bmw 525 tds
Модератор: Технически модератори
			11 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
- svetlin_rz
 - Потребител
 - 
				
			 - Мнения: 21
 - Регистриран на: 27.12.2007
 - Местоположение: Razgrad
 
bmw 525 tds
Здравей те на всичи имам следния проблем имам бмв 525 тдс 143 коне но когато я карам на трета или четвърта в оборотите преди да се включи турбото нещо ми прекъсва? Иначе е добре преди това и след това но иначе предръпва но немога да си го обясне искам  
  
			
		
  
ми това не са ли начални признаици на износване на четеца в управляващия блок на гнп-то.При мен започна лекода придърпва от около 1500 до около 2000 оборота и се изчистваше след това или ако натисна рязко педала на газта.След това започна да мени обороти на празен ход,а малко по късно и гаснеше като изключа от скорост.
			
		- stambo_81dg
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 2570
 - Регистриран на: 17.09.2003
 - Местоположение: Димитровград / London
 - Кара: Х5
 
- svetlin_rz
 - Потребител
 - 
				
			 - Мнения: 21
 - Регистриран на: 27.12.2007
 - Местоположение: Razgrad
 
Franio написа:ми това не са ли начални признаици на износване на четеца в управляващия блок на гнп-то.При мен започна лекода придърпва от около 1500 до около 2000 оборота и се изчистваше след това или ако натисна рязко педала на газта.След това започна да мени обороти на празен ход,а малко по късно и гаснеше като изключа от скорост.
Ами незнам може и това да е но мойта се обажда преди да се включи турбото
- Wenzy
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 2046
 - Регистриран на: 19.09.2007
 - Местоположение: Dobrich
 - Кара: Е34 М51Д25
 
Тръбва да извадиш плочката,да капнеш масло на пистите,внимаааателно да размърдаш и ако не контактува както трябва леко може да закривиш пластинките.
Лекия вариант въздухопроводи/въздушен филтър/горивен филтър
			
		Лекия вариант въздухопроводи/въздушен филтър/горивен филтър
- svetlin_rz
 - Потребител
 - 
				
			 - Мнения: 21
 - Регистриран на: 27.12.2007
 - Местоположение: Razgrad
 
[quote="Wenzy"]Тръбва да извадиш плочката,да капнеш масло на пистите,внимаааателно да размърдаш и ако не контактува както трябва леко може да закривиш пластинките.
Лекия вариант въздухопроводи/въздушен филтър/горивен филтър[/quot
Значи лекия вариянт отпада щото тези консумативи са сменяни много скоро
 
Остава това другото ,но моля те по изясними малко кадеточно или със снимка ако е възможно
Мерси предварително
			
		Лекия вариант въздухопроводи/въздушен филтър/горивен филтър[/quot
Значи лекия вариянт отпада щото тези консумативи са сменяни много скоро
Остава това другото ,но моля те по изясними малко кадеточно или със снимка ако е възможно
Мерси предварително
- svetlin_rz
 - Потребител
 - 
				
			 - Мнения: 21
 - Регистриран на: 27.12.2007
 - Местоположение: Razgrad
 
Franio написа:А тази интервенция не е ли невъзможна при малко по новите помпи, при които четеца е капсулован в самата плочка?
Ами незнам моито е93 или 94 година то е скоро взето то мен
- Wenzy
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 2046
 - Регистриран на: 19.09.2007
 - Местоположение: Dobrich
 - Кара: Е34 М51Д25
 
			11 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани