Ха сега
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
47 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
- Turbo-Lag
- BMW Fanatic!
-
- Мнения: 1313
- Регистриран на: 26.12.2005
- Местоположение: Русе
- Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
- Мечтае да кара: Cessna 152
- Nucl3arDru1D
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2317
- Регистриран на: 16.12.2003
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: е30, е36, e39
- Мечтае да кара: ///M
- Детайли за колата: Nuclear Touring
- Illusion
- Бургаското явление
-
- Мнения: 1649
- Регистриран на: 21.07.2007
- Местоположение: Бургас/София
Та така
Значи, ако не се лъжа този двигател е направен за в Италия и Португалия и една от причините е че по-големите двигатели са обложени с доста висок данък и това се явява нещо като компромисен вариант. Все пак е с S14, но с тази кубатура явно не е за в редицата на М-ките, а като се замисля М-ките не са с просто един различен и по-добър двигател, но има подобрения в шасито и екстериора. Така че като имам в предвид това за мен не е М-ка, а и ако беше нямаше да се води 320 iS въпреки, че някъде и казват и "малката М-ка"

Значи, ако не се лъжа този двигател е направен за в Италия и Португалия и една от причините е че по-големите двигатели са обложени с доста висок данък и това се явява нещо като компромисен вариант. Все пак е с S14, но с тази кубатура явно не е за в редицата на М-ките, а като се замисля М-ките не са с просто един различен и по-добър двигател, но има подобрения в шасито и екстериора. Така че като имам в предвид това за мен не е М-ка, а и ако беше нямаше да се води 320 iS въпреки, че някъде и казват и "малката М-ка"

Mishel_Vaian написа:Качвайте се на бързи ИС-ки. И отзад возете яки Миски. Жените от мотори не разбират.Те колите по цвят избират
Само Илюжън не може се прекара да опита ИС-ка тя да кара



Illusion написа:Та така![]()
Значи, ако не се лъжа този двигател е направен за в Италия и Португалия и една от причините е че по-големите двигатели са обложени с доста висок данък и това се явява нещо като компромисен вариант. Все пак е с S14, но с тази кубатура явно не е за в редицата на М-ките, а като се замисля М-ките не са с просто един различен и по-добър двигател, но има подобрения в шасито и екстериора. Така че като имам в предвид това за мен не е М-ка, а и ако беше нямаше да се води 320 iS въпреки, че някъде и казват и "малката М-ка"
Точно така прочетох и аз в уики-то

Е ся знаещите ша кажат ... и след малко ша са почене една хранаа хранаа - имаше подобна тема некъде четох наоколо - и там тъй стана.

- Turbo-Lag
- BMW Fanatic!
-
- Мнения: 1313
- Регистриран на: 26.12.2005
- Местоположение: Русе
- Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
- Мечтае да кара: Cessna 152
- Turbo-Lag
- BMW Fanatic!
-
- Мнения: 1313
- Регистриран на: 26.12.2005
- Местоположение: Русе
- Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
- Мечтае да кара: Cessna 152
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
то е малко кат компота,ни е30,ни е36 


С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- Turbo-Lag
- BMW Fanatic!
-
- Мнения: 1313
- Регистриран на: 26.12.2005
- Местоположение: Русе
- Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
- Мечтае да кара: Cessna 152
Означава бате
щото нищо не можеш да направиш без него
ама така като те гледам ще си останеш неук
И все пак по темата! Стига с тия офтопици



И все пак по темата! Стига с тия офтопици


Извадка от уикипедия с превод на ключовото:
Под специални модели за е30 пише:
Освен известния М3 има и други специални модели Е30. За Португалия и Италия, поради техните големи данъци за двигатели, бил произвеждан специален модел, 320ис. Този модел бил предлаган с 2 или 4 врато купе с дефорсирана версия на двигателя на М3. Той бил същия двигател С14, но с обем 2.0л и мощност 192 к.с....
Извадка от БМВ Регистъра
История за Е30 320ис
Какво прави Е30 320ис уникална?
Е30 320ис е специален модел на 3та серия, който се е предлагал ексклузивно за Италия и Португалия, за да могат да се възползват от по ниските данъци за двигатели с работен обем от 2 литра или по малко. 320ис е задвижван от 4 цилиндров С14 двигател, разработен от БМВ Моторспорт за Е30 М3 и също ползва неговата скоростна кутия със скъсени предавки. Както и да е, всички останали компоненти са стандартни за 3та серия.
Къде се Произвежда Е30 320ис?
Е30 320ис се произвежда на нормалната поточна линия в Регенсберг с останалите модели на трета серия.
Ако Е30 320ис е има М3 мотор, защо няма табелка М?
Причината за това е основно маркетингова, за разлика от М3, което е в ограничени бройки и е създадено предимно за състезателна машина, както и има множество уникални белези по екстериора, шасито, 320ис никога не е бил предвиждан за специален. Модела е заченат като спортна и по-достъпна алтернатива на по префинения 325и, който бил подложен на огромни данъци в Италия и Португалия заради двигателя (2.5л).
____________________________________________________________
Ай да видим ся разлаяхме ли мастиите
Под специални модели за е30 пише:
Освен известния М3 има и други специални модели Е30. За Португалия и Италия, поради техните големи данъци за двигатели, бил произвеждан специален модел, 320ис. Този модел бил предлаган с 2 или 4 врато купе с дефорсирана версия на двигателя на М3. Той бил същия двигател С14, но с обем 2.0л и мощност 192 к.с....
Извадка от БМВ Регистъра
История за Е30 320ис
Какво прави Е30 320ис уникална?
Е30 320ис е специален модел на 3та серия, който се е предлагал ексклузивно за Италия и Португалия, за да могат да се възползват от по ниските данъци за двигатели с работен обем от 2 литра или по малко. 320ис е задвижван от 4 цилиндров С14 двигател, разработен от БМВ Моторспорт за Е30 М3 и също ползва неговата скоростна кутия със скъсени предавки. Както и да е, всички останали компоненти са стандартни за 3та серия.
Къде се Произвежда Е30 320ис?
Е30 320ис се произвежда на нормалната поточна линия в Регенсберг с останалите модели на трета серия.
Ако Е30 320ис е има М3 мотор, защо няма табелка М?
Причината за това е основно маркетингова, за разлика от М3, което е в ограничени бройки и е създадено предимно за състезателна машина, както и има множество уникални белези по екстериора, шасито, 320ис никога не е бил предвиждан за специален. Модела е заченат като спортна и по-достъпна алтернатива на по префинения 325и, който бил подложен на огромни данъци в Италия и Португалия заради двигателя (2.5л).
____________________________________________________________
Ай да видим ся разлаяхме ли мастиите

- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
-
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
47 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани