Температурата играе !!!
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
46 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
- i4koo
- ентусиаст
-
- Мнения: 910
- Регистриран на: 4.01.2007
- Местоположение: България
- Кара: BMW E39 520 M52
- Мечтае да кара: M5
Температурата играе !!!
Здравейте колеги,
Днес след около 30 км в града, достигнах работна температура "12 часа". Спрях за около 5-6 мин. Качих се, дадох на контакт, показваше "12 часа".
Запалих двигателя и температурата започна бавно да пада до към 10 часа. Тръгнах и след 2-3 мин отново беше на "12 часа". Термостата съм го сменял
март месец тази година. В момента имало бум на термостати в сервизите на БМВ. Дали и аз не съм за там, за съжаление толкова скоро, и ако може, моля
някой да обясни какво точно му се случва на прецакан термостат?
Мерси.
Днес след около 30 км в града, достигнах работна температура "12 часа". Спрях за около 5-6 мин. Качих се, дадох на контакт, показваше "12 часа".
Запалих двигателя и температурата започна бавно да пада до към 10 часа. Тръгнах и след 2-3 мин отново беше на "12 часа". Термостата съм го сменял
март месец тази година. В момента имало бум на термостати в сервизите на БМВ. Дали и аз не съм за там, за съжаление толкова скоро, и ако може, моля
някой да обясни какво точно му се случва на прецакан термостат?
Мерси.

Нищо лично ,Просто бизнес !
- Lucky
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 1619
- Регистриран на: 10.11.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520 '97, E3 2500 '69
- Мечтае да кара: 5GT 535i
- Воденичаров
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 754
- Регистриран на: 20.08.2007
- Местоположение: Бургас
- Кара: e65
И мойта понякога изстива, но съвсем малко. Обикновено като е загряла до някъде и се наложи да я загася, като я запаля стрелкичката мърда с 0.5-1 см.
- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Ако ти е от термостата, като се пуснеш по голямо нанадолнище (при Ихтиман примерно) със скорост над 120 км/ч и я пуснеш по инерция (т.е. на 700-800 оборота), ще разбереш след 30 секунди дали си за термостат, защото температурата ще започне да пада.
ПП. трябва ти отсечка над 1 км, и температура под 0'С.
Успех!
ПП. трябва ти отсечка над 1 км, и температура под 0'С.
Успех!
- i4koo
- ентусиаст
-
- Мнения: 910
- Регистриран на: 4.01.2007
- Местоположение: България
- Кара: BMW E39 520 M52
- Мечтае да кара: M5
ICE написа:Ако ти е от термостата, като се пуснеш по голямо нанадолнище (при Ихтиман примерно) със скорост над 120 км/ч и я пуснеш по инерция (т.е. на 700-800 оборота), ще разбереш след 30 секунди дали си за термостат, защото температурата ще започне да пада.
ПП. трябва ти отсечка над 1 км, и температура под 0'С.
Успех!
Колега ICE, пробвах твоя вариант, пуснах я около 1,5 км по инерция, температурата не мръдна

Други предположения колеги? Възможно ли е да има нужда от обезвъздушаване както каза Lucky, и как става


Нищо лично ,Просто бизнес !
- pazokolarov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2287
- Регистриран на: 26.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320dA 525xd
Колега, има доста теми за термостатите и доста спорове в тях. Прехвърли ги на бързо.
Аз мисля, че трябва да зпочнеш с почистване на контактите на дачтика за температурата и евентуално обезмасляване около него.
Ако проблема се повтори причината е 100% в термостата. Дори и да изглежда здрав при смяната, не действа нормално.
При мен се беше случил подобен случай само веднъж и след 2 месеца сменях термостат, защото не работеше.
Аз мисля, че трябва да зпочнеш с почистване на контактите на дачтика за температурата и евентуално обезмасляване около него.
Ако проблема се повтори причината е 100% в термостата. Дори и да изглежда здрав при смяната, не действа нормално.
При мен се беше случил подобен случай само веднъж и след 2 месеца сменях термостат, защото не работеше.
- Воденичаров
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 754
- Регистриран на: 20.08.2007
- Местоположение: Бургас
- Кара: e65
Аз си го обяснявам така (твърде вероятно е да не съм прав):
когато колата е загряла виското трябва да не е зацепено. Но като оставиш колата за 5мин на студено, двг-то не може да изстине,
но силикона се згъстява от студа. Като запалиш перката е зацепена и охлажда колата докато се нормализират нещата.
Дали си въобразявам
когато колата е загряла виското трябва да не е зацепено. Но като оставиш колата за 5мин на студено, двг-то не може да изстине,
но силикона се згъстява от студа. Като запалиш перката е зацепена и охлажда колата докато се нормализират нещата.
Дали си въобразявам

re:
Здравей колега. Преди два дена слизах от Велинград и ми се случи същото, но после се нормализира. Температурата навън беше -5 С. Като слязох долу на ниското и се вдигна външната температура нямаше проблеми. И аз нямам обяснение за това. Сега си работи нормално. Искам само да отбележа, че не съм карал никаде над 2000 об/мин. защото беше лед навсякаде.
- pazokolarov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2287
- Регистриран на: 26.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320dA 525xd
Re: re:
Morskiq написа:Здравей колега. Преди два дена слизах от Велинград и ми се случи същото но после се нормализира. Температурата навън беше -5 С. Като слязох долу на ниското и се вдигна външната температура нямаше проблеми. И аз нямам обяснение за това. Сега си работи нормално. Искам само да отбележа , че не съм карал никаде над 2000 об/мин. щото беше лед навсякаде.
Аз мисля, че е нормално. Въпреки несъгласията на някои колеги с моите писания в една друга тема:
pazokolarov написа:Колкото и да ми е мъчно да си призная, след всики писания в подкрепа на противоположното, това е възможно. И е нормално. И при изправен термостат. Особенно от Бистрица надолу (спомням си, че от Алпите надолу беше същия шаш).
Това става и през лятото при по-хладно време. Може и на скорост да спускаш, и на свободна, но при това положение консумацията на гориво е от практически нулева до минимална. Щот за градусите требе огън, жега демек. Десетина минути примерно са доста време и при недостиг на джаули, тия 10,5 литра могат да се поохладят до към 70 градуса, колкото и да стиска малкия кръг. А през зимата помага и парното, въпреки че то до някъде си знае работата.
Ако ви е направило впечатление, на място колата достига по-трудно нормална работна температура, по-лесно се получава в движение (особенно през зимата)!
А за колегата и4коо, имаш ли кори под двигателя и каква беше външната температура при тази случка?
- i4koo
- ентусиаст
-
- Мнения: 910
- Регистриран на: 4.01.2007
- Местоположение: България
- Кара: BMW E39 520 M52
- Мечтае да кара: M5
Колега,
Имам стандарните за модела кори. Това ми се е случвало няколко пъти при разлика в температурата +5 до -5, и аз нямам обяснение.
Стрелката леко потреперва слиза до 10 ч, и оттам пак почва да катери до 12ч, това става за интервал от 1 мин.
Имам стандарните за модела кори. Това ми се е случвало няколко пъти при разлика в температурата +5 до -5, и аз нямам обяснение.
Стрелката леко потреперва слиза до 10 ч, и оттам пак почва да катери до 12ч, това става за интервал от 1 мин.

Нищо лично ,Просто бизнес !
- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Запомнете едно,
стрелката на температурата НЕ ТРЯБВА ДА МЪРДА при никакви обстоятелства,
ако ще и да е -15'С и да се пускаш 20 км с 1500 об/мин!!!
ПП. При мен е така.
стрелката на температурата НЕ ТРЯБВА ДА МЪРДА при никакви обстоятелства,
ако ще и да е -15'С и да се пускаш 20 км с 1500 об/мин!!!
ПП. При мен е така.
- i4koo
- ентусиаст
-
- Мнения: 910
- Регистриран на: 4.01.2007
- Местоположение: България
- Кара: BMW E39 520 M52
- Мечтае да кара: M5
Воденичаров написа:Темата обаче започна от това че като запалиш колата, тя изстива.

Нищо лично ,Просто бизнес !
- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3350
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
А парното на тихи как ти е? Като я оставиш много дълго време да работи на място отмества ли се стрелката на температурата на 2-3 мм в дясно от 90-те градуса?
46 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани