Подгрява ли се дизела на място или не?

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 222
Регистриран на: 17.10.2007
Местоположение: Plovdiv, Bulgaria
Пол: Мъж
Кара: F10 525d AT

Подгрява ли се дизела на място или не?

Мнение от Jenerala » 22 Дек 2007, 12:32

Чувал съм от хора с опит с дизелите, че особено турбо дизелите не се подгряват на място, а палиш чистиш стъклата и тръгваш без да настъпваш много докато стрелката мине синия сектор. Споделете вашето мнение по въпроса, КОЛЕГИ!!!

ШОП
Аватар
Мнения: 3110
Регистриран на: 23.06.2003
Местоположение: София
Кара: e87lci

Мнение от BMDrago » 22 Дек 2007, 13:11

Това е като да дойда една зимна сутрин в 4:00 примерно,да ти плисна една кофа вода в лицето,да те изкарам гол навън и с една пръчка-газ по тебе......докато загрееш
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 222
Регистриран на: 17.10.2007
Местоположение: Plovdiv, Bulgaria
Пол: Мъж
Кара: F10 525d AT

Мнение от Jenerala » 22 Дек 2007, 13:17

:have one:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 108
Регистриран на: 24.10.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: BMW 320d / e46, вече не...
Мечтае да кара: BMW 5

Мнение от bafi » 22 Дек 2007, 13:58

BMDrago написа:Това е като да дойда една зимна сутрин в 4:00 примерно,да ти плисна една кофа вода в лицето,да те изкарам гол навън и с една пръчка-газ по тебе......докато загрееш


ахахахахаха... :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Човек, ти направо ме съсипа от смях! 1 час не мога да спра да се смея!
Утре сутрин ще стоя в колата поне 10 мин. преди да тръгна, защото тръпки ме побиват като проччета това, което си написал! Горката количка...

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Мнение от b00st » 22 Дек 2007, 14:26

BMDrago написа:Това е като да дойда една зимна сутрин в 4:00 примерно,да ти плисна една кофа вода в лицето,да те изкарам гол навън и с една пръчка-газ по тебе......докато загрееш


АХахХАхахаха :yes:

некъв ентусиаст
Аватар
Мнения: 3022
Регистриран на: 28.11.2005
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: ///М3
Мечтае да кара: ///М3

Мнение от Гецата » 22 Дек 2007, 14:34

аз пък знам че като запалиш е хубаво да тръгнеш а не да чакаш определено време да достигне някакви градуси на място ;)
Изображение
"90 Е30 316i "95 Е36 318i "00 Е46 320i "88 E30 320i "92 E36 318is''95 Е36///М3 ''92 E30 325i LA ''91 E30 316i ''05 E90 320d ''02 E46 330d ''03 E53 3.0d

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1418
Регистриран на: 30.09.2006
Местоположение: София

Мнение от euroto » 22 Дек 2007, 14:37

GECATA BMW написа:аз пък знам че като запалиш е хубаво да тръгнеш а не да чакаш определено време да достигне някакви градуси на място ;)


Така го дават и по упътване. Пише, че на място не трябва да е запален двигателя. Трябва да се кара в умерени обороти докато загрее нормално :)
Изображение

некъв ентусиаст
Аватар
Мнения: 3022
Регистриран на: 28.11.2005
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: ///М3
Мечтае да кара: ///М3

Мнение от Гецата » 22 Дек 2007, 14:39

euroto написа:
GECATA BMW написа:аз пък знам че като запалиш е хубаво да тръгнеш а не да чакаш определено време да достигне някакви градуси на място ;)


Така го дават и по упътване. Пише, че на място не трябва да е запален двигателя. Трябва да се кара в умерени обороти докато загрее нормално :)

:yes:
Изображение
"90 Е30 316i "95 Е36 318i "00 Е46 320i "88 E30 320i "92 E36 318is''95 Е36///М3 ''92 E30 325i LA ''91 E30 316i ''05 E90 320d ''02 E46 330d ''03 E53 3.0d


Аватар
Мнения: 1588
Регистриран на: 7.01.2005
Местоположение: SF
Пол: Мъж
Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD

Мнение от V-max » 22 Дек 2007, 17:00

да, наистина пише го упътванията на всикчи марки коли ;) Единствената причина е екологична :idea: На практика колкото повече го грееш толкова по-добре за дизеляка :D Като всеки турбо мотор студени буталата не уплътняват добре и им е нужно известно време да се разширят топлинно . 320ката комонрейл в това отношение направо ме поразява :!: загрява за 2-3мин и е готова за тръгване , сега на -5 и трябват 6-7 да влезне в синия сектор и тогава я подкарвам леко леко

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 222
Регистриран на: 17.10.2007
Местоположение: Plovdiv, Bulgaria
Пол: Мъж
Кара: F10 525d AT

Мнение от Jenerala » 22 Дек 2007, 20:08

Благодаря колеги че ме подкрепихте, че първите двама колеги направо ме изядоха :help:
Обаче май те не са ме разбрали правилно зимата винаги подгрявам поне 2мин. На минусова температура - 5-10мин.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 696
Регистриран на: 26.04.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E87 120d
Мечтае да кара: x6

Мнение от Veson » 22 Дек 2007, 21:24

На мен ми се струва, че на място по-бавно ще загрее над синьото деление.. Аз лично подгрявам в движение макс 1500-2000 оборота, и после вече по-смело. Така практикувах и с 318 ката тдс-а, въпреки, че тази загрява доста по-бързо :lol: в студовете нямам проблеми !
stay tuned
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 38
Регистриран на: 22.05.2007
Местоположение: София

Мнение от mitko_d » 22 Дек 2007, 22:02

Не е добре за турбината да се кара на високи обороти, докато двигателя не достигне определена темперетура. Освен BMW имам и GRAND CHEROKEE 3.0 d 2005 г. При него има защита и турбото не се включва до определена темперетуран на двигателя. Имам впредвид само сутрин, когато темп. са около и под нулата. Също така при палене на двигателя, независимо кога и при какви условия е необходимо да работи на празен ход поне 30 сек.При гасене от 1 до 5 мин. взависимост от външната темп. и начина на каране с цел охлаждане на турбото.

Потребител
Аватар
Мнения: 37
Регистриран на: 3.03.2007
Местоположение: София

Мнение от barbalei » 23 Дек 2007, 1:03

Сега и аз да ви кажа сутрин дзелака го палиш и подкарваш леко докато мине синия сектор.След това газ до колкото ти позволяват условията и пътя.Това е оптималният вариант за каране на 320 дизел комънрейл.Най барзо достига оптималната температура и от там най добрия разход при друго каране разхода на дизелака може да то скочи над 13/100

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2832
Регистриран на: 4.09.2007
Местоположение: Sofia
Кара: E70

Мнение от El Diablo » 23 Дек 2007, 9:16

само да ви кажа че миналата ми кола имаше 2 стрелки
една стрелка за ВОДАТА (която вие гледате мине синио застане на 12 часа) и една стрелка за маслото (сигорно щото беше по мощна и доста по нова от сегашната) и да ви кажа че температурата на двигателя се вдига доста ПО бавно от колкото температурата на водата която вие гледате ... но и 2те коли са Бензинки :roll:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 252
Регистриран на: 22.07.2005
Местоположение: тук-там

Мнение от МАЧКАТОР » 23 Дек 2007, 9:38

BMW-E39 написа:само да ви кажа че миналата ми кола имаше 2 стрелки
една стрелка за ВОДАТА (която вие гледате мине синио застане на 12 часа) и една стрелка за маслото (сигорно щото беше по мощна и доста по нова от сегашната) и да ви кажа че температурата на двигателя се вдига доста ПО бавно от колкото температурата на водата която вие гледате ... но и 2те коли са Бензинки :roll:
Така стоят нещата с маслото, за това и е хубаво да се кара с определен вискозитет според температурата :D За зимата по-фино, лятото по-гъсто.Автомобилопроизводителиге унифицират до някъде маслата

Следваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook