Помогнете голяма загадка!
Модератор: Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
Помогнете голяма загадка!
Здравейте скоро си купих БМВ525тдс коми,взех тази кола с много резерви , но както и да е.Карах я около 2 седмици и реших да я взема.
Питах стария собствени да ли е сменял маслото и той ми каза ,че наближава варемето.Аз работя в магазин за авточасти и при нас имамае и сериз само,че е за Фиат.Момчетата ми смениха маслото и от тогава започнаха проблемите. Лампата на маслото взе да загася много късно.Карах я около 1 седмица обаче проблема си остана.Навих манометър на датчика и се оказа че колата не вдига налягане на празен ход до момента когато подам газ.Паля и няама налягане ,давам газ и се оправя.На студено държи 3Бара като се стопли е около 1.8-2 бара на празен ход което е нормално.Съмяавах се в клапаните на тялото на масления филтър затова го смених-същата работа,смених отново маслото с друго по гъсто 15-40 - същата работа.Накарах майсторите да отворят катера,замерихме лагерите(биелните),бяха добри,вала нямаше износване.Чудя се Къде може да е проблема,мислех си за маслена помпа ,но палих колата без капака на тялото на масения филтър помпата хвърля много масло,при палене и веднага я гася пълни цялото тяло.Незнам да ли може да остава отворен клапана за високото на маслената помпа и после да се затваря направо нямам идея, колата се даржи така сякаш си изтърва маслото. Ако някой е имал подобен проблем моля да ми отговори !
Питах стария собствени да ли е сменял маслото и той ми каза ,че наближава варемето.Аз работя в магазин за авточасти и при нас имамае и сериз само,че е за Фиат.Момчетата ми смениха маслото и от тогава започнаха проблемите. Лампата на маслото взе да загася много късно.Карах я около 1 седмица обаче проблема си остана.Навих манометър на датчика и се оказа че колата не вдига налягане на празен ход до момента когато подам газ.Паля и няама налягане ,давам газ и се оправя.На студено държи 3Бара като се стопли е около 1.8-2 бара на празен ход което е нормално.Съмяавах се в клапаните на тялото на масления филтър затова го смених-същата работа,смених отново маслото с друго по гъсто 15-40 - същата работа.Накарах майсторите да отворят катера,замерихме лагерите(биелните),бяха добри,вала нямаше износване.Чудя се Къде може да е проблема,мислех си за маслена помпа ,но палих колата без капака на тялото на масения филтър помпата хвърля много масло,при палене и веднага я гася пълни цялото тяло.Незнам да ли може да остава отворен клапана за високото на маслената помпа и после да се затваря направо нямам идея, колата се даржи така сякаш си изтърва маслото. Ако някой е имал подобен проблем моля да ми отговори !

- Niki Lauda
- Е36 фен
-
- Мнения: 1350
- Регистриран на: 12.02.2005
- Пол: Мъж
- Кара: каквото има
Мисля че темата е за подфрум Е34 там ще имаш по голям шанс някой да ти помогне колега.Дано всичко се оправи скоро
Niki Lauda
Колега обърни внимание на No 7, 8, 9, 10 и 11 (това са детайлите на клапан-регулатора на маслената помпа).
Според мен е О-пръстена или пружината
http://bmwfans.info/original/E34/Lim/52 ... l-11_1195/
Според мен е О-пръстена или пружината
http://bmwfans.info/original/E34/Lim/52 ... l-11_1195/
- ivantchoG
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1956
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 1985 BMW E30 M10B18
Трябва да има възвратен клапан, който не позволява на маслото да се върне в картера при изгасен двигател. Ако не работи (стои си отворен), налягането се вдига чак като се напълни филтъра.
Ако лампата гасне късно само при палене след престой 1-2 часа, а гасне веднага при палене веднага след изгасяне на мотора - точно тоя клапан е причина. Къде се намира в тоя матор - друг да каже
...
Друга диагностика - след няколко часа престой сваляш филтъра - ако е празен - пак същия клапан е причина.
П.С. За "колата не вдига налягане на празен ход до момента когато подам газ" - най-вероятно ще го вдигне и без да даваш газ, но трябва да чакаш повече
Ако лампата гасне късно само при палене след престой 1-2 часа, а гасне веднага при палене веднага след изгасяне на мотора - точно тоя клапан е причина. Къде се намира в тоя матор - друг да каже

Друга диагностика - след няколко часа престой сваляш филтъра - ако е празен - пак същия клапан е причина.
П.С. За "колата не вдига налягане на празен ход до момента когато подам газ" - най-вероятно ще го вдигне и без да даваш газ, но трябва да чакаш повече

".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!

Бате Сашо - Пази имената!

- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
а като загасне веднъж после на празен ход дали примигва или светва ? ако угасиш и веднага запалиш кога изгасва ?
Alexi написа:а като загасне веднъж после на празен ход дали примигва или светва ? ако угасиш и веднага запалиш кога изгасва ?
Проблема е само при палене до подаването на газ(гледал съм го как се държи и с манометър).Ако загася и запаля веднага до 2-5 секунди веднага гасне лампата .но ако я оставя за повече време лампата не гасне

- nasko_burgas
- Потребител
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: 25.01.2006
колега аз имам М-30 при мене е същата работа особено когато е много студено,и мисля че е клапана на високото, защото като го свалих беше отворен затова си поръчах нов.
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани