Превъзхождащо: задвижването quattro
Модератор: Общи модератори
25 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Bavarishe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3117
- Регистриран на: 9.08.2004
- Местоположение: СофиА
- Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
- Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31
Превъзхождащо: задвижването quattro
инжинерите от мойта секта хвърлят отново ръкавицата на БМВ
Май ще има подобрения на пистовите времена на Ауди
Новото Audi A4 3.2 FSI и 3.0 TDI предават силата си върху пътната настилка основно чрез перманентно задвижване на четирите колела quattro. То демонстрира и тук онези превъзхождащи качества, които са станали характерни за марката Audi след дебюта му през 1980 г. – плюсът за сцеплението, динамиката и сигурността при движение буквално олицетворяват напредъка чрез техника. Моделите quattro на новото Audi A4 са динамични лимузини, които се движат уверено стабилно при всякакви атмосферни условия. Освен това те са идеални – също и заради мощните си двигатели – за автомобили за теглене.
Ядрото на задвижването на четирите колела quattro в новото Audi A4 е самозаключващия се среден диференциал. Той работи чисто механично и без забавяне. Блокиращото му действие се използва само при натоварване, докато при спиране и в завои се разчита на разлика в оборотите.
В нормално положение той разпределя 40 процента от силата върху предната ос и 60 процента върху задната, с което позволява спортна и ориентирана към задницата управляемост. При необходимост – например, когато колелата на една ос започнат да буксуват - диференциалът изпраща голяма част от моментите към оста с по-ниски обороти – тоест с по-добро сцепление.
Средният диференциал може да разпределя до 65 процента от силата върху предните колела и до 85 процента върху задните, така новото A4 се справя в гранични ситуации и без спирачната намеса на системата за стабилизиране ESP.
Ако започне буксуването на едно колело, електронното блокиране на диференциала EDS го регулира чрез спирачни намеси, което обаче се случва доста рядко. EDS служи и като помощна система при потегляне.
Накрая очаквайте ауди РВД
Взаймствано от Аудиемоушън.ком

Новото Audi A4 3.2 FSI и 3.0 TDI предават силата си върху пътната настилка основно чрез перманентно задвижване на четирите колела quattro. То демонстрира и тук онези превъзхождащи качества, които са станали характерни за марката Audi след дебюта му през 1980 г. – плюсът за сцеплението, динамиката и сигурността при движение буквално олицетворяват напредъка чрез техника. Моделите quattro на новото Audi A4 са динамични лимузини, които се движат уверено стабилно при всякакви атмосферни условия. Освен това те са идеални – също и заради мощните си двигатели – за автомобили за теглене.
Ядрото на задвижването на четирите колела quattro в новото Audi A4 е самозаключващия се среден диференциал. Той работи чисто механично и без забавяне. Блокиращото му действие се използва само при натоварване, докато при спиране и в завои се разчита на разлика в оборотите.
В нормално положение той разпределя 40 процента от силата върху предната ос и 60 процента върху задната, с което позволява спортна и ориентирана към задницата управляемост. При необходимост – например, когато колелата на една ос започнат да буксуват - диференциалът изпраща голяма част от моментите към оста с по-ниски обороти – тоест с по-добро сцепление.
Средният диференциал може да разпределя до 65 процента от силата върху предните колела и до 85 процента върху задните, така новото A4 се справя в гранични ситуации и без спирачната намеса на системата за стабилизиране ESP.
Ако започне буксуването на едно колело, електронното блокиране на диференциала EDS го регулира чрез спирачни намеси, което обаче се случва доста рядко. EDS служи и като помощна система при потегляне.
Накрая очаквайте ауди РВД

Взаймствано от Аудиемоушън.ком
ТДС - Турбо Див Селянин
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Превъзхождащо: задвижването quattro
А докато станат Алдитата RWD те са си го казали хората за какво стават най- добре

Bavarishe написа:... Освен това те са идеални – също и заради мощните си двигатели – за автомобили за теглене.
...
- Dimo
- баварски фанатик
-
- Мнения: 4558
- Регистриран на: 26.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: нещо...
- Мечтае да кара: McLaren F1 LM
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
^ Не, 335-цата срещу S5
Хората правят почти безупречен грип, но това пък означава маса в +
дай-боже това ново поколение куатро да е наистина изпипано
Георги Пенчев

Хората правят почти безупречен грип, но това пък означава маса в +
дай-боже това ново поколение куатро да е наистина изпипано
Георги Пенчев
- NaKi4_pZ
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 312
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: 328i & 520i
- Жената^на^шефа
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 416
- Регистриран на: 10.08.2007
- Местоположение: София
- Пол: Жена
Хората са помисли ли и за по-напред:
The complete list:
September 2007 - B8 A4
September 2007 - C6 RS6
January 2008 - A3 Cabrio
March 2008 - B8 A4 Avant
June 2008 - A3 Facelift
July 2008 - Q5
August 2008 - TT-S
September 2008 - R8 V10
December 2008 - Q7 Hybrid
January 2009 - A5 Cabrio
February 2009 - RS5
March 2009 - R8 Targa
June 2009 - A7 Coupe
July 2009 - Q3
August 2009 - TT-RS
September 2009 - A5 Sportback
December 2009 - A1
February 2010 - Q5 Hybrid
June 2010 - New D4 A8
October 2010 - New A3
January 2010 - A7 Cabrio
January 2011 - New C7 A6
May 2011 - C7 A6 Avant
June 2011 - R4
October 2011 - A1 Cabrio
January 2012 - A4 Facelift
http://youtube.com/watch?v=jq9Xf87sspo

The complete list:
September 2007 - B8 A4
September 2007 - C6 RS6
January 2008 - A3 Cabrio
March 2008 - B8 A4 Avant
June 2008 - A3 Facelift
July 2008 - Q5
August 2008 - TT-S
September 2008 - R8 V10
December 2008 - Q7 Hybrid
January 2009 - A5 Cabrio
February 2009 - RS5
March 2009 - R8 Targa
June 2009 - A7 Coupe
July 2009 - Q3
August 2009 - TT-RS
September 2009 - A5 Sportback
December 2009 - A1
February 2010 - Q5 Hybrid
June 2010 - New D4 A8
October 2010 - New A3
January 2010 - A7 Cabrio
January 2011 - New C7 A6
May 2011 - C7 A6 Avant
June 2011 - R4
October 2011 - A1 Cabrio
January 2012 - A4 Facelift
http://youtube.com/watch?v=jq9Xf87sspo
...It`s no Angel,Just Powerkata!... 

- ataman
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 235
- Регистриран на: 14.11.2004
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
абе аз така гледах за една 'онда дето електроника променяла постоянно процента задвижване към ВСЯКО от четирите колела по отделно, било супер, било генялно. Накрая викат едно БМВ и едно Ауди с Куатро, слагат ги и противно на всякакви очаквания БМВто първо, аудито второ, генялната 'онда трета...добре,че нямаше още коли,че да пада и от тях 

- bam-bam
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3665
- Регистриран на: 25.12.2006
- Местоположение: македонче
- Пол: Мъж
- Кара: Е39
- Мечтае да кара: Е92
- michev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2041
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
в авто билд писаха за новото А4, че това е най-доброто БМВ правено някога от Ауди 

only rear wheel drive
- Bustter
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 281
- Регистриран на: 20.01.2007
- Местоположение: Не се знае, знае ли се...
denko написа:Роската ли беше казал![]()
БМВ когато правеха коли
ауди правеха спирачки за влакове![]()
ало гюлето фъргача тва че имаш алди не та прай сектант
Ха това е некво ново... Пък и не съм сигурен се пак Ауди е сбирщаин от 4 марки...
25 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани