
Пол: Мъж
Кара: ги да пият мента
Мечтае да кара: за 6лв/100км
Детайли за колата: не върви и не гори

Мнение от павката » 02 Яну 2008, 19:09

там където ти е + под кутийката слагаш червения кабел,а черния- някъде на маса по двиг или по купето и тъй като ще е паднал на цяло,като вържиш кабелите оставяш другата кола да поработи 5-10мин,за да го възбуди,иначе твоя дърпа заряда на другия акумулатор и нищо не става
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1418
Регистриран на: 30.09.2006
Местоположение: София

Мнение от euroto » 02 Яну 2008, 19:37

Пич купи си един нов акумулатор от него е проблема а и щом е паднал нацяло веднъж по добре го сменяй :roll:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 101
Регистриран на: 29.09.2007
Местоположение: София

Мнение от Lino_Velev » 02 Яну 2008, 19:52

euroto написа:Пич купи си един нов акумулатор от него е проблема а и щом е паднал нацяло веднъж по добре го сменяй :roll:


Да това е най-лесното, въпроса е сега да си я подкарам за да я прибера до вкъщи и също така да разбера като откача акумулатора веднъж каква е процедурата после, защото в на майка ми пежото например трябва да се въведе един код в радиото.
Аз имам при книжките някви картончета там които предполагам са за това но са на немски и не съм сигурен какво се прави (аз съм с 16:9 навигация ако има някакво значение)

А иначе не съм имал проблеми до сега просто е нормално като седят фаровере 7 часа пуснати да падне акумулатора и в този ред на мисли колко е нормалния живот на един такъв акумулатор, колата си е с фабричния още до колкото знам и е произведена началото на 2004

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6597
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Мнение от Sharo » 02 Яну 2008, 20:06

като палиш на кабели изключи всичко и на двете коли ,, особено навигациите ...
като сложиш кабелите остави 2 3 мин да проработи преди да пробваш да запали
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 101
Регистриран на: 29.09.2007
Местоположение: София

Мнение от Lino_Velev » 02 Яну 2008, 20:15

Е сега чакам един приятел да мине да ме вземе и ще пробвам пак и ако не стане направо ще сменям акумулатор.
Сега като се зачетох по чуждите форуму останових че мигането на фаровете и щракащтия звук явно е нормално поведение като е паднал акумулатора.
Сега ще пробвам на конектора, който е под капака незнам дали има някакво значение, но като така или иначе е така по дизайн ... а може и да си е заминал акумулатора for good което би било доста неприятно защото тамън се канех да пътувам ...

@Sharo как се изключва навигацията? като цъкна Monitor OFF спира монитора само нали?

Бтв колко струва оригиналния акумулатор и какви са алтернативите, коя марка препоръчвате
Последна промяна Lino_Velev на 02 Яну 2008, 20:27, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6597
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Мнение от Sharo » 02 Яну 2008, 20:21

ама мноо ясно, че траа през капака ... хехеххе
щракането е нормално ... тва е защитата там ... за да се изключи остави колите вързани с кабелите и загасени всички консоматори за поне 2 3 минути .. може да подаваш и малко гас на даващата кола ...

после пробвай да запалиш

2 3 мин
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 101
Регистриран на: 29.09.2007
Местоположение: София

Мнение от Lino_Velev » 02 Яну 2008, 20:31

Пред мен имаше други коли и нямаше как да стигна до капака с кабелите и теших че няма да има значение сега се махнаха и слизам да пробвам пак

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 101
Регистриран на: 29.09.2007
Местоположение: София

Мнение от Lino_Velev » 02 Яну 2008, 21:59

Не става и това си е.

Ок явно е заминал акумулотора но това добра причина ли е да не пали колата когато и се подава ток от друга? Аз имам съмнения че кабелите са ментета.

Ако не е от липса на ток от какво друго може да има тея симптоми?

Следваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook