Хммм... дали пък БМВ не са прави ? :)

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

просветлен
Аватар
Мнения: 1421
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Йоханесбург, РЮА
Мечтае да кара: по празни пътища

Мнение от kay » 05 Май 2004, 16:58

Дочувам от тук-таме, че главната причина Мерцедес да зарежат компресорите са честите дефекти, които им излизат през носа като гаранционна поддръжка...

А пък Ауди едва ли ще се откажат от турбините, говорят все за FSI + турбо двигатели в бъдеще време.

БМВ също ще изкарат турбинирани бензинови двигатели в следващото поколение коли, от вътрешен източник знам, че електрониката за тези двигатели вече е готова. Представяте ли си 3 литров бензинов двигател с 2 последователни турбини, подобно на 535d? :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 409
Регистриран на: 29.12.2002
Местоположение: София

Мнение от Wizi » 06 Май 2004, 14:51

Четох в АутоБилд преди 2-3 броя какви Ще бъдат следваЩите //М-двигатели - нито един не е с турбо :!:

Бенzинов двигател с 2 последователни турбини е силно съмнително да има, поради прекалено високия раzход. Ако все пак на някой му се иска да си представи какво би представлявал един такъв двигател да потърси инфо zа ПорШе 959, първата кола въобЩе с такъв принцип на манипулиране на двигател с 2 турбини. Ще вметна само, че това 959 е било zа времето си точно това, което е Бугати Вейрон в наШи дни.

просветлен
Аватар
Мнения: 1421
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Йоханесбург, РЮА
Мечтае да кара: по празни пътища

Мнение от kay » 06 Май 2004, 15:38

Мда, М двигателите си остават атмосферни, защото това е философията на БМВ за идеален двигател. Но ще има и турбо двигатели под тях.

Колкото до 2те турбини увеличаващи разхода, те са 2 за да се намали лага и да се осигури линейност на въртящия момент, и по никакъв начин не афектират консумацията директно. Естествено, ако го караш на макс бууст цял ден че ще гори повече, но ако е мапнат добре при парт тротъл ще си харчи съвсем нормално, дори по-малко от подобен атмосферен двигател заради високия въртящ момент при ниски обороти и по-доброто КПД.

Това си беше чиста хипотеза за 2те турбота на бензинов двигател, но вижте за дизела ето тук: http://www.mwerks.com/artman/publish/au ... _443.shtml

Макс бууст: 2.85 бара, 0-100 за 6.6 секунди :) Не е зле за дизел... Този двигател ако падне в ръцете на по-добрите тунинг компании ще е конкуренция на стандартното М5 мене ако питате ;)

Предишна

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook