Проблем с оборотите
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
Проблем с оборотите
Значи такаааааа.....паля колата студена,загрява си,гася,паля след 5 мин и докато включа първа гледам оборотите играят между 1100-1500 и така около 10 секунди ,след което нарастват на 3000,3500,4000....форсира се яко колата без да и давам газ.Включвам първа,тръгвам и пак сама си подава газ,втора ,трета без аз да и давам газ тя си върви и сериозно си ускорява,докато се придвижа в града на около 6 км пробег стрелката на бензина падна от приблизително 15 литра на малко над 0,зверски разход,до сега винаги е бил в граници 10-11 литра на 100.....Какво може да е,чак на втори януари ще я карам на диагностика,но ако някой има идея да сподели (м50б20) Гледах маркучите да не смуче въздух от някаде,ама са добре,видях
дросела -затваря и отваря нормално,жилото не задържа....Да не е автоматичния смукач нещо прецакан.Палил съм колата и при температури доста под 0 градуса и оборотите са под 1000 вигани,втора зима я карам колата,не съм имал ядове....Дайте идеи и предположения от какво е...

По-добре корем от бира,от колкото гърбица от работа!
- bawarka
- Красива и екстремна
-
- Мнения: 486
- Регистриран на: 14.12.2004
- Местоположение: Варна
- Пол: Жена
- Кара: bmw 328
- KickingKing
- ентусиаст
-
- Мнения: 1448
- Регистриран на: 15.09.2004
- Местоположение: София
bawarka написа:кабели,свещи, делко,
ЕCU-то...
Датчик / сензор?

Изяж бобър - спаси дърво!

По-добре да търсиш в google earth къде си пил, отколкото да видиш в youtube как!
- Борис_Малинов
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2163
- Регистриран на: 2.08.2007
- Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
- Пол: Мъж
- Кара: По-долу изброеното...
- Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.
bawarka написа:...делко...



Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!
- стан
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
майстори,майстори....българщина...оказа се че някаква клапа била заседнала и дърпала въздух,не разбрах точно от обясненията по телефона,но мисля че нещо степ мотора се ебавал,та го оправили и колата заработила безупречно,без да сменят еку-то,та можеха да ме прекарат 300-400 лева за еку без да погледнат както трябва....важното е ,че колата се оправи : 

По-добре корем от бира,от колкото гърбица от работа!
- D3BEP
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2776
- Регистриран на: 26.06.2007
- Местоположение: На вятърните мелници
важното е ,че колата се оправи
Пожелавам ти го.
Лично аз обаче не бих се доверил, че степ мотора ми е вдигнал разхода на 15 литра на 6 километра. Не мога да си представя и клапан който да го прави това.
А сам по себе си степ мотора при повреда не поддържа минимални обороти и колата гасне, не я форсира, както е в твоят случай.
Според мен мини пак компютърна диагностика.
- D3BEP
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2776
- Регистриран на: 26.06.2007
- Местоположение: На вятърните мелници
Не знам .Аз имам смътната идея, че степ мотора регулира притока на въздух, и то само на празен ход, а ти виж какво си написал:
Пък и колкото да е повреден тоя клапан трудно ще вдигне сам 4000 оборота. Той е само едно от звената при определяне на сместта, доколкото знам е около въздушния филтър и по - скоро си представям да "запуши", отколкото да "отпуши" въздушния приток.
Включвам първа,тръгвам и пак сама си подава газ,втора ,трета без аз да и давам газ тя си върви и сериозно си ускорява,докато се придвижа в града на около 6 км пробег стрелката на бензина падна от приблизително 15 литра на малко над 0,зверски разход
Пък и колкото да е повреден тоя клапан трудно ще вдигне сам 4000 оборота. Той е само едно от звената при определяне на сместта, доколкото знам е около въздушния филтър и по - скоро си представям да "запуши", отколкото да "отпуши" въздушния приток.
14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани