За смяна ли са? снимки:

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 21
Регистриран на: 19.10.2007
Местоположение: plovdiv
Кара: e46 330d 184ks

Мнение от hrmanolov » 02 Яну 2008, 12:13

и аз сам с м43 и скоро сменях и аз от bosha по 37 :mhihi: лв броиката

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Re: За смяна ли са? снимки:

Мнение от ивчо3 » 02 Яну 2008, 12:28

kraska написа:Днес реших да видя в какво състояние са ми свещите и резултата е:
Изображение Изображение
и резултата от леко издърпване на поседния кабел :) :
Изображение
Според вас за смяня ли са тези свещи Бош?
То е ясно че кабела ще се сменя, някакви съвети какъв да взема?

Ти ли беше пуснал тема за компресията на отделните цилиндри? Така, като гледам имаш ядове с компресията на поне 2 от цилиндрите. Само един цилиндър работи добре. По омасляването на резбата и корпуса на свещите съдя за това. Колкото до пробега не си заслужава да сменяш свещите. Спокойно ще изкарат още 10000 км.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 697
Регистриран на: 28.01.2006
Местоположение: София

Мнение от Exy » 02 Яну 2008, 17:10

Комплекта Бреми е към 230лв. Най-добрите са.
We love you Ronnie!

Плевен тийм
Плевен тийм
Аватар
Мнения: 3296
Регистриран на: 5.09.2007
Местоположение: Плевен!
Пол: Мъж
Кара: 323ti
Мечтае да кара: 332ti
Детайли за колата: сива

Мнение от Ogi » 02 Яну 2008, 17:12

Dido_stz написа:и аз съм с М43, ама се съмнявам дали тия кабели не са едно цяло с бобината, и дали не трябва да се сменят заедно с нея?


колега и аз смених кабели на м43...
4 кабела са и на мен ми излязоха на 65 лв. 4-те...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1246
Регистриран на: 2.01.2007
Местоположение: Варна
Кара: -ше G20 320d

Re: За смяна ли са? снимки:

Мнение от kraska » 02 Яну 2008, 20:37

ивчо3 написа:Ти ли беше пуснал тема за компресията на отделните цилиндри? Така, като гледам имаш ядове с компресията на поне 2 от цилиндрите. Само един цилиндър работи добре. По омасляването на резбата и корпуса на свещите съдя за това. Колкото до пробега не си заслужава да сменяш свещите. Спокойно ще изкарат още 10000 км.

Ми не съм аз. Аз мислех че това омасляване е от гарнитурата на капака която сълзи точно на 2-3 цилиндър, свещите съм ги наредил така: от ляво на дясно: посока отпред - към купето. (забравих как се брояха цилиндрите:confused: ). Като последната свещ (най-вдясно) е от попрекъснатия кабел (най-вътрешния).

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2402
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: София
Кара: '94 Opel Corsa B

Мнение от стан » 02 Яну 2008, 23:20

Смени кабелите, еби ги свещите засега. И си земи NJK, няма да ти тръгне колата повече с тия иридиуми по 30лв парчето

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook