Почистване на дюзи на инжекцион... Къде?

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 89
Регистриран на: 15.12.2004
Местоположение: София

Почистване на дюзи на инжекцион... Къде?

Мнение от JP » 25 Авг 2006, 10:16

Някой знае ли къде в София почистват с ултразвук дюзите на инжекциона... Освен в ЮВЕ на Симеоновско шосе... Там били в отпуск... :help:

Благодаря предварително.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 89
Регистриран на: 15.12.2004
Местоположение: София

Мнение от JP » 28 Авг 2006, 13:23

Колеги, никой ли не може да даде информация? :help:

Обадих се в Юве. Там ми искат 150 лв за услугата... Мисля, че е твърде много... :shock:

Аз бях чувал за цени нещо от сорта на 50-60 лв.

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 28 Авг 2006, 20:13

Не си давай парите на вятъра :!: 60 лв е абсолютно несериозно ...

Георги Пенчев
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 867
Регистриран на: 21.02.2006
Местоположение: гр. Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15

Мнение от маречков » 29 Авг 2006, 22:46

Penchev написа:Не си давай парите на вятъра :!: 60 лв е абсолютно несериозно ...

Георги Пенчев

Пенчев, мойте ги чистиха за 20лв. Каква ти е идеята с това "несериозно"? :roll:
Да живее БЪЛГАРИЯ!

Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 158
Регистриран на: 19.11.2007
Местоположение: pernik

Мнение от metatron » 20 Дек 2007, 22:40

невидях някои да казва къде и колко ще струва и маи ще заминат 200 кинта :( :( :( :( :( :(
и довечера без бира

e30s live forever
Аватар
Мнения: 1204
Регистриран на: 29.09.2005
Пол: Мъж

Мнение от sachs » 20 Дек 2007, 22:49

http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=56276
10 лв на дюза + 25 сваляне и качване.демек 6цил-85лв,4цил-65лв
Последна промяна sachs на 20 Дек 2007, 23:11, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 20 Дек 2007, 22:52

sachs написа:http://www.bmwpower-bg.net/forums/profile.php?mode=viewprofile&u=5061
10 лв на дюза + 25 сваляне и качване.демек 6цил-85лв,4цил-65лв


Ти за кви цени говориш?
Сваляне колектор,дюзи + стенд,замерване компресия - 40лв.
Тва за ТДС-а

e30s live forever
Аватар
Мнения: 1204
Регистриран на: 29.09.2005
Пол: Мъж

Мнение от sachs » 20 Дек 2007, 23:04

Wenzy написа:
sachs написа:http://www.bmwpower-bg.net/forums/profile.php?mode=viewprofile&u=5061
10 лв на дюза + 25 сваляне и качване.демек 6цил-85лв,4цил-65лв


Ти за кви цени говориш?
Сваляне колектор,дюзи + стенд,замерване компресия - 40лв.
Тва за ТДС-а

бензин бате,бензин.некой по два дена се варат в ултра звука.а на печката е за 10 мин работа.даже 40лв ми се виждат малко множко
чети по нагоре човека за кво пита и тогава говори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Мнение от Zubcho » 22 Дек 2007, 20:54

Wenzy написа:
sachs написа:http://www.bmwpower-bg.net/forums/profile.php?mode=viewprofile&u=5061
10 лв на дюза + 25 сваляне и качване.демек 6цил-85лв,4цил-65лв


Ти за кви цени говориш?
Сваляне колектор,дюзи + стенд,замерване компресия - 40лв.
Тва за ТДС-а


Цените в София ги умножавай поне по 3 от това което е в др. градове :)
Иначе в Люлин 8 - сервиза на Ники почиства дюзи на инжекцион с ултра звук, но не знам цена. Потърси в раздел продава темата за сервиза му и му звънни да го питаш цена, но да знаеш, че чак след нова година ще те вземе, че сега е отпуск. Дано съм ти бил полезен. А в ЮВЕ не им давай колата си. Скъпо е там и ми казаха че колата ми щяла да изкара не повече от 500 км. вече минах 600 и кусур и още я чакам да се прецака :). Хайде повече няма да говоря че някой да не се разсърди.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6269
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 22 Дек 2007, 21:05

Zubcho написа:
Wenzy написа:
sachs написа:http://www.bmwpower-bg.net/forums/profile.php?mode=viewprofile&u=5061
10 лв на дюза + 25 сваляне и качване.демек 6цил-85лв,4цил-65лв


Ти за кви цени говориш?
Сваляне колектор,дюзи + стенд,замерване компресия - 40лв.
Тва за ТДС-а


Цените в София ги умножавай поне по 3 от това което е в др. градове :)
Иначе в Люлин 8 - сервиза на Ники почиства дюзи на инжекцион с ултра звук, но не знам цена. Потърси в раздел продава темата за сервиза му и му звънни да го питаш цена, но да знаеш, че чак след нова година ще те вземе, че сега е отпуск. Дано съм ти бил полезен. А в ЮВЕ не им давай колата си. Скъпо е там и ми казаха че колата ми щяла да изкара не повече от 500 км. вече минах 600 и кусур и още я чакам да се прецака :). Хайде повече няма да говоря че някой да не се разсърди.


Защо ще мълчиш-предупреди ни ,какво ни очаква там.За мен там бяха по-малко зле от Супердизел,но докато сам не си направих колата... ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Мнение от Zubcho » 22 Дек 2007, 21:27

zvetiko написа:
Zubcho написа:
Wenzy написа:
sachs написа:http://www.bmwpower-bg.net/forums/profile.php?mode=viewprofile&u=5061
10 лв на дюза + 25 сваляне и качване.демек 6цил-85лв,4цил-65лв


Ти за кви цени говориш?
Сваляне колектор,дюзи + стенд,замерване компресия - 40лв.
Тва за ТДС-а


Цените в София ги умножавай поне по 3 от това което е в др. градове :)
Иначе в Люлин 8 - сервиза на Ники почиства дюзи на инжекцион с ултра звук, но не знам цена. Потърси в раздел продава темата за сервиза му и му звънни да го питаш цена, но да знаеш, че чак след нова година ще те вземе, че сега е отпуск. Дано съм ти бил полезен. А в ЮВЕ не им давай колата си. Скъпо е там и ми казаха че колата ми щяла да изкара не повече от 500 км. вече минах 600 и кусур и още я чакам да се прецака :). Хайде повече няма да говоря че някой да не се разсърди.


Защо ще мълчиш-предупреди ни ,какво ни очаква там.За мен там бяха по-малко зле от Супердизел,но докато сам не си направих колата... ;)


Ами де да знам може някой да се засегне. Та сега какво ми казаха от ЮВЕ за двигателя. Закачаме я на стенда всичко в норма, почистиха ми мап сензора и това беше. После 1 момче извади уред подобно на стетоскоп само че не плосък отпред ами дълъг като антена и предполагам кух. И почна да слуша по цилиндрите, около главата, по турбото. Обяви че на 6ти цилинтър имам странен звук, при веригата също и турбото също ми било заминало. Предложен ми беше ремонт който в добрия случай може да струва около 1000 лв. а в лошия 4000. Естествено аз вече бях приготвил текста за мобиле.бг но реших да направя малко консултации с колеги от форума и мои познати. Та сигурно помниш zvetiko и ти dino че ви питах относно турбото и маслото което навява + още 1 мой познат който много се занимава с автомобили. Отговора беше че няма проблеми ако малко навява и че ако не ми харчи масло всичко е ок. Сега за шумовете при веригата цитирам 1 мой познат - "Е нали е верига бе за това е по-шумна. Те за това слагат ремаци на др. коли ама веригата си е по-трайна и по сигурна, а и шума се губи в цялата какафония на двигателя." Сега аз лично слагах слушалките докато онзи слушаше двигателя и на 6-ти цилиндър не чух нещо по-различно от това на 4-ти и 5-ти.

Изводи- Може и да ми е счупена колата може и да не е. Докато не отворим целия двигател няма как да разберем това (около 500 - 600 лв работа). За турбото - не го ли свалим и поставим на стенд пак няма как да раберем със сигурност дали е скапало (70 лв мотнаж демонтаж). За веригата няма да казвам нищо.

Лелеее много написах бе. :mhihi:
Последна промяна Zubcho на 22 Дек 2007, 21:35, променена общо 1 път
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6269
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 22 Дек 2007, 21:31

Wenzy написа:
sachs написа:http://www.bmwpower-bg.net/forums/profile.php?mode=viewprofile&u=5061
10 лв на дюза + 25 сваляне и качване.демек 6цил-85лв,4цил-65лв


Ти за кви цени говориш?
Сваляне колектор,дюзи + стенд,замерване компресия - 40лв.
Тва за ТДС-а


Не виждаш ли ,че човека си рекламира сервиза безплатно.Чудя се защо модераторите го търпят-платил си е в съответният раздел и да си стои там, а не да с...ре по всички теми-знам как се оправя,ама няма да ви кажа ,докато не дойдете в сервиза ми да си платите,ще го оправя ама е много трудно,аман от простотии. :evil:
Тук да не е борса за набиране на клиенти за автосервизите-ако искаш да помагаш,помагай със съвет безплатно,ако човека го мързи или не може сам ще ти се обади.:confused:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6269
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 22 Дек 2007, 21:37

Zubcho написа:
zvetiko написа:
Zubcho написа:
Wenzy написа:
sachs написа:http://www.bmwpower-bg.net/forums/profile.php?mode=viewprofile&u=5061
10 лв на дюза + 25 сваляне и качване.демек 6цил-85лв,4цил-65лв


Ти за кви цени говориш?
Сваляне колектор,дюзи + стенд,замерване компресия - 40лв.
Тва за ТДС-а


Цените в София ги умножавай поне по 3 от това което е в др. градове :)
Иначе в Люлин 8 - сервиза на Ники почиства дюзи на инжекцион с ултра звук, но не знам цена. Потърси в раздел продава темата за сервиза му и му звънни да го питаш цена, но да знаеш, че чак след нова година ще те вземе, че сега е отпуск. Дано съм ти бил полезен. А в ЮВЕ не им давай колата си. Скъпо е там и ми казаха че колата ми щяла да изкара не повече от 500 км. вече минах 600 и кусур и още я чакам да се прецака :). Хайде повече няма да говоря че някой да не се разсърди.


Защо ще мълчиш-предупреди ни ,какво ни очаква там.За мен там бяха по-малко зле от Супердизел,но докато сам не си направих колата... ;)


Ами де да знам може някой да се засегне. Та сега какво ми казаха от ЮВЕ за двигателя. Закачаме я на стенда всичко в норма, почистиха ми мап сензора и това беше. После 1 момче извади уред подобно на стетоскоп само че не плосък отпред ами дълъг като антена и предполагам кух. И почна да слуша по цилиндрите, около главата, по турбото. Обяви че на 6ти цилинтър имам странен звук, при веригата също и турбото също ми било заминало. Предложен ми беше ремонт който в добрия случай може да струва около 1000 лв. а в лошия 4000. Естествено аз вече бях приготвил текста за мобиле.бг но реших да направя малко консултации с колеги от форума и мои познати. Та сигурно помниш zvetiko и ти dino че ви питах относно турбото и маслото което навява + още 1 мой познат който много се занимава с автомобили. Отговора беше че няма проблеми ако малко навява и че ако не ми харчи масло всичко е ок. Сега за шумовете при веригата цитирам 1 мой познат - "Е нали е верига бе за това е по-шумна. Те за това слагат ремаци на др. коли ама веригата си е по-трайна и по сигурна, а и шума се губи в цялата какафония на двигателя." Сега аз лично слагах слушалките докато онзи слушаше двигателя и на 6-ти цилиндър не чух нещо по-различно от това на 4-ти и 5-ти.

Изводи- Може и да ми е счупена колата може и да не е. Докато не отворим целия двигател няма как да разберем това (около 500 - 600 лв работа). За турбото - не го ли свалим и поставим на стенд пак няма как да раберем със сигурност дали е скапало (70 лв мотнаж демонтаж). За веригата няма да казвам нищо.

Лелеее много написах бе. :mhihi:


Спомням си за турбото. :roll:

Еми монтьори,колега,създават си работа-какво да се прави,аз лично не ги понасям,обикновено са неграмотни с огромно самочувствие и можеш да очакваш всякакви простотии,особено ако си оставиш колата без надзор докато я правят. :confused:

Има един основен принцип за ремонтиране на стара кола-ремонтира се когато нещо се счупи. :mhihi: Така ,че карай си колата и не им слушай простотиите.


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 23 Дек 2007, 0:18

zvetiko написа:
Zubcho написа:
zvetiko написа:
Zubcho написа:
Wenzy написа:
sachs написа:http://www.bmwpower-bg.net/forums/profile.php?mode=viewprofile&u=5061
10 лв на дюза + 25 сваляне и качване.демек 6цил-85лв,4цил-65лв


Ти за кви цени говориш?
Сваляне колектор,дюзи + стенд,замерване компресия - 40лв.
Тва за ТДС-а


Цените в София ги умножавай поне по 3 от това което е в др. градове :)
Иначе в Люлин 8 - сервиза на Ники почиства дюзи на инжекцион с ултра звук, но не знам цена. Потърси в раздел продава темата за сервиза му и му звънни да го питаш цена, но да знаеш, че чак след нова година ще те вземе, че сега е отпуск. Дано съм ти бил полезен. А в ЮВЕ не им давай колата си. Скъпо е там и ми казаха че колата ми щяла да изкара не повече от 500 км. вече минах 600 и кусур и още я чакам да се прецака :). Хайде повече няма да говоря че някой да не се разсърди.


Защо ще мълчиш-предупреди ни ,какво ни очаква там.За мен там бяха по-малко зле от Супердизел,но докато сам не си направих колата... ;)


Ами де да знам може някой да се засегне. Та сега какво ми казаха от ЮВЕ за двигателя. Закачаме я на стенда всичко в норма, почистиха ми мап сензора и това беше. После 1 момче извади уред подобно на стетоскоп само че не плосък отпред ами дълъг като антена и предполагам кух. И почна да слуша по цилиндрите, около главата, по турбото. Обяви че на 6ти цилинтър имам странен звук, при веригата също и турбото също ми било заминало. Предложен ми беше ремонт който в добрия случай може да струва около 1000 лв. а в лошия 4000. Естествено аз вече бях приготвил текста за мобиле.бг но реших да направя малко консултации с колеги от форума и мои познати. Та сигурно помниш zvetiko и ти dino че ви питах относно турбото и маслото което навява + още 1 мой познат който много се занимава с автомобили. Отговора беше че няма проблеми ако малко навява и че ако не ми харчи масло всичко е ок. Сега за шумовете при веригата цитирам 1 мой познат - "Е нали е верига бе за това е по-шумна. Те за това слагат ремаци на др. коли ама веригата си е по-трайна и по сигурна, а и шума се губи в цялата какафония на двигателя." Сега аз лично слагах слушалките докато онзи слушаше двигателя и на 6-ти цилиндър не чух нещо по-различно от това на 4-ти и 5-ти.

Изводи- Може и да ми е счупена колата може и да не е. Докато не отворим целия двигател няма как да разберем това (около 500 - 600 лв работа). За турбото - не го ли свалим и поставим на стенд пак няма как да раберем със сигурност дали е скапало (70 лв мотнаж демонтаж). За веригата няма да казвам нищо.

Лелеее много написах бе. :mhihi:


Спомням си за турбото. :roll:

Еми монтьори,колега,създават си работа-какво да се прави,аз лично не ги понасям,обикновено са неграмотни с огромно самочувствие и можеш да очакваш всякакви простотии,особено ако си оставиш колата без надзор докато я правят. :confused:

Има един основен принцип за ремонтиране на стара кола-ремонтира се когато нещо се счупи. :mhihi: Така ,че карай си колата и не им слушай простотиите.
:yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5250
Регистриран на: 12.11.2006
Пол: Мъж
Кара: ги да пият мента
Мечтае да кара: за 6лв/100км
Детайли за колата: не върви и не гори

Мнение от павката » 23 Дек 2007, 1:22

Има един основен принцип за ремонтиране на стара кола-ремонтира се когато нещо се счупи
е тва не е мноо вярно,ама айде..
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook