Няма палене
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- pakata
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 143
- Регистриран на: 12.12.2007
- Местоположение: Barcelona
- Кара: 2005/525D
- Мечтае да кара: Carrera GT
- Детайли за колата: Е61
Няма палене
Купих нов акумолатор , и няма палене въртях до като не падна,запали ли после само с пипане пали но сутрин няма палене,от какво може да е това чудо
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
- fedoracore
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1573
- Регистриран на: 30.10.2007
- Местоположение: Столицата
- Пол: Мъж
- pakata
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 143
- Регистриран на: 12.12.2007
- Местоположение: Barcelona
- Кара: 2005/525D
- Мечтае да кара: Carrera GT
- Детайли за колата: Е61
- fedoracore
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1573
- Регистриран на: 30.10.2007
- Местоположение: Столицата
- Пол: Мъж
така е с бимвариите брато.вчера сменяx еи така само предни накладки та с кабела за датчика ми езлезе и маистора 130 лв.ама нема да се плашиш

- hrmanolov
- Потребител
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: 19.10.2007
- Местоположение: plovdiv
- Кара: e46 330d 184ks
провери си релето за бензиновата помпа до бушоните средното при мене беше от там проблема палеше когато си искаше 

- fedoracore
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1573
- Регистриран на: 30.10.2007
- Местоположение: Столицата
- Пол: Мъж
може да е бензинова помпа и моита така на една авто мивка ,измиxая отивам аз да плаштам .паля и курови глави .няма палене а в нея 40 литра бензин вартеx ,вартеx няма никои маxнаx задната седалка да видя да ли бачка НЕРАБОТЕШЕ.

mucet написа:може да е бензинова помпа и моита така на една авто мивка ,измиxая отивам аз да плаштам .паля и курови глави .няма палене а в нея 40 литра бензин вартеx ,вартеx няма никои маxнаx задната седалка да видя да ли бачка НЕРАБОТЕШЕ.
Не се бъзикайте с човека бе! Ква бензинова помпа, кви 5 лева? Той кара дизел!
- matros
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 461
- Регистриран на: 20.10.2007
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 325 ТД
И аз имам същия проблем оправи се от самосебе си.Какво ли не проверих и пак проблема си остана нерешен.Тече ли ти умната дюза?
- Mitetooo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 75
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: London
- Пол: Мъж
- Кара: VW Passat TDI,Peugeot 106,BMW 520
- Мечтае да кара: E31 850
един приятел кара 325 ТД>правеше му същия номер със паленето!Като отворихме въздушния филтър беше толкова мръсен че се уплашихме!Като го смени срещу 25 лв няма яд! 

Пътят към славата е осеян с бутала и биели...
Re: Няма палене
pakata написа:Купих нов акумолатор , и няма палене въртях до като не падна,запали ли после само с пипане пали но сутрин няма палене,от какво може да е това чудо
1. Трябваше да уточниш със стария акомулатор палеше ли.
2. Ако не, почваш по следния ред:
І. Въздушен филтър. Ако е замърсен- смяна.
ІІ. Идва ли гориво от резервоара до горивн. филтър- подкачваща помпа.
ІІІ. Идва ли гориво от горивния филтър до ГНВ-то- при нашето "качествено" гориво филтъра може да се е парафинирал(покрит с луга) и не пропуска достатъчно гориво. Забелязва се най- вече при първо палене при минус температури.
ІV. Подгряващи свещи- знаеш си магазина.
V. Ламбда сонда, ако имаш. Мериш при майстор.
VІ. Компресия в цилиндрите. Диагностика. Ако да- ремонт.
Толкова от мене.
Моли се да е от І., ІІ., ІІІ и ІV.
- pakata
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 143
- Регистриран на: 12.12.2007
- Местоположение: Barcelona
- Кара: 2005/525D
- Мечтае да кара: Carrera GT
- Детайли за колата: Е61
Като ми е преебана умната дюза възможно ли да е от нея!
Ходих на диагностика и на няква Българска прграма ми изкара грешки 10 и 148 ,не ми обясни човека за какв точно са каза че може да имам прблем с паленето само това.и с стария акумулатор правеше същия прблем мислех че като го сменя всичко ще е ок
Ходих на диагностика и на няква Българска прграма ми изкара грешки 10 и 148 ,не ми обясни човека за какв точно са каза че може да имам прблем с паленето само това.и с стария акумулатор правеше същия прблем мислех че като го сменя всичко ще е ок
- koleto_78
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 571
- Регистриран на: 15.02.2007
- Местоположение: София-Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530dA '04
- mamintaiko
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 128
- Регистриран на: 30.10.2007
- Местоположение: Coфия
1. Трябваше да уточниш със стария акомулатор палеше ли.
2. Ако не, почваш по следния ред:
І. Въздушен филтър. Ако е замърсен- смяна.
ІІ. Идва ли гориво от резервоара до горивн. филтър- подкачваща помпа.
ІІІ. Идва ли гориво от горивния филтър до ГНВ-то- при нашето "качествено" гориво филтъра може да се е парафинирал(покрит с луга) и не пропуска достатъчно гориво. Забелязва се най- вече при първо палене при минус температури.
ІV. Подгряващи свещи- знаеш си магазина.
V. Ламбда сонда, ако имаш. Мериш при майстор.
VІ. Компресия в цилиндрите. Диагностика. Ако да- ремонт.
е баце по добре нема как да се помогне на човека- филтрите- въздушен и бензинови , непременно бенз помпа - на задната седалка отдолу ти е отдясно , и СВЕЩИ и кабели...........има хубави кабели комплект "ТЕСЛА" за 25 кинта в магазина на шкода зад баня мадара втората пресечка - един приятел физик ми каза , че са адски читави .....иначе БОШ баце ама там си е цифра..................кабелите си ги пробваи с мултицет или осцилоскоп или направо в ДАРУ една готина диагностика- тва е

- matros
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 461
- Регистриран на: 20.10.2007
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 325 ТД
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани