Техномаркет Европа: "Пари не връщаме"
Модератор: Общи модератори
53 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
ivan1979g написа:madsnake написа:Не връщали парите...
Пич, ако вярно си написал какво караш, не ми давай точно ти акъл да не си купувам евтини неща. Дано си излъгал каква ти е колата![]()
Обясних, защо съм си купил от 9лв. Очакванията ми не бяха големи, но този боклук и 9лв не струва. 9лв не са 3 бири, а по-малко от две
А глупостите, които си написал за "културно поведение" и "влиянието на консултантите"--да не си и ти такъв?
Нали осъзнаваш, че няма какво друго да кажеш и затова се опитваш да говориш за колата ми? Аз оплаках ли се някъде от колата си? Ти какво караш - М6 ли? Ако караш М6 и си купуваш слушалки от 9 лева мога само да те съжалявам. Без моите "глупости" за културно поведение където и да е, не само в магазин България ще си остане Цигания завинаги, и ******, които се хвалят с колите си ще я управляват (за съжаление). Така че пич, вози се със здраве в много скъпата си кола и си слушай на слушалки от 9 лева.
отностно собственоста на веригата 52 % от техномаркет се държи от Гръдски гражданин и 48 % от К и К електроникс от месец април има промяна в съдебната регистрация всички фирми който влизаха в техномаркет всЕ собственоност на НИКИ КИТОВ И КЬОСЕВ СЕ ОБЕДИНИХА ПОД ИМЕТО КиК електроникс сега мола е Мина Иванова Китова дъщеря и е Петя Атанасова Китова е съпруга на Ники Китов
ПЕТЯ ИЗПЪЛНАВА ДЛЪЖНОСТА НА УПРАВЛЯВАЩ ДИРЕКТОР ЗА БЪЛГАРИЯ А СЪПРУГА И ЗА ЕВРОПА ДЯСНАТА И РЪКА ЗА БЪЛГАРИЯ Е ВЕСО ВЛАДИМИРОВ ЗАПОЧНАЛ Е ПРИ АРАБИНА АЛАДИН
кьосев пък се занимава с най новата им дейност авиокомпания бисер собственост на к и к още нещо ако ви интересува питайте запознат съм с цялата фирма
ПЕТЯ ИЗПЪЛНАВА ДЛЪЖНОСТА НА УПРАВЛЯВАЩ ДИРЕКТОР ЗА БЪЛГАРИЯ А СЪПРУГА И ЗА ЕВРОПА ДЯСНАТА И РЪКА ЗА БЪЛГАРИЯ Е ВЕСО ВЛАДИМИРОВ ЗАПОЧНАЛ Е ПРИ АРАБИНА АЛАДИН
кьосев пък се занимава с най новата им дейност авиокомпания бисер собственост на к и к още нещо ако ви интересува питайте запознат съм с цялата фирма
- Evelin Cotsev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1675
- Регистриран на: 6.05.2007
- Местоположение: Пловдив
Всъщност тази Китова, дето се водеше МОЛ беше дъщерята, жената на Китов се казва Петя
От няколко месеца Техномаркет е собственост на вездесъщия фонд EQUEST, който скоро ще е собственик на цялата държава. След като същия фонд купии румънската ДОМО сега тече обединяване на двете под марката Техномаркет. Иначе всички големи вериги са калпави като обслужване, защото бизнеса им върви много добре и собствениците не си правят труда да инвестират в обучение или изисквания към служителите. Някои от тях дори нямат представа за елементарни технически показатели на стоките в отдела им. Но поне всичката техника е на едно място и човек може да сравнява, да избира или просто да зяпа с часове...[/quote]
Абе момчета защо приказвае като не разбирате... 1. Петя е жена на собственика не дъщера - тои дъщеря все още няма
2. Собственност е много силно казано , не е продадена цялата фирма а 49 процента
3.В обучение се инвестират доста пари - преди да се отвори магазин целия прерсонал отива в друг маркет на обучение , ако няма друг с съответния град се изпращат в друг и се поемат разноските по престоя.
Моля не се изказваите така без да знаете.
По темата- за всичко си има правила. Никои няма да ти върне парите еи така щото не ти харесвали слушалките - за 9 лева толкова .
И някои каза че технополис са по заредени
с какво ако не е таина ? samsung i panasonic ги внася техномаркет и всички купуват от тях. Нео е на техномаркет и още доста марки така че не знам с какво толкова е зареден технополис ...





2. Собственност е много силно казано , не е продадена цялата фирма а 49 процента

3.В обучение се инвестират доста пари - преди да се отвори магазин целия прерсонал отива в друг маркет на обучение , ако няма друг с съответния град се изпращат в друг и се поемат разноските по престоя.
Моля не се изказваите така без да знаете.
По темата- за всичко си има правила. Никои няма да ти върне парите еи така щото не ти харесвали слушалките - за 9 лева толкова .
И някои каза че технополис са по заредени



Последна промяна Evelin Cotsev на 19 Дек 2007, 1:24, променена общо 1 път
It`s party time !
- Akyosev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 201
- Регистриран на: 7.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535D, E39 M5 99,E36 328is '97
- Мечтае да кара: E46 M3 Csl
- Детайли за колата: IS с присадено сърце, конита-монита и т.н. :)
predel написа:ХА - ти си късметлия, аз си изгорих 1 шина на USB-тата с тяхно устройство, а те ми "казаха" че понеже било евтино - немогат да ми обърнат внимание.... късметлия...
Същият проблем с калпавите им стоки. Освен моята шина, замина и на един приятел. Отидох да го "пробвам" с надеждата да изгърми и тяхната, ама скапаното им дъно спираше захранването, като вкарвах въпросното USB Bluetooth....
Хубавото беше, че жената, с която бях вдигна луд скандал и го смениха...

2ри случай ...
Купувам волан Gembird с force feedback. Дават гаранция 1 година. Feedback-а спря да работи в едната посока и аз отивам да го ремонтирам. Въртя на всичките им сервизни телефони и никъде не приемат такива боклуци. Отивам във въпросния магазин (Technomarket -> Mall Of Sofia) и там казват донесете го и го сменяме щом не може да се ремонтира. Дотук добре

Нося го и "шефката" ми казва, че не могат да го заменят, защото бил закупен отдавна



Това отдавна е преди около 2 месеца, но какво значение има като имам 12 месеца

И веднага последва въпросът на съфорумеца ни ... "Мога ли да си взема парите?
Отговорът го знаете



Все още не съм го отварял и гаранцията си важи. Ако има хора от комисията за защита на потребителите, с радост бих взел човека и да ги посетим

- Nasti
-
-
- Мнения: 1452
- Регистриран на: 11.06.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кво ли не...
Тия Китови ли са Слонови ли са, е**м ли ги, ама как си го подават в тва семейство не знам, защо дъщерята е атанасова а не е николова, а вие ми кажете






Предпочитам да сера на метеното, отколкото да мета насраното...
- D3BEP
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2776
- Регистриран на: 26.06.2007
- Местоположение: На вятърните мелници
Нормално е.
След като си закупил евтина стока и тя работи според указаното и аз не бих ти върнал парите. "Не ме кефи, боклук е" предполага отговор "Не ме интересува".
Иначе специално за великия маркет аз имах следния случай.
Купих телевизор, но дистанционното изчезна някъде по пътя.
Личното ми мнение е че забравиха да ми го дадат като прехвърляха в и от кашоните, щото отваряха, вадеха, слагаха, пробваха пък влачеха за всеки телевизор чужди дистанционни и стана мешаница, просто няма къде да е иначе -аз си взех телевизора и в колата и като излязох станових, че дистанционното го няма в кашона, но както и да е. Те обявиха, че го били сложили в количката, не знам защо там, все пак телевизора си има кашон а и намен не са казали, от количката то беше "изчезнало" 15 минути по - късно, както и да е...
Отивам и си купувам ново. Показвам им телевизора, онея казаха че универсално било най добре за него, хубуу, универсално, натъманиха го разни кодове, превключиха програми и ми го връчиха, ок, 30 лева, моя грешка.
Връщам се в къщи, то превключва програми. "Само" дето менюто не работи и няма откъде да настроиш телевизора да сканира и хване програмите.
Връщам се пак, друго. То влиза в менюто, в него пък бутоните сиви. Не ще и няма навигация. Перфекшън.
Дойде и жената с мен. Мъдрихме, мъдрихме и накрая ние им предложихме да вземем дистанционно от друг комплект(от тоя телевизор лично аз преброих само на рафта към 15 бройки) и да си го компенсират с поръчка само на дистанционно.
Ок, ма ставало само с управителя.
Ок, при управителя. Той каза да, може да стане, но трябва да вземем код от сервиза. Аз го питах не може ли да се обади, не, трябвало да занесем дистанционното да го видим на място. За да се случат нещата им трябвало продажна цена и отделен код за поръчка(тяхна, вътрешна си ама ние да го дадем кода).
Отиваме там и момичето каза, че не й трябва код на дистанционното, а някакъв си номер на телевизора. Обади се, дадоха й го, съответно тя ни написа на листче код за поръчката и цена за дистанционното.
Ае обратно. Отиваме на касата, но отам ни върнаха. Управителя не бил въвел код в системата, не можели да го продадат.
Ае пак при управителя, даваме му код и цена. И той почна: сега е 5 и половина, вече нищо не мога да направя, в 6 системата спира да работи, ако искате минете вдругиден че утре ще имаме ревизори...
Обяснихме му, че познаваме и сме виждали такива системи и че има и свободен код за продажби, а внасянето на нов отнема 2 минути. Не, не било така, не можело и накрая взе да ни пъди.
Тогава му обясних, че имам връзка с управителя в София и ако тук не ни оправят рекламацията, ще се оправим там.
"Ха, че звънете на който си щете" беше неговият отговор и си обра крушите, след като ни беше поизпратил до изхода.
Хубуу. Звъннахме на който си щем, право пред касите, направихме сеир за целият магазин. Управителят на веригата ни каза човекът "изчакайте където сте". След минутка генералния директор, който ни беше изпъдил се появи отдалеч с дистанционното в ръка, даде го на една служителка и ни посочи. Тя дотърча момичето, вече беше чула патакламата. Позиционирахме се на касата, касиерката, която явно правилно беше разбрала действията на управителя си и направи всичко възможно докато бяхме при нея да се чувстваме не като клиенти, които са подведени, а като натрапници и лъжци, та тя се изчерви цялата и взе бъро да набира някакви работи на компютъра. Набира, не излезе, пак и пак... 3-4 пъти. И помоли да викнат управителя. Оня се подаде зад един щанд на 20 метра. "Няма код" му викна тя. "Въведи го на свободен" й викна той и пак изчезна. Тя го въведе на някакъв нулев код, върна ни пари(оказа се, че универсалният герой е доста пъти по - скъп от нормалното дистанционно) и си тръгнахме.
И мислим вече да не се връщаме и да препоръчаме и на други да не правят тая грешка...
Лошото е, че в България нещата така стават. И на някой друг чук глупостите и грешките ти трябва да ги оправяш, трябва да ги изведеш на показ, да насереш някого за да станат нещата както трябва. Проблемът не е само в парите, проблемът ни е и в културата, хора... Защо, след като винаги има лесен и безболезнен начин винаги караме по трънливото....
След като си закупил евтина стока и тя работи според указаното и аз не бих ти върнал парите. "Не ме кефи, боклук е" предполага отговор "Не ме интересува".
Иначе специално за великия маркет аз имах следния случай.
Купих телевизор, но дистанционното изчезна някъде по пътя.
Личното ми мнение е че забравиха да ми го дадат като прехвърляха в и от кашоните, щото отваряха, вадеха, слагаха, пробваха пък влачеха за всеки телевизор чужди дистанционни и стана мешаница, просто няма къде да е иначе -аз си взех телевизора и в колата и като излязох станових, че дистанционното го няма в кашона, но както и да е. Те обявиха, че го били сложили в количката, не знам защо там, все пак телевизора си има кашон а и намен не са казали, от количката то беше "изчезнало" 15 минути по - късно, както и да е...
Отивам и си купувам ново. Показвам им телевизора, онея казаха че универсално било най добре за него, хубуу, универсално, натъманиха го разни кодове, превключиха програми и ми го връчиха, ок, 30 лева, моя грешка.
Връщам се в къщи, то превключва програми. "Само" дето менюто не работи и няма откъде да настроиш телевизора да сканира и хване програмите.
Връщам се пак, друго. То влиза в менюто, в него пък бутоните сиви. Не ще и няма навигация. Перфекшън.
Дойде и жената с мен. Мъдрихме, мъдрихме и накрая ние им предложихме да вземем дистанционно от друг комплект(от тоя телевизор лично аз преброих само на рафта към 15 бройки) и да си го компенсират с поръчка само на дистанционно.
Ок, ма ставало само с управителя.
Ок, при управителя. Той каза да, може да стане, но трябва да вземем код от сервиза. Аз го питах не може ли да се обади, не, трябвало да занесем дистанционното да го видим на място. За да се случат нещата им трябвало продажна цена и отделен код за поръчка(тяхна, вътрешна си ама ние да го дадем кода).
Отиваме там и момичето каза, че не й трябва код на дистанционното, а някакъв си номер на телевизора. Обади се, дадоха й го, съответно тя ни написа на листче код за поръчката и цена за дистанционното.
Ае обратно. Отиваме на касата, но отам ни върнаха. Управителя не бил въвел код в системата, не можели да го продадат.
Ае пак при управителя, даваме му код и цена. И той почна: сега е 5 и половина, вече нищо не мога да направя, в 6 системата спира да работи, ако искате минете вдругиден че утре ще имаме ревизори...
Обяснихме му, че познаваме и сме виждали такива системи и че има и свободен код за продажби, а внасянето на нов отнема 2 минути. Не, не било така, не можело и накрая взе да ни пъди.
Тогава му обясних, че имам връзка с управителя в София и ако тук не ни оправят рекламацията, ще се оправим там.
"Ха, че звънете на който си щете" беше неговият отговор и си обра крушите, след като ни беше поизпратил до изхода.
Хубуу. Звъннахме на който си щем, право пред касите, направихме сеир за целият магазин. Управителят на веригата ни каза човекът "изчакайте където сте". След минутка генералния директор, който ни беше изпъдил се появи отдалеч с дистанционното в ръка, даде го на една служителка и ни посочи. Тя дотърча момичето, вече беше чула патакламата. Позиционирахме се на касата, касиерката, която явно правилно беше разбрала действията на управителя си и направи всичко възможно докато бяхме при нея да се чувстваме не като клиенти, които са подведени, а като натрапници и лъжци, та тя се изчерви цялата и взе бъро да набира някакви работи на компютъра. Набира, не излезе, пак и пак... 3-4 пъти. И помоли да викнат управителя. Оня се подаде зад един щанд на 20 метра. "Няма код" му викна тя. "Въведи го на свободен" й викна той и пак изчезна. Тя го въведе на някакъв нулев код, върна ни пари(оказа се, че универсалният герой е доста пъти по - скъп от нормалното дистанционно) и си тръгнахме.
И мислим вече да не се връщаме и да препоръчаме и на други да не правят тая грешка...
Лошото е, че в България нещата така стават. И на някой друг чук глупостите и грешките ти трябва да ги оправяш, трябва да ги изведеш на показ, да насереш някого за да станат нещата както трябва. Проблемът не е само в парите, проблемът ни е и в културата, хора... Защо, след като винаги има лесен и безболезнен начин винаги караме по трънливото....
- t_andonov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1054
- Регистриран на: 15.10.2005
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: Е 30
преди месец купувам аз ютия на жената от техномаркет плащам си на касата всичко точно викам на девойката дай ми една чантичка а тя чантичките са по 50 стотинки и аз
до сега не ми се е случвало никъде

- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
тва с торбите редовно го правят
тия дето са безплатни са толкова късащи се найлони че просто се принуждаваш да си купиш плик от магазина
тия дето са безплатни са толкова късащи се найлони че просто се принуждаваш да си купиш плик от магазина

- t_andonov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1054
- Регистриран на: 15.10.2005
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: Е 30
_65536_kb_sec_ написа:тва с торбите редовно го правят
тия дето са безплатни са толкова късащи се найлони че просто се принуждаваш да си купиш плик от магазина
да и е супер дразнещо
- Nucl3arDru1D
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2317
- Регистриран на: 16.12.2003
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: е30, е36, e39
- Мечтае да кара: ///M
- Детайли за колата: Nuclear Touring
аз пък имам наблюдение, че Китови в позицията на клиенти са доста капризни и претенциозни
а комисията за защита на потребителите наистина действа
аз съм правил сейр с нея, другаде. иначе е на Г.М. Димитров до СОТ 161, ако някой търси

а комисията за защита на потребителите наистина действа

аз съм правил сейр с нея, другаде. иначе е на Г.М. Димитров до СОТ 161, ако някой търси

Nucl3arDru1D написа:аз пък имам наблюдение, че Китови в позицията на клиенти са доста капризни и претенциозни![]()
а комисията за защита на потребителите наистина действа![]()
аз съм правил сейр с нея, другаде. иначе е на Г.М. Димитров до СОТ 161, ако някой търси
тук стана ехтра май и ти си сотаджия аз съм по тм-те обикалям всичсете в сф
- Nucl3arDru1D
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2317
- Регистриран на: 16.12.2003
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: е30, е36, e39
- Мечтае да кара: ///M
- Детайли за колата: Nuclear Touring
C.R.U-TO написа:Nucl3arDru1D написа:аз пък имам наблюдение, че Китови в позицията на клиенти са доста капризни и претенциозни![]()
а комисията за защита на потребителите наистина действа![]()
аз съм правил сейр с нея, другаде. иначе е на Г.М. Димитров до СОТ 161, ако някой търси
тук стана ехтра май и ти си сотаджия аз съм по тм-те обикалям всичсете в сф
ама ти верно ли търсиш голфа, че доста несериозно звучи

- DirtySouth
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 11.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
- Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини
Абе бате отиди с тея от защита на потребителите да ги направят на гъз и да им кажат една лекция да си записват 1 час не само пари ще ти върнат ами всичко ... Тея ги правят луди ! Бил съм свидетел как в магазин за бижута върнаха парите на една жена дето си беше върнала кулието защото се беше скъсало след ползване 1 година ! 

- D3BEP
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2776
- Регистриран на: 26.06.2007
- Местоположение: На вятърните мелници
Пичове, не знам... Не знам някой от вас обръщал ли се е към комисията за защита на потребителите, особено от провинцията. Аз съм чувал за случаи, никакво внимание. Та има ли някой опит с този страхил на бизнеса в България? Как работи, с рушвети ли... Щото навсякъде къде отворя интернет все комисията препоръчват, ама досега никой не ми е казал "на мен ми свърши работа"!
53 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Top Gun Maverick