Вакуум регулатор на ТДС
Модератор: Технически модератори
			20 мнения
			 • Страница 2 от 2 • 1, 2
		
	
- павката
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 5250
 - Регистриран на: 12.11.2006
 - Пол: Мъж
 - Кара: ги да пият мента
 - Мечтае да кара: за 6лв/100км
 - Детайли за колата: не върви и не гори
 
няма как да ти бяга компресията през вак помпата 
 
на другите цилиндри как си(с компресията),при топъл или студен я мерите..
			на другите цилиндри как си(с компресията),при топъл или студен я мерите..
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-) 
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
		Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
- Wenzy
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 2046
 - Регистриран на: 19.09.2007
 - Местоположение: Dobrich
 - Кара: Е34 М51Д25
 
- zvetiko
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 6274
 - Регистриран на: 24.04.2007
 - Местоположение: София
 - Кара: Е39М54В30
 
Wenzy написа:Студен
1-12
2-32
3-33
4-31
5-32
6-25
Топъл 1-25,с масло 35
Венци за основен ремонт си,а колко неща ще ти изникнат и е редно да смениш, освен сегментите.
Не си се оженил за тази кола,ако толкова държиш да я караш има добавки ,които вдигат компресията за около 10-на хиляди километра и после пак ги добавяш.Минавал съм по тоя път-взимал съм кола за 900лв.,набивал съм до 5000лв.,накрая я продадох за 900 и си купих запазена за 5000.Не тръгвай по тоя път
Не може да ти бяга компресия от вакум помпата.Може да я провериш дали работи като извадиш марку4а за сервото и при запалена кола проверяваш дали прави вакум,не се притесняваи ако има малко маслице по трасето,аз като я свалях ми изкара акъла,а то било нормалноWenzy написа:Нямам представа затова питам![]()
Не на кой да е а на първи - тоя с компресия 12
Както каза Биската това ми е последната сламчица
- Wenzy
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 2046
 - Регистриран на: 19.09.2007
 - Местоположение: Dobrich
 - Кара: Е34 М51Д25
 
Благодаря Ванка,работи помпата - като запаля и педала потъва  
  
- като дам на контакт и щорите на радиатора се затварят
- АГР не го знам,защото в маркуча съм набил желязо
Всичко е наред,благодаря
			
		- като дам на контакт и щорите на радиатора се затварят
- АГР не го знам,защото в маркуча съм набил желязо
Всичко е наред,благодаря
			20 мнения
			 • Страница 2 от 2 • 1, 2
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани