Как се дава ток на Е46
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Lino_Velev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 101
- Регистриран на: 29.09.2007
- Местоположение: София
Как се дава ток на Е46
Забравих си фаровете сутринта и ми е паднал акумулатора
Къде трябва да се вържат кабелите за да подам ток от друга кола, има една кутийка на която пише "+" под капака отпред, но не намерих минус и също така не можах да отворя кутията на акумулатора отзад, махнах двате пластмасови щипки но я държи още нещо отзад.
Колата дизел автоматик може ли въобще да се запали с бутане?
Къде трябва да се вържат кабелите за да подам ток от друга кола, има една кутийка на която пише "+" под капака отпред, но не намерих минус и също така не можах да отворя кутията на акумулатора отзад, махнах двате пластмасови щипки но я държи още нещо отзад.
Колата дизел автоматик може ли въобще да се запали с бутане?
Последна промяна Lino_Velev на 02 Яну 2008, 21:39, променена общо 1 път
- Lino_Velev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 101
- Регистриран на: 29.09.2007
- Местоположение: София
Еми сега пробвах да взема ток от един Passat 2,5 TДИ и не стана, вързах го директно за акумулатора обаче защото предния капак не беше достъпен, като се опитам да запаля, фаровете започват да мигат и някой датчици по таблото светват (АБС за Транзмисията и т.н.) и нищо.
Каква може да е причината тока ли е слаб или има някаква електронна защита (оставихме колите вързани за 30 мин без да правим опит за запалване за да се позареди акумулатора)
При положение че е паднал целия, ако го сваля да се зареди после като го вържа ще има ли проблеми. Ще трябва ли да въвеждам разни кодове и т.н.
Каква може да е причината тока ли е слаб или има някаква електронна защита (оставихме колите вързани за 30 мин без да правим опит за запалване за да се позареди акумулатора)
При положение че е паднал целия, ако го сваля да се зареди после като го вържа ще има ли проблеми. Ще трябва ли да въвеждам разни кодове и т.н.
- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
там където ти е + под кутийката слагаш червения кабел,а черния- някъде на маса по двиг или по купето и тъй като ще е паднал на цяло,като вържиш кабелите оставяш другата кола да поработи 5-10мин,за да го възбуди,иначе твоя дърпа заряда на другия акумулатор и нищо не става
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
- Lino_Velev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 101
- Регистриран на: 29.09.2007
- Местоположение: София
euroto написа:Пич купи си един нов акумулатор от него е проблема а и щом е паднал нацяло веднъж по добре го сменяй
Да това е най-лесното, въпроса е сега да си я подкарам за да я прибера до вкъщи и също така да разбера като откача акумулатора веднъж каква е процедурата после, защото в на майка ми пежото например трябва да се въведе един код в радиото.
Аз имам при книжките някви картончета там които предполагам са за това но са на немски и не съм сигурен какво се прави (аз съм с 16:9 навигация ако има някакво значение)
А иначе не съм имал проблеми до сега просто е нормално като седят фаровере 7 часа пуснати да падне акумулатора и в този ред на мисли колко е нормалния живот на един такъв акумулатор, колата си е с фабричния още до колкото знам и е произведена началото на 2004
- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
като палиш на кабели изключи всичко и на двете коли ,, особено навигациите ...
като сложиш кабелите остави 2 3 мин да проработи преди да пробваш да запали
като сложиш кабелите остави 2 3 мин да проработи преди да пробваш да запали
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
- Lino_Velev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 101
- Регистриран на: 29.09.2007
- Местоположение: София
Е сега чакам един приятел да мине да ме вземе и ще пробвам пак и ако не стане направо ще сменям акумулатор.
Сега като се зачетох по чуждите форуму останових че мигането на фаровете и щракащтия звук явно е нормално поведение като е паднал акумулатора.
Сега ще пробвам на конектора, който е под капака незнам дали има някакво значение, но като така или иначе е така по дизайн ... а може и да си е заминал акумулатора for good което би било доста неприятно защото тамън се канех да пътувам ...
@Sharo как се изключва навигацията? като цъкна Monitor OFF спира монитора само нали?
Бтв колко струва оригиналния акумулатор и какви са алтернативите, коя марка препоръчвате
Сега като се зачетох по чуждите форуму останових че мигането на фаровете и щракащтия звук явно е нормално поведение като е паднал акумулатора.
Сега ще пробвам на конектора, който е под капака незнам дали има някакво значение, но като така или иначе е така по дизайн ... а може и да си е заминал акумулатора for good което би било доста неприятно защото тамън се канех да пътувам ...
@Sharo как се изключва навигацията? като цъкна Monitor OFF спира монитора само нали?
Бтв колко струва оригиналния акумулатор и какви са алтернативите, коя марка препоръчвате
Последна промяна Lino_Velev на 02 Яну 2008, 20:27, променена общо 1 път
- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
ама мноо ясно, че траа през капака ... хехеххе
щракането е нормално ... тва е защитата там ... за да се изключи остави колите вързани с кабелите и загасени всички консоматори за поне 2 3 минути .. може да подаваш и малко гас на даващата кола ...
после пробвай да запалиш
2 3 мин
щракането е нормално ... тва е защитата там ... за да се изключи остави колите вързани с кабелите и загасени всички консоматори за поне 2 3 минути .. може да подаваш и малко гас на даващата кола ...
после пробвай да запалиш
2 3 мин
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
- Lino_Velev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 101
- Регистриран на: 29.09.2007
- Местоположение: София
Пред мен имаше други коли и нямаше как да стигна до капака с кабелите и теших че няма да има значение сега се махнаха и слизам да пробвам пак
- Lino_Velev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 101
- Регистриран на: 29.09.2007
- Местоположение: София
Не става и това си е.
Ок явно е заминал акумулотора но това добра причина ли е да не пали колата когато и се подава ток от друга? Аз имам съмнения че кабелите са ментета.
Ако не е от липса на ток от какво друго може да има тея симптоми?
Ок явно е заминал акумулотора но това добра причина ли е да не пали колата когато и се подава ток от друга? Аз имам съмнения че кабелите са ментета.
Ако не е от липса на ток от какво друго може да има тея симптоми?
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани