КЛЮЧ
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
- emobmw
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 63
- Регистриран на: 14.12.2007
- Местоположение: Shumen
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 325xi-2001г.
КЛЮЧ
Здравейте имам един голям проблем с ЕКУ-то на моето БМВ Е36 318 И година 96 двигател с веригата както и колата има климатроник.Сложих и газова уредба а също и емулация на дюзите съответно на Ловато.Един ден докато карах ми свърши газта и превключих на бензин и тогава се появи проблема колата започна да предърпва и като я освободих от скорост угасна.След като проверих ел.системите се установи,че на първи цилиндър дюзата е напълно отворена при подаване на контакт и след като занесох ЕКУ-то на майстор той ми каза,че е изгорял един интеграл който командвал дюзите.ЕКУ-то ми е БОШ и №0261 204 173.Ако някой има идея как да оправя този проблем моля за съвет тъй като не мога никъде да намеря такъв компютър с този номер,а ми казаха че друг нямало да стане.
Последна промяна emobmw на 20 Мар 2010, 21:55, променена общо 1 път
- agent smit
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 638
- Регистриран на: 29.10.2007
- Местоположение: в град без закони
- Пол: Мъж
Виж номера (букви и цифри) на изгорялата интегрална схема, ако се виждат и потърси същата. В Гугъл ако излезе някой сайт от който да се поръча... Незнам дали ще се намери такава от някъде, но не пречи да се потърси. За да изгори интегралата значи има причина да изгори, провери и това. Никой не препоръчва на БМВ да се слага газова уредба. Може от нея да е. Хората които са я слагали ако са пипнали нещо не както трябва. 

тука нещо не е както трябва , в ЕЦУ-то по скоро ще изгори краен транзистор, обаче както и да е , дюзите са 2 по 2 и ако има нещо нередно 2 ще отворят , не една
. Не може ецу-то да ти отваря само една дюза. Ако наистина отваря само една търси там кадето са рязали кабелите на дюзите газаджийте или по емулатора


- emobmw
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 63
- Регистриран на: 14.12.2007
- Местоположение: Shumen
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 325xi-2001г.
ЕКУ
Значи моят управляващ блок подава информация на всяка дюза поотделно дори момчето което го отваря се учуди и каза че за първи път вижда такъв компютър.Автомобила е внос от Италия.Също така ключа за палене е с чип.Със сигурност ми казаха че дюзите се управляват всяка поотделно.Часта която е изгоряла е един интеграл вид крайно стъпало с №B58354,ако някой има идея от къде мога да намеря такъв.
4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани