Полезно: Как да убием рибките
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
- KickingKing
- ентусиаст
-
- Мнения: 1448
- Регистриран на: 15.09.2004
- Местоположение: София
Полезно: Как да убием рибките
На всеки се е случвало да си отглежда рибки, но не всеки обича да ги въди във фаровете си. "Но ти не знаеш какво е, на теб нищо ти няма", а аз ще отговоря "Оооо знам, знам".
Още от 5ти клас в часовете по физика сме учили, че конденза става от температурна разлика от двете страни на стъклото. За повече детайли наблюдавайте прозорците у вас внимателно за 15 минути на 03 януари около 5 часа сутринта.
Условие: За да се справим с този проблем се нуждаем от няколко неща:
1) Уверете се че уплатнението на фара (#2 от картинката по-долу) ви е здраво и върши своята работа. С течение на времето става доста твърдо, така че може да пробвате да го размекнете с силикон, WD или к'вото ви роди главата. Проверете и тези на #5 и #6.
2) Купете си нови обувки, дънна платка, техника или за каквото имате пари за да получите поне 2 таквиз:

Операцията: паркирате си колата някъде и поставете по едно (или повече) от пакетчетата във всеки фар, през дупките за смяна на крушки. Не забравяйте да затоврите капаците добре, така че да не влиза въздух. При вадене процедирайте в обратен ред
Времетраене: не знам точно колко време се изисква, а и зависи от влажността на въздуха затворен вътре, но пък 12 часа и 24 часа звучи някак респектиращо и реалистично
Съвети:
- Когато слагате пакетчетата с гел-а ги поставете на лесно достъпно място за да ги хванете и извадите бързо и лесно.
- И като казахме вадене направете го колкото можете по-бързо и затворете веднага капаците, като се опитвате при самото "проникване" да оставите най-малка дупка, през която да влиза възможно най-малко въздух.
- За да не забравите пакетчетата във фаровете си драснете една бележка и я лепнете на волана, таблото, радиото, на челото на жена ви или където сте сигурни, че ще я видите при влизане в колата.
На практика: след като скоро се сетих за този начин реших да го пробвам в/у себе си или поне на мойта кола. Времето беше дъждовно, влажно и студено, но поради доста дразнещият ефект тип "аквариум" реших да рискувам. Паркирах колата сутринта в малките часове, а извадих гела към 7-8-9 вечерта. Бях поставил само по едно пакетче през отвора за късите върху буксите към крушката - там имаш лесен достъп и бързо може да го набараш. При ваденето отворих съвсем малко и много бързо извадих излишните глупости. Рибките измряха и котките от махлата, вече не се навъртат около мен когато паркирамм няма аквариум, няма папу.
Алтернативата: през лятото когато въздухът навън е сух и времето е топло можете да вкарате колата за една нощ в някой гараж, с отворени капаци на фаровете и на двигателя. Това време би трябвало да е достатъчно и проблема да се оправи, но ако това не се случи трябва да процедирате както е написано по-горе.
Заключение: опита ми мина успешно и макар да не мога да го обясня физически върши работа. Би трябвало за всеки фар, който не е спукан, счупен и уплатненията са му в ред да върши работа.
Забележка: всичко изпробвано от вас го правите на свой риск! Не поемам никаква вина освен ако някой ме черпи бира!
Още от 5ти клас в часовете по физика сме учили, че конденза става от температурна разлика от двете страни на стъклото. За повече детайли наблюдавайте прозорците у вас внимателно за 15 минути на 03 януари около 5 часа сутринта.
Условие: За да се справим с този проблем се нуждаем от няколко неща:
1) Уверете се че уплатнението на фара (#2 от картинката по-долу) ви е здраво и върши своята работа. С течение на времето става доста твърдо, така че може да пробвате да го размекнете с силикон, WD или к'вото ви роди главата. Проверете и тези на #5 и #6.

2) Купете си нови обувки, дънна платка, техника или за каквото имате пари за да получите поне 2 таквиз:


Операцията: паркирате си колата някъде и поставете по едно (или повече) от пакетчетата във всеки фар, през дупките за смяна на крушки. Не забравяйте да затоврите капаците добре, така че да не влиза въздух. При вадене процедирайте в обратен ред

Времетраене: не знам точно колко време се изисква, а и зависи от влажността на въздуха затворен вътре, но пък 12 часа и 24 часа звучи някак респектиращо и реалистично

Съвети:
- Когато слагате пакетчетата с гел-а ги поставете на лесно достъпно място за да ги хванете и извадите бързо и лесно.
- И като казахме вадене направете го колкото можете по-бързо и затворете веднага капаците, като се опитвате при самото "проникване" да оставите най-малка дупка, през която да влиза възможно най-малко въздух.
- За да не забравите пакетчетата във фаровете си драснете една бележка и я лепнете на волана, таблото, радиото, на челото на жена ви или където сте сигурни, че ще я видите при влизане в колата.
На практика: след като скоро се сетих за този начин реших да го пробвам в/у себе си или поне на мойта кола. Времето беше дъждовно, влажно и студено, но поради доста дразнещият ефект тип "аквариум" реших да рискувам. Паркирах колата сутринта в малките часове, а извадих гела към 7-8-9 вечерта. Бях поставил само по едно пакетче през отвора за късите върху буксите към крушката - там имаш лесен достъп и бързо може да го набараш. При ваденето отворих съвсем малко и много бързо извадих излишните глупости. Рибките измряха и котките от махлата, вече не се навъртат около мен когато паркирамм няма аквариум, няма папу.
Алтернативата: през лятото когато въздухът навън е сух и времето е топло можете да вкарате колата за една нощ в някой гараж, с отворени капаци на фаровете и на двигателя. Това време би трябвало да е достатъчно и проблема да се оправи, но ако това не се случи трябва да процедирате както е написано по-горе.
Заключение: опита ми мина успешно и макар да не мога да го обясня физически върши работа. Би трябвало за всеки фар, който не е спукан, счупен и уплатненията са му в ред да върши работа.
Забележка: всичко изпробвано от вас го правите на свой риск! Не поемам никаква вина освен ако някой ме черпи бира!

Изяж бобър - спаси дърво!

По-добре да търсиш в google earth къде си пил, отколкото да видиш в youtube как!
- |`oTuH
- ентусиаст
-
- Мнения: 1441
- Регистриран на: 28.01.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 2005 E61 525d
- Мечтае да кара: просто да кара...
- Детайли за колата: <3
бате страхотна тема
поздравления
аз ги олепих със силикон обаче пак има конденза...
сега ще го махна с тия гелчета и ще слагам още силикон щотот няма спасение явно...

аз ги олепих със силикон обаче пак има конденза...
сега ще го махна с тия гелчета и ще слагам още силикон щотот няма спасение явно...
4 8 15 16 23 42
- titto
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2036
- Регистриран на: 23.05.2006
- Местоположение: София
- Кара: Е46 320i
- Мечтае да кара: БМВ и в отвъдното!
- Детайли за колата: Мууудна красавица, но си го изкарвам на служебната



--------------------------------------------------------------------------------------------
Е12-M535i;Е30-318;Е34 Touring 525 TDS;Е36-318iS;Е46 320i
"FWD е като жена с малки ци.и-върши работа, но няма КЕФ...!!!"
не знам ... фаровете фабрично си имат отдушник , тоест не са херметично затворени . Аз заменях фаровете наскоро и забелязах че при монтажа ако дюбелите на който се захващат не са лепнали всичките добре по ушетата на фара , фара се "деформация " и се образува луфт междо това тяло със съклото и другото тяло .. са ще слагам ксенон и мисля да ги силиконирам добре на сух въздух след нколко часа престой над акомулиращата печка 


- t0sh
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2184
- Регистриран на: 7.08.2006
- Местоположение: София / ghetto+
- Пол: Мъж
- Кара: m52 e36
- Мечтае да кара: е38 ;)
- Детайли за колата: е36

абе лок-джвака пише да се РАЗМЕКНАТ със силикон, а не да се ЛЕПЯТ

за неразбралите: спрей за уплътнения... мале накъде ви е засилил



п.с. указания sux!! на 3-ти януари в 5 сутринта съм ЗАЕТ !!!
- _BoBI_
- ентусиаст
-
- Мнения: 1481
- Регистриран на: 23.09.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330Ci SMG, Suzuki GSX-R 750cc
Не се занимавам с глупости и не се вглеждам в такива неща, но не си и спомням да съм имал подобни проблеми...
- KickingKing
- ентусиаст
-
- Мнения: 1448
- Регистриран на: 15.09.2004
- Местоположение: София
_BoBI_ написа:Не се занимавам с глупости и не се вглеждам в такива неща, но не си и спомням да съм имал подобни проблеми...
Щото не си ги отварял още в неподходящо време. И темата не е "Случвало ли ви се е това", а как да го оправиш ако го имаш...

Изяж бобър - спаси дърво!

По-добре да търсиш в google earth къде си пил, отколкото да видиш в youtube как!
моите и оригиналните 1992г. и после ин.про-то все имаха влага. Пълно беше с такива пакетчета
А иначе наистина всички фарове имат отдушници и точно те ако се запушат започва влага, конденз и т.н. В дупките за отдушниците има по една гъбичка т.е. поне на Е46-ците, но все пак дишат от там. Може би ако се смени това уплътнение с ново, влагата все пак ще изчезне

А иначе наистина всички фарове имат отдушници и точно те ако се запушат започва влага, конденз и т.н. В дупките за отдушниците има по една гъбичка т.е. поне на Е46-ците, но все пак дишат от там. Може би ако се смени това уплътнение с ново, влагата все пак ще изчезне
- KickingKing
- ентусиаст
-
- Мнения: 1448
- Регистриран на: 15.09.2004
- Местоположение: София
Аз мойте ги напръсках с WD-40 или силикон не си спомням за да се размекне и след това където беше с кофти форма или дупка го напълних със силикон.
Въпреки всичко начина по-горе го оправи, което е важното
Въпреки всичко начина по-горе го оправи, което е важното


Изяж бобър - спаси дърво!

По-добре да търсиш в google earth къде си пил, отколкото да видиш в youtube как!
10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани