проблем-голям
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
- divia
- Потребител
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: 26.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 98' 525tds
проблем-голям
Честита Коледа
318тдс при завъртяна капачка на казанчето за водата,налягането в маркуча,който влиза в радиатора се повишава.От какво може да е освен от гарнитура на главата.БМВ-то наскоро строши бутало и му е набита нова риза,може ли да е потунала и от това да прави така.
Поздрави.
318тдс при завъртяна капачка на казанчето за водата,налягането в маркуча,който влиза в радиатора се повишава.От какво може да е освен от гарнитура на главата.БМВ-то наскоро строши бутало и му е набита нова риза,може ли да е потунала и от това да прави така.
Поздрави.
- BMWm5
-
-
- Мнения: 876
- Регистриран на: 22.01.2007
- Местоположение: Пловдивчанче
- Кара: M5,X5,328iR,e30 330i,
- Мечтае да кара: м6
ако като отвори6 капа4ката на радиатора при работе6т двигател и духа или надува какато казва6 е гарнитура... а 6том казва6 4е му е дил правен ремон се подразбира 4е трябва да са сложили новата гарнитура ако са сложили старата (в което не се съмнявам) 6те стане така а ако е новата трябва да има при4ина за да я издуха... ти да си и вкарал някакви ка4ествени реза4ки или "маисторите" които са ти набили ризата да са били пи6ман и да са я направили хлабава и да се е изхлузила на доло ..... но пък 6те се 4уе стра6ен удар в двг ако е така (с4упени сегменти и звука от ма4кането на ризата...но се самнявам) ако 1-ния цилиндър го няма тогава 6те е така...
ако пак е само гарнутура 6те ти губи вода от радиатора и след определено време като ре6и6 да пали 6те прави воден удър... като се отвори да се смени гарнитурата 6те си покаже..

- divia
- Потребител
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: 26.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 98' 525tds
Ми да се надявам,че е с нова гарнитура,като е махната капачката на казанчето като форсирам двигателя изхвурля антифриза.Вода не губи,просто налягането в маркуча се повишава,може да е нормално,мисля да сравня с един 2,5тдс какви са разликите с наляганията на маркуча.А и като е отвуртяна капа4ката и като сложи6 ръка духа,както ти казваш.А що се отнася до това дали и 4-рите цилиндъра работят,такъв шум несе чува.Водата не влиза в маслото.
- michev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2041
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
колега, при тези коли налягането в системата е 2 бара, поне при бензиновите и маркучите доста се втвърдяват при загрял мотор. При теб като за начало може би е полезно да смениш капачката на радиатора да не е в нея проблема, имам предвид клапанчето.
only rear wheel drive
- BMWm5
-
-
- Мнения: 876
- Регистриран на: 22.01.2007
- Местоположение: Пловдивчанче
- Кара: M5,X5,328iR,e30 330i,
- Мечтае да кара: м6
може да я остави и хлабава капа4ката
а до колкото изхвърлянето на антифриза не би трябвало да е така.. ако е до обороти или си прекалил с пълненето това изли6ко коли4ество 6те го изхвърли и после няма да има проблем но ако веднага след палене надува зна4и е 100% гарнитура и пробива на гарнитурата е само някаде по латуна към някои цилиндър не е цялостен за да смеси и маслото така 4е е хубаво да не си прави6 пове4е експириметни слез този за6тото не е хубаво да работи така двигателя за6тото там от кадето духа цилиндъра специално при дизелите се издълбава един канал в главата които става все по дълбок и идва един момент в които и 6лаифане на главата няма да ти помогне а 6те ти трябва нова глава.... така 4е след празниците бягаи да сменя6 гарнитура!

- КУНИ
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 444
- Регистриран на: 28.05.2006
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
michev написа:....
Доста си прав тука! На нашите макини маркучите са с една идея по-твърди от това което си мисли човек за нормално! Пипането на маркучите на загрял мотор е доста субективно за преценка, и оттам пък изводи имали проблем в системата! Аз съм карал няколко БМВ от магазина (нови), и маркучите им са корави на пипане съответно толеранса на поддаване е доста малък и относителен, ако примерно преди това си пипнал на някой Опел ( на загрял мотор) които пък са меки!
Последна промяна КУНИ на 26 Дек 2007, 21:25, променена общо 1 път
- LAST RIDE
- ентусиаст
-
- Мнения: 1293
- Регистриран на: 4.07.2005
- Местоположение: Сливен О.С :))
- Пол: Мъж
- Кара: дизелaка да пропушва
- Мечтае да кара: НА БАБА ЯГА МЕТЛАТА :D:D
миля че на всеки двигател при загряло полужение ако му се отвори капачката хвърля водата или греша
И преди колко време е правен ремонта данеби системата още дане се е обезвъздушила?

И преди колко време е правен ремонта данеби системата още дане се е обезвъздушила?
Заменям си усилвателя!!
viewtopic.php?f=64&t=228928
коментар:
исках BMW,но татко каза не.......по добре да си взема SUZUKI IGNIS пък и те BMW нестават...
viewtopic.php?f=64&t=228928
коментар:
исках BMW,но татко каза не.......по добре да си взема SUZUKI IGNIS пък и те BMW нестават...

- divia
- Потребител
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: 26.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 98' 525tds
еми зна4и "майсторите" ми казаха 4е като са затворили двигателя(глава),е работил кум 15мин и след това пак са затегнали главата и си мисля 4е се е преебала гарнитурата,а проблема с надуването го прави и при студен двигател.Благодаря на всички отзовали се и продължаваите да помагате!!Аз отивам да го карам да му сменят гарнитурката
Весели Празници на всички

Весели Празници на всички
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
divia написа:еми зна4и "майсторите" ми казаха 4е като са затворили двигателя(глава),е работил кум 15мин и след това пак са затегнали главата и си мисля 4е се е преебала гарнитурата,а проблема с надуването го прави и при студен двигател.Благодаря на всички отзовали се и продължаваите да помагате!!Аз отивам да го карам да му сменят гарнитурката
Весели Празници на всички
А не ако не искаш да се занимаваш повече с глупости смени майстора

И при загрял и при студен мотор като се отвие капачката не трябва да хвърля вода

А за да сте сигурни ,че е духнала гарнитурата имерете нивото на газовете в антифриза.
И главата се затяга на един път с определените килограми в определения ред. По предписание няма дозатягане.
Купи си оригинална гарнитура,щото ако е някаква ментелива нищо чудно да е пръднала.
И главата я закарай за проверка.

9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани