Почистване на дюзи на инжекцион... Къде?
Модератор: Технически модератори
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Почистване на дюзи на инжекцион... Къде?
Някой знае ли къде в София почистват с ултразвук дюзите на инжекциона... Освен в ЮВЕ на Симеоновско шосе... Там били в отпуск...
Благодаря предварително.

Благодаря предварително.
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
- маречков
- ентусиаст
-
- Мнения: 867
- Регистриран на: 21.02.2006
- Местоположение: гр. Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15
Penchev написа:Не си давай парите на вятъра60 лв е абсолютно несериозно ...
Георги Пенчев
Пенчев, мойте ги чистиха за 20лв. Каква ти е идеята с това "несериозно"?

http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=56276
10 лв на дюза + 25 сваляне и качване.демек 6цил-85лв,4цил-65лв
10 лв на дюза + 25 сваляне и качване.демек 6цил-85лв,4цил-65лв
Последна промяна sachs на 20 Дек 2007, 23:11, променена общо 1 път
- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
sachs написа:http://www.bmwpower-bg.net/forums/profile.php?mode=viewprofile&u=5061
10 лв на дюза + 25 сваляне и качване.демек 6цил-85лв,4цил-65лв
Ти за кви цени говориш?
Сваляне колектор,дюзи + стенд,замерване компресия - 40лв.
Тва за ТДС-а
Wenzy написа:sachs написа:http://www.bmwpower-bg.net/forums/profile.php?mode=viewprofile&u=5061
10 лв на дюза + 25 сваляне и качване.демек 6цил-85лв,4цил-65лв
Ти за кви цени говориш?
Сваляне колектор,дюзи + стенд,замерване компресия - 40лв.
Тва за ТДС-а
бензин бате,бензин.некой по два дена се варат в ултра звука.а на печката е за 10 мин работа.даже 40лв ми се виждат малко множко
чети по нагоре човека за кво пита и тогава говори
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Wenzy написа:sachs написа:http://www.bmwpower-bg.net/forums/profile.php?mode=viewprofile&u=5061
10 лв на дюза + 25 сваляне и качване.демек 6цил-85лв,4цил-65лв
Ти за кви цени говориш?
Сваляне колектор,дюзи + стенд,замерване компресия - 40лв.
Тва за ТДС-а
Цените в София ги умножавай поне по 3 от това което е в др. градове

Иначе в Люлин 8 - сервиза на Ники почиства дюзи на инжекцион с ултра звук, но не знам цена. Потърси в раздел продава темата за сервиза му и му звънни да го питаш цена, но да знаеш, че чак след нова година ще те вземе, че сега е отпуск. Дано съм ти бил полезен. А в ЮВЕ не им давай колата си. Скъпо е там и ми казаха че колата ми щяла да изкара не повече от 500 км. вече минах 600 и кусур и още я чакам да се прецака

Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Zubcho написа:Wenzy написа:sachs написа:http://www.bmwpower-bg.net/forums/profile.php?mode=viewprofile&u=5061
10 лв на дюза + 25 сваляне и качване.демек 6цил-85лв,4цил-65лв
Ти за кви цени говориш?
Сваляне колектор,дюзи + стенд,замерване компресия - 40лв.
Тва за ТДС-а
Цените в София ги умножавай поне по 3 от това което е в др. градове
Иначе в Люлин 8 - сервиза на Ники почиства дюзи на инжекцион с ултра звук, но не знам цена. Потърси в раздел продава темата за сервиза му и му звънни да го питаш цена, но да знаеш, че чак след нова година ще те вземе, че сега е отпуск. Дано съм ти бил полезен. А в ЮВЕ не им давай колата си. Скъпо е там и ми казаха че колата ми щяла да изкара не повече от 500 км. вече минах 600 и кусур и още я чакам да се прецака. Хайде повече няма да говоря че някой да не се разсърди.
Защо ще мълчиш-предупреди ни ,какво ни очаква там.За мен там бяха по-малко зле от Супердизел,но докато сам не си направих колата...

- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
zvetiko написа:Zubcho написа:Wenzy написа:sachs написа:http://www.bmwpower-bg.net/forums/profile.php?mode=viewprofile&u=5061
10 лв на дюза + 25 сваляне и качване.демек 6цил-85лв,4цил-65лв
Ти за кви цени говориш?
Сваляне колектор,дюзи + стенд,замерване компресия - 40лв.
Тва за ТДС-а
Цените в София ги умножавай поне по 3 от това което е в др. градове
Иначе в Люлин 8 - сервиза на Ники почиства дюзи на инжекцион с ултра звук, но не знам цена. Потърси в раздел продава темата за сервиза му и му звънни да го питаш цена, но да знаеш, че чак след нова година ще те вземе, че сега е отпуск. Дано съм ти бил полезен. А в ЮВЕ не им давай колата си. Скъпо е там и ми казаха че колата ми щяла да изкара не повече от 500 км. вече минах 600 и кусур и още я чакам да се прецака. Хайде повече няма да говоря че някой да не се разсърди.
Защо ще мълчиш-предупреди ни ,какво ни очаква там.За мен там бяха по-малко зле от Супердизел,но докато сам не си направих колата...
Ами де да знам може някой да се засегне. Та сега какво ми казаха от ЮВЕ за двигателя. Закачаме я на стенда всичко в норма, почистиха ми мап сензора и това беше. После 1 момче извади уред подобно на стетоскоп само че не плосък отпред ами дълъг като антена и предполагам кух. И почна да слуша по цилиндрите, около главата, по турбото. Обяви че на 6ти цилинтър имам странен звук, при веригата също и турбото също ми било заминало. Предложен ми беше ремонт който в добрия случай може да струва около 1000 лв. а в лошия 4000. Естествено аз вече бях приготвил текста за мобиле.бг но реших да направя малко консултации с колеги от форума и мои познати. Та сигурно помниш zvetiko и ти dino че ви питах относно турбото и маслото което навява + още 1 мой познат който много се занимава с автомобили. Отговора беше че няма проблеми ако малко навява и че ако не ми харчи масло всичко е ок. Сега за шумовете при веригата цитирам 1 мой познат - "Е нали е верига бе за това е по-шумна. Те за това слагат ремаци на др. коли ама веригата си е по-трайна и по сигурна, а и шума се губи в цялата какафония на двигателя." Сега аз лично слагах слушалките докато онзи слушаше двигателя и на 6-ти цилиндър не чух нещо по-различно от това на 4-ти и 5-ти.
Изводи- Може и да ми е счупена колата може и да не е. Докато не отворим целия двигател няма как да разберем това (около 500 - 600 лв работа). За турбото - не го ли свалим и поставим на стенд пак няма как да раберем със сигурност дали е скапало (70 лв мотнаж демонтаж). За веригата няма да казвам нищо.
Лелеее много написах бе.

Последна промяна Zubcho на 22 Дек 2007, 21:35, променена общо 1 път
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Wenzy написа:sachs написа:http://www.bmwpower-bg.net/forums/profile.php?mode=viewprofile&u=5061
10 лв на дюза + 25 сваляне и качване.демек 6цил-85лв,4цил-65лв
Ти за кви цени говориш?
Сваляне колектор,дюзи + стенд,замерване компресия - 40лв.
Тва за ТДС-а
Не виждаш ли ,че човека си рекламира сервиза безплатно.Чудя се защо модераторите го търпят-платил си е в съответният раздел и да си стои там, а не да с...ре по всички теми-знам как се оправя,ама няма да ви кажа ,докато не дойдете в сервиза ми да си платите,ще го оправя ама е много трудно,аман от простотии.

Тук да не е борса за набиране на клиенти за автосервизите-ако искаш да помагаш,помагай със съвет безплатно,ако човека го мързи или не може сам ще ти се обади.

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Zubcho написа:zvetiko написа:Zubcho написа:Wenzy написа:sachs написа:http://www.bmwpower-bg.net/forums/profile.php?mode=viewprofile&u=5061
10 лв на дюза + 25 сваляне и качване.демек 6цил-85лв,4цил-65лв
Ти за кви цени говориш?
Сваляне колектор,дюзи + стенд,замерване компресия - 40лв.
Тва за ТДС-а
Цените в София ги умножавай поне по 3 от това което е в др. градове
Иначе в Люлин 8 - сервиза на Ники почиства дюзи на инжекцион с ултра звук, но не знам цена. Потърси в раздел продава темата за сервиза му и му звънни да го питаш цена, но да знаеш, че чак след нова година ще те вземе, че сега е отпуск. Дано съм ти бил полезен. А в ЮВЕ не им давай колата си. Скъпо е там и ми казаха че колата ми щяла да изкара не повече от 500 км. вече минах 600 и кусур и още я чакам да се прецака. Хайде повече няма да говоря че някой да не се разсърди.
Защо ще мълчиш-предупреди ни ,какво ни очаква там.За мен там бяха по-малко зле от Супердизел,но докато сам не си направих колата...
Ами де да знам може някой да се засегне. Та сега какво ми казаха от ЮВЕ за двигателя. Закачаме я на стенда всичко в норма, почистиха ми мап сензора и това беше. После 1 момче извади уред подобно на стетоскоп само че не плосък отпред ами дълъг като антена и предполагам кух. И почна да слуша по цилиндрите, около главата, по турбото. Обяви че на 6ти цилинтър имам странен звук, при веригата също и турбото също ми било заминало. Предложен ми беше ремонт който в добрия случай може да струва около 1000 лв. а в лошия 4000. Естествено аз вече бях приготвил текста за мобиле.бг но реших да направя малко консултации с колеги от форума и мои познати. Та сигурно помниш zvetiko и ти dino че ви питах относно турбото и маслото което навява + още 1 мой познат който много се занимава с автомобили. Отговора беше че няма проблеми ако малко навява и че ако не ми харчи масло всичко е ок. Сега за шумовете при веригата цитирам 1 мой познат - "Е нали е верига бе за това е по-шумна. Те за това слагат ремаци на др. коли ама веригата си е по-трайна и по сигурна, а и шума се губи в цялата какафония на двигателя." Сега аз лично слагах слушалките докато онзи слушаше двигателя и на 6-ти цилиндър не чух нещо по-различно от това на 4-ти и 5-ти.
Изводи- Може и да ми е счупена колата може и да не е. Докато не отворим целия двигател няма как да разберем това (около 500 - 600 лв работа). За турбото - не го ли свалим и поставим на стенд пак няма как да раберем със сигурност дали е скапало (70 лв мотнаж демонтаж). За веригата няма да казвам нищо.
Лелеее много написах бе.
Спомням си за турбото.

Еми монтьори,колега,създават си работа-какво да се прави,аз лично не ги понасям,обикновено са неграмотни с огромно самочувствие и можеш да очакваш всякакви простотии,особено ако си оставиш колата без надзор докато я правят.

Има един основен принцип за ремонтиране на стара кола-ремонтира се когато нещо се счупи.

zvetiko написа:Zubcho написа:zvetiko написа:Zubcho написа:Wenzy написа:sachs написа:http://www.bmwpower-bg.net/forums/profile.php?mode=viewprofile&u=5061
10 лв на дюза + 25 сваляне и качване.демек 6цил-85лв,4цил-65лв
Ти за кви цени говориш?
Сваляне колектор,дюзи + стенд,замерване компресия - 40лв.
Тва за ТДС-а
Цените в София ги умножавай поне по 3 от това което е в др. градове
Иначе в Люлин 8 - сервиза на Ники почиства дюзи на инжекцион с ултра звук, но не знам цена. Потърси в раздел продава темата за сервиза му и му звънни да го питаш цена, но да знаеш, че чак след нова година ще те вземе, че сега е отпуск. Дано съм ти бил полезен. А в ЮВЕ не им давай колата си. Скъпо е там и ми казаха че колата ми щяла да изкара не повече от 500 км. вече минах 600 и кусур и още я чакам да се прецака. Хайде повече няма да говоря че някой да не се разсърди.
Защо ще мълчиш-предупреди ни ,какво ни очаква там.За мен там бяха по-малко зле от Супердизел,но докато сам не си направих колата...
Ами де да знам може някой да се засегне. Та сега какво ми казаха от ЮВЕ за двигателя. Закачаме я на стенда всичко в норма, почистиха ми мап сензора и това беше. После 1 момче извади уред подобно на стетоскоп само че не плосък отпред ами дълъг като антена и предполагам кух. И почна да слуша по цилиндрите, около главата, по турбото. Обяви че на 6ти цилинтър имам странен звук, при веригата също и турбото също ми било заминало. Предложен ми беше ремонт който в добрия случай може да струва около 1000 лв. а в лошия 4000. Естествено аз вече бях приготвил текста за мобиле.бг но реших да направя малко консултации с колеги от форума и мои познати. Та сигурно помниш zvetiko и ти dino че ви питах относно турбото и маслото което навява + още 1 мой познат който много се занимава с автомобили. Отговора беше че няма проблеми ако малко навява и че ако не ми харчи масло всичко е ок. Сега за шумовете при веригата цитирам 1 мой познат - "Е нали е верига бе за това е по-шумна. Те за това слагат ремаци на др. коли ама веригата си е по-трайна и по сигурна, а и шума се губи в цялата какафония на двигателя." Сега аз лично слагах слушалките докато онзи слушаше двигателя и на 6-ти цилиндър не чух нещо по-различно от това на 4-ти и 5-ти.
Изводи- Може и да ми е счупена колата може и да не е. Докато не отворим целия двигател няма как да разберем това (около 500 - 600 лв работа). За турбото - не го ли свалим и поставим на стенд пак няма как да раберем със сигурност дали е скапало (70 лв мотнаж демонтаж). За веригата няма да казвам нищо.
Лелеее много написах бе.
Спомням си за турбото.![]()
Еми монтьори,колега,създават си работа-какво да се прави,аз лично не ги понасям,обикновено са неграмотни с огромно самочувствие и можеш да очакваш всякакви простотии,особено ако си оставиш колата без надзор докато я правят.![]()
Има един основен принцип за ремонтиране на стара кола-ремонтира се когато нещо се счупи.Така ,че карай си колата и не им слушай простотиите.

- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
Има един основен принцип за ремонтиране на стара кола-ремонтира се когато нещо се счупи
е тва не е мноо вярно,ама айде..
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани