м50 в е28
Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
м50 в е28
Моля всеки правил или имащ достоверна информация за този творчески процес да я сподели. Най вече хората извън София, щото тука местните специалисти
от 2-ри почвам да ги обикалям и да им виса по вратовете.
Интересува ме със скоростите от м20 как седи въпроса, тоците някви характерни промени и други специфични особености. От е36 или е34, каква е разликата между двата и т.н.



Интересува ме със скоростите от м20 как седи въпроса, тоците някви характерни промени и други специфични особености. От е36 или е34, каква е разликата между двата и т.н.
Ние трябва да осигурим едно по добро бъдеще за България и нашите Български деца и Национал-Социализма е пътя за това

- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
Re: м50 в е28
Tano написа:Моля всеки правил или имащ достоверна информация за този творчески процес да я сподели. Най вече хората извън София, щото тука местните специалисти![]()
![]()
от 2-ри почвам да ги обикалям и да им виса по вратовете.
Интересува ме със скоростите от м20 как седи въпроса, тоците някви характерни промени и други специфични особености. От е36 или е34, каква е разликата между двата и т.н.
по добре си сложи м30
хем по ефтино хем става 1към 1 горе долу
- Turbo_Ted
- великият шестак
-
- Мнения: 1330
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Plovdiv
- Кара: няколко и киселее
невъзможните неща са за другите
мисля че и скоростите трябва да смениш
и сичките му шукарийки покрай матора... бордови комп, дебитомер и т.н....
другия вариант е м30 мотор... ненапразно американците му викат "големия шестак" но единственото предимство е че м30 се монтира на е28 заводски и няма да имаш големи затрудения с инсталацията
и стои другия въпрос... ще слагаш ли газ на матора
ако ще слагаш м30 е по-удачния вариант, щото е с метален колектор, за разлика от м50
който е с пластмасови, но при него 2.5л е 192кс
но се допитай до някой професор
че после ще ми се карат
въпреки че сега се сещам че на събора имаше едно е30 с м50б25 мисля че беше двигател... тъмно зелена с два ауспуха на ремус отзад... някъде из снимките можеш и да я видиш - слага се на е30 - по пътя на логиката трябва да се събере и в е28 


другия вариант е м30 мотор... ненапразно американците му викат "големия шестак" но единственото предимство е че м30 се монтира на е28 заводски и няма да имаш големи затрудения с инсталацията









Не изкарвам достатъчно за М30 а газ ползвам само за запалки.
Тед за дебитомер и т.н. е ясно бате, те върват с новия мотор. ЕКУ, дебитомер, делко, цялата инсталация. За скоростите, м20-овите стават, но имаше няква врътка, че трябва да се извърти камбаната, за да пасне на блока. Но това май само за е36, от е34 пасвали перфектно. Това е информация, чул недочул. Затова искам тия дет са правили тази операция да споделят.
Тед за дебитомер и т.н. е ясно бате, те върват с новия мотор. ЕКУ, дебитомер, делко, цялата инсталация. За скоростите, м20-овите стават, но имаше няква врътка, че трябва да се извърти камбаната, за да пасне на блока. Но това май само за е36, от е34 пасвали перфектно. Това е информация, чул недочул. Затова искам тия дет са правили тази операция да споделят.
Ние трябва да осигурим едно по добро бъдеще за България и нашите Български деца и Национал-Социализма е пътя за това

- WeiSTD
- главен сектант :)
-
- Мнения: 2511
- Регистриран на: 3.01.2004
- Местоположение: Лондон
- Пол: Мъж
- Кара: E36 325i
- Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета
denko написа:Защо всеки иска тоя динамичен мотор м50 в коша си ?
Защо не? Мотора е много добър, особено за кола която се кара всеки ден.
БИАД Авто-Пазар Тийм
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
Tano написа:Не изкарвам достатъчно за М30
.
м30 ако е около б30 ще върви повече и ще гори горе долу колкото м50б20

моита с преебана ламбда ми гори извънградско 9-10
и съм много доволен от този мотор
когато и подам газ винаги успешно ми вдига адреналина

за мене мноого върви б30 които ми е в колата някои казват че бил тромав

- Turbo_Ted
- великият шестак
-
- Мнения: 1330
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Plovdiv
- Кара: няколко и киселее
Tano написа:Не изкарвам достатъчно за М30 а газ ползвам само за запалки.
Тед за дебитомер и т.н. е ясно бате, те върват с новия мотор. ЕКУ, дебитомер, делко, цялата инсталация. За скоростите, м20-овите стават, но имаше няква врътка, че трябва да се извърти камбаната, за да пасне на блока. Но това май само за е36, от е34 пасвали перфектно. Това е информация, чул недочул. Затова искам тия дет са правили тази операция да споделят.
пожелавам ти успех бате


denko написа:Абе аз ли съм консервативен не знам
що не си купите е36
Бате, белив ми, и аз тачим само старо железо ОБАЧЕ:
за да си направа м20-ката ще ми отидат около 800 лева (късмет, че имам блок с бутала, иначе още 300-400 за бутала), за толко ще си намера м50. Сега, отделно съм с дебитомер от мотроник, а колата ми е л-джетроник, побългарявана от неизвестен майстор. И за дебитомер още 100 горе долу. И понеже искам да мога да си права диагностика на колата а не да фърлям боб всеки път като стане нещо, още около 300 лева за да стане все пак мотроник. И така тва м20 ми излиза златно, до следващия път, като скъсам клапан или ремък. Решаваме проблема с липсата на малко мощност, решаваме липсата на диагностика и спастряме некой леф за бензин.
Ние трябва да осигурим едно по добро бъдеще за България и нашите Български деца и Национал-Социализма е пътя за това

Ръгай смело всичко става. Трябва да е с картер от Е34, ако ползваш скоростите от М20 ще седят усукани (наклонени) заради по големия ъгъл на М50 иначе са щрак щрак, и съответно ще се наложи да си изработваш превключватела и държача му. Може да има малко игра със сервото и колекторите ама то шъ съ види 

АУТЯГА - братството на умствено увредените автопсихопати.
- M.Velichkov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1071
- Регистриран на: 4.12.2006
- Местоположение: 3-ти картофен пояс на София
- Пол: Мъж
- Кара: ретро ръжди
denko написа:А защо не онова е12 синкавото
онова синкавото е12 вече не се продава, скоро и аз започвам Старт от скрапа,ще ви държа в течение със снимков материал как върви(ако ви интересува next level 5++ SS


Айде да играем на една игра. Казва се "върви на майната си". Ти си пръв.......
- Duke Nukem
- Потребител
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 25.01.2008
аз съм го слагал в е23 и единствения проблем беше ,че единия изпускателен колектор опря в моста , но с флекса и чугунен електрод нещата замязааа 

15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани