Моля за компетентна консултация Е36 318i или 318is

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2184
Регистриран на: 7.08.2006
Местоположение: София / ghetto+
Пол: Мъж
Кара: m52 e36
Мечтае да кара: е38 ;)
Детайли за колата: е36

Мнение от t0sh » 01 Яну 2008, 18:54

SG mobile написа:Има ли фрапираща разлика в разхода на гориво 318i / 318is?
Кокъв разход имат на бензин и с газов инжекцион? :)



абе ти си пиян. нали СЪЗТЕАТЕЛЕН автомобил искаш :mhihi: по РАЗХОД ли ги мериш :mhihi: :mhihi: :mhihi:

и то НА ГАЗ аааааааааахахахахахаххахахааааааааааа


Аватар
Мнения: 876
Регистриран на: 22.01.2007
Местоположение: Пловдивчанче
Кара: M5,X5,328iR,e30 330i,
Мечтае да кара: м6

Мнение от BMWm5 » 01 Яну 2008, 19:56

това с газта наистина е много много тъпо според мен бмв не е автомобила за теб има много хубави голф4ета рена и кви ли о6те не бега4ки с които спокоино може да се състезава6 без да превклиу4ва6 :mhihi:

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 30.12.2007
Местоположение: Costa Rica

Мнение от SG mobile » 01 Яну 2008, 20:28

:mhihi: :mhihi: :mhihi: Действително е смешно състезателна кола на газ , но аз попитах от любопитство ;)
Колегата pavlin_e30 ме подучи какво да си взема :)
М50B20 е моята Е36ичка :P
Оказва се, че като разход няма значение дали ще караш М42 или М50 :mhihi:
Следователно М50 е колата 8)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 484
Регистриран на: 16.09.2006
Местоположение: sofia

Мнение от zazomazo » 02 Яну 2008, 10:57

SG mobile написа::mhihi: :mhihi: :mhihi: Действително е смешно състезателна кола на газ , но аз попитах от любопитство ;)
Колегата pavlin_e30 ме подучи какво да си взема :)
М50B20 е моята Е36ичка :P
Оказва се, че като разход няма значение дали ще караш М42 или М50 :mhihi:
Следователно М50 е колата 8)

Има,бате,имааа :mhihi: :mhihi:
като гледам разхода те притеснява май... М50 като го караш се в лютеницата,ше ти изгори дрехите :mhihi:
ама пък за вариант колата ти да бега и да гори малко не се сещам...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2776
Регистриран на: 26.06.2007
Местоположение: На вятърните мелници

Мнение от D3BEP » 02 Яну 2008, 11:43

Няма много голяма разлика между двата мотора, макар че тука се наслушах как иската харчела по - малко.... Глупости. ИС на старо е и по - рискованата версия от М43 - ИСките са псевдобИгачки, най - опасните коли.
Обаче аз не виждам нищо състезателно в цялата работа.
Нито тея двата, нито ваноса, че говориш и за разход, и газ...
Ако беше състезател барем да питаш за скоростна кутия и диференциали, ти тука си взел три слаби мотора и ще им слагаш метан.
Братле...
Ако си "състезател" а не състезател, от трите коли си избери тая в най - добро състояние; още повече щом мислиш за разходи.
Аз лично избрах моята 318 пред 320 ванус същата година и 100 лева разлика в цената. Ванусът работеше много добре, но на моята просто й личеше че е пазена и досега си сменям каквото си искам, а не каквото съм принуден по нея.
За мен обаче и трите не са бегачки, набират бавно в началото, определено са тежки за класа си, а и за по - дълги отсечки не съм убеден да са най - доброто.
Така че моят съвет е не се занимавай с глупости.

Поздрави и весела нова година.

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 30.12.2007
Местоположение: Costa Rica

Мнение от SG mobile » 02 Яну 2008, 13:05

D3BEP написа:Няма много голяма разлика между двата мотора, макар че тука се наслушах как иската харчела по - малко.... Глупости. ИС на старо е и по - рискованата версия от М43 - ИСките са псевдобИгачки, най - опасните коли.
Обаче аз не виждам нищо състезателно в цялата работа.
Нито тея двата, нито ваноса, че говориш и за разход, и газ...
Ако беше състезател барем да питаш за скоростна кутия и диференциали, ти тука си взел три слаби мотора и ще им слагаш метан.
Братле...
Ако си "състезател" а не състезател, от трите коли си избери тая в най - добро състояние; още повече щом мислиш за разходи.
Аз лично избрах моята 318 пред 320 ванус същата година и 100 лева разлика в цената. Ванусът работеше много добре, но на моята просто й личеше че е пазена и досега си сменям каквото си искам, а не каквото съм принуден по нея.
За мен обаче и трите не са бегачки, набират бавно в началото, определено са тежки за класа си, а и за по - дълги отсечки не съм убеден да са най - доброто.
Така че моят съвет е не се занимавай с глупости.

Поздрави и весела нова година.


Благодаря за коментара!
Ще си търся читава М50, а относно скоростна кутия и диференциали как стои въпросът? :D

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2776
Регистриран на: 26.06.2007
Местоположение: На вятърните мелници

Мнение от D3BEP » 02 Яну 2008, 13:35

Колегите ще ти кажат, тук или в майсторско шофиране. Предавателни числа, къси, дълги предавки, шперове. Аз не ги разбирам толкоз.
Но там вероятно ще трябва да отговориш на въпроса за какви състезания търсиш кола. Иначе как да ти препоръчат нещо. Едно е максимална скорост, друго е бързо набиране, трето майсторско шофиране. Има значение на рали ли ще ходиш, на писта на 400 метра ли или какво...

Въобще, трябваше да започнеш темата "Търся си състезателна кола" с тея уточнения - къде и как ще се състезаваш, за да не стават глупави и безмислени спорове и сравнения между трудно сравними неща.

Поздрави!

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 30.12.2007
Местоположение: Costa Rica

Мнение от SG mobile » 02 Яну 2008, 14:50

D3BEP написа:Колегите ще ти кажат, тук или в майсторско шофиране. Предавателни числа, къси, дълги предавки, шперове. Аз не ги разбирам толкоз.
Но там вероятно ще трябва да отговориш на въпроса за какви състезания търсиш кола. Иначе как да ти препоръчат нещо. Едно е максимална скорост, друго е бързо набиране, трето майсторско шофиране. Има значение на рали ли ще ходиш, на писта на 400 метра ли или какво...

Въобще, трябваше да започнеш темата "Търся си състезателна кола" с тея уточнения - къде и как ще се състезаваш, за да не стават глупави и безмислени спорове и сравнения между трудно сравними неща.

Поздрави!


Трябва ми за бързо набиране на отсечки до 400м. също и за максимална скорост

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 02 Яну 2008, 15:19

Кало написа:И двата мотора са много здрави!
318i е по-добър до към 4000оборота 318i М43B18 вдига точно 220 върху този мотор имам опит и наблюдения !


Аъа, да.... я си вземи един GPS и си замери колко ти е отклонението на километража, че тия 220..... :mhihi: :mhihi: :mhihi: Тя по каталог вдига 200 км/ч, ма ти си й правил 220.... :mhihi: :mhihi: :mhihi:


SG mobile написа:
Трябва ми за бързо набиране на отсечки до 400м. също и за максимална скорост


За нито едно от двете няма да ти свършат работа цялата гама 316/318/320, ако нямат "силови" жокери по тях :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2776
Регистриран на: 26.06.2007
Местоположение: На вятърните мелници

Мнение от D3BEP » 02 Яну 2008, 19:18

По каталог, Моллов, 318 М43 вдига 210, а не 200.
Но нищо чудно 220 да могат да се случат.
То по каталог тя харчи над 8 на сто извънградско. 8 - минимум.
Аз обаче съм я свалял на близо 6.
Категорично. Много под написаното.
Измерено на 1000 километра.
20 литра бензин няма откъде да ги е взела. Сам се сещаш. че на хиляда километра разлика от 2+ на сто си е бая доливане.
Така че теоретично е едно, на практика може и да може.
Вярно е че скоростомерът може и да лъже.
Но примерно ти със 17-ките на максимални обороти ще се движиш с по - висока скорост от написаното в книжката. А на скоростомера ще пише некакви си общи работи.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 688
Регистриран на: 20.10.2006
Местоположение: София

Мнение от Ivo III » 02 Яну 2008, 20:07

SG mobile написа:М50B20 е моята Е36ичка :P
Оказва се, че като разход няма значение дали ще караш М42 или М50 :mhihi:
Следователно М50 е колата 8)


аз имам М52Б20 с чеп :mhihi: (маи и с още нещо :mhihi: )
.. и мога да споделя .. скромния си опит
че .. много добре почва да тегли от 1500 оборота даже ..

НО .. искам ли да усещам тегленето и рева на мотора ...
стрелката на бензина .. виждам как се премества в ляво със страшна сила

при икономично каране .. се понася
но .. накараш ли я да изреве ... бензина в резервоара сигурно се завихря като вода над сифон :)))


но .. икономичност и .. спортно каране .. са две взаимно изключващи се неща

никога БМВ .. не са се хвалили че имат икономични коли !!!
силата им не е в икономията .. а в нещо друго което не може да се мери в литри ;)

:mhihi:
"Съдбата обича смелите!" Вергилий, Енеида

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 443
Регистриран на: 10.02.2007
Местоположение: Стара Загора/София
Кара: M40B18 '93

Re: Моля за компетентна консултация Е36 318i или 318is

Мнение от Don_Mandragon » 02 Яну 2008, 20:35

за гонки и нисък разход смени марката с ХОНДА.Един запазен Сивик с 1.6 16V и си готов.Проблема е оба4е е 4е освен малък,напомпен мотор и перфекна електроника нищо друго хубаво няма да видиш ;)

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 02 Яну 2008, 21:09

D3BEP написа:По каталог, Моллов, 318 М43 вдига 210, а не 200.
Но нищо чудно 220 да могат да се случат.
То по каталог тя харчи над 8 на сто извънградско. 8 - минимум.
Аз обаче съм я свалял на близо 6.
Категорично. Много под написаното.
Измерено на 1000 километра.


Абре 6/100 градско..... трябва да ми обясниш при кви условия си го постигнал, че т'ва ако им го кажеш на BMW AG и сигурно първо ще се смеят много и после като те видят, че ги гледаш сериозно ще почнат да мислят.... и после ще мислят още малко.... и после мое да почнат да гледат умно.... после може пак да се посмеят, ма гледайки сериозната ти физиономия ще спрат да се смеят.... и.... после не знам :D

Иначе най-правилният начин за измерване на скорост е GPS... мойта дава около 6км/ч отклонение (по-висока скорост според таблото) с 15-ки джанти и гуми 205/60 при скорост от 160км/ч... при 40км/ч беше около 4км/ч по-висока. Така че като направих на магистралата 225 според мен са били по-скоро около 220 реални, и като се има в предвид, че МАХ-а на 318iS е около 214км/ч.... без ограничител (и вероятно с чип) постигането на 220 (беше при около 6800 RPM) е нормално... ма при !нормални! условия 318i да вдигне 220 км/ч реални.... невъзможно според мен.. ше удари в ограничителя сигурно около 210 (МАХ), колкото е и при 318iS... щото скорости, диф и т.н. са им еднакви.

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 5.04.2006

Re: Моля за компетентна консултация Е36 318i или 318is

Мнение от diver » 02 Яну 2008, 21:13

Don_Mandragon написа:за гонки и нисък разход смени марката с ХОНДА.Един запазен Сивик с 1.6 16V и си готов.Проблема е оба4е е 4е освен малък,напомпен мотор и перфекна електроника нищо друго хубаво няма да видиш ;)


Къде ги тез вървящи хонди?!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2776
Регистриран на: 26.06.2007
Местоположение: На вятърните мелници

Мнение от D3BEP » 03 Яну 2008, 0:02

Не си чел внимателно, Моллов. Около(малко над) 6 на сто извънградско при хиляда километра на един път. Който иска да се смее. А който много знае, да ми обясни как резервоарът на 318 става 85 литра. Километрите ми са от червено бенз догоре, до червено замерени. 65 литра да са, макс, ако някакви наклони или нещо са объркали нещата, няма да са повече... И ще помогна и с това, че повечето път бачкаше и климатроник.
Не съм убеден че при наклон на пътя и различни джанти скоростта от 220 е непостижима за М43. Предполагам, че това е и причината километражите да са до 220.
Но това няма отношение към темата, а пак е "мерене на коли". Ти ако вдигаш 220, а аз 210, и двамата не караме с тая скорост, а най - вероятно със сходна, по - ниска.

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook